יום רביעי, 25 ביוני 2014

טעויות ושגיאות כתיב



במהלך עבודתי, בתקשורת עם גורמים שונים, נתקלתי במשפטים הבאים:

1.    ולצערי זה ייקח עוד מספר ימים, זה התעקב (צ"ל התעכב) לחתימות
2.    אני מצתער (צ"ל מצטער) אבל זה לא משהוא שיכול להתאים לנו
3.    בשר ממולא ועשבה טיבול (צ"ל עשבי תיבול)
4.    לי זה לא מפריע כי גם אני משבק (צ"ל משווק) לחנויות שלנו בתור קרטון (חבילה)
5.    עם (צ"ל אם) יש אפשרות, ברגע שאתה מאשר, יש לדאוג שיאלן (צ"ל שיעלו) אותה כמה שיותר מהר
6.    לקוח חדש. לפתוח דחוף, אני יזרים (צ"ל אזרים) הזמנה
7.    למה לוקחים אותנו כמובן מעליו (צ"ל מאליו)
8.    נראה לי שהלקוח שלך (צ"ל שלח) את האיסוף
9.    צודק. טעות שלי. תודה על הפניית הצומת לב (צ"ל תשומת הלב)

לקריאה נוספת:
-         טעויות נפוצות בעברית ("באופן טבעי")
-         תיקון שגיאות וטעויות בעברית ("עריכה לשונית")
-         שגיאת כתיב (וויקיפדיה)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה