מקרה 1: יום שני 8 ליוני 2026. אני מקבל הפנייה ל- US איברים.
אני צופה בהפניה, שומר אותה בתיקייה הייעודית... ואיזה יופי... מכבי
נותנים אפשרות "לזמן תור" אונליין??? במקום לעצור את שגרת חיי, להתקשר,
להמתין, ולבקש מנציג שירות שיואיל לתת תור קרוב למכון כלבבי הקרוב לביתי??? ממש
ימות-המשיח. איזה יופי! >>> אני
מקליק על "זימון תור"... ומועבר לחלון חדש בו מוטמע כבר "US איברים" ב- "תחום השירות" המבוקש:
אך עד שקיבלתי החלטה איך להתקדם... תם הזמן המוקצב לי לתפעול השירות...
נסגר החלון ונדרשתי להכנס שוב למערכת בהקלדת הקוד החדש שקיבלתי. המערכת, שלצערי, לא זכרה היכן הפסקנו, איפה
הייתי ומה ביקשתי לעשות... לא החזירה אותי לעמוד החיפוש הנ"ל... אלא זרקה
אותי לְכַתֵּת אצבעותיי באתר עד לאותו עמוד עם הכפתור "לזימון תור"
כנ"ל... ולהתחיל המסע מחדש. הפעם,
בהקלקה "לזימון תור" נפתח לי חלון אחר... שלא מחובר לעמוד ולסיבה מדוע
אני זקוק לתור.
"מה ברצונך לעשות?" איזו שאלה מוזרה... הרי הפניתם אותי לכאן מעמוד "לזימון
תור" עבור US איברים.
שכחתם? עם ההקלקה "לזימון תור" הייתם אמורים לנתב אותי, כמו בפעם הראשונה, לעמוד חיפוש מקום הבדיקה הרצוי
<אמוג'י פרצוף עצוב ומתוסכל>, לא???
הקלקתי על האפשרות משמאל "חיפוש
ואיתור שירותי בריאות".
במקום להנגיש לי את עמוד החיפוש הרגיל/הראשוני... הוצע לי, איזה יופי
(סליחה על הציניות), קיצור דרך, עם מספר הצעות... ביניהן גם "אולטרא סאונד
איברים". איזה יופי... >>> הקלקה
על הקישור הרצוי פתחה לי את חלון החיפוש הראשוני, לאיתור המכון היעודי בו ארצה
להיבדק.
חבל שהמערכת לא מתוכנתת כך שתדע להציע לי, לדוגמא, כמו שהציעה לי
בעמוד הקודם את השירות/הבדיקה הרצויה... גם את המכון בו עשיתי את הבדיקה הקודמת או
בדיקות קודמות, כקיצור-דרך ראוי לשירות ידידותי והגון.
לצערי, עקב שפע חוויות שליליות קודמות אני יודע שאין עם מי לדבר. את ההנהלה לא מעניין באמת מה
"החבר" חושב ומרגיש. ההנהלה
מצפה מ-"חבר מכבי" רק לשמוח ולהסתפק בכל שביב חיובי שהמערכת מציעה. זה מה יש!
כתבתי "באמת"... כי לפי כמות הסקרים שהם
שולחים נראה שלמישהו במערכת כן לכאורה אכפת מהשירות או חלק מהשירות... והם כן מעוניינים
במשוב (רק בנקודות החשובות להם). אין שיח
ואין משוב חזרה לחבר (במה שחשוב לו). אין
מענה. אין עדכון. חסר מאוד קשר אנושי. האטימות השירותית והטכנולוגית – מתסכלים ברמות
שקשה לתאר לאדם, לקוח, חבר שמודע לאיכות הטכנולוגית והשירותית הזמינה בעולם
לשירותים שלו היו רוצים – היו יכולים להטמיע במערכות שלהם.
ניסיתי בעבר להעביר מסר מתאים, אך ללא הועיל. מנהלים רציניים ומקצועיים אמורים לשמוח עם
לקוחות שמיטוב השירות בעוכריהם. מנהלים
רציניים ומקצועיים צריכים לרצות לקבל משוב ולגמוע בשקיקה את שיש ללקוחותיהם לומר,
ולו מתוך נימוס. אך לא במכבי שירותי
בריאות.
בעוד אני מהרהר... ומעז שוב להתמהמה... נותקתי שוב מהשירות. הפעם, כשחזרתי להפניה בעמוד הראשון, כנ"ל,
והקלקתי "לזימון תור"... כן נפתח לי מיד החלון מקצר הדרך בו מוטמע כבר
"US איברים" ב- "תחום השירות"
המבוקש:
בכתובת השירות המיועד, בעמוד הנ"ל, הקלדתי
"גלובל". משתי האופציות
שהוצעו... בחרתי את "גלובל פתח תקווה"... ונפתח לי חלון עם תוצאת חיפוש
אחד. ברור! יש רק גלובל אחד מפתח תקווה:
הקלקתי על הכותרת ונפתח דף המידע של גלובל:
מה עכשיו? איך אני משריין תור? כל המסע הזה היה כדי לתת לי את מספרי
הטלפון לזימון תור???
החלטתי שאני מפרסם אודות הסאגה והתחלתי לערוך את המאמר הזה. לקראת סיום העריכה... כשאני מנסה לשחזר את
התהליכים ולראות שאכן כך הייתה השתלשלות העניינים... הגעתי שוב לעמוד הזה:
הקלדתי גלובל... ובחרתי "פתח תקווה", ונפתח לי העמוד הזה:
דומה לעמוד הקודם... אך הפעם עם קישור ל- "זימון תור". וואוו! מדוע זה לא קרה קודם? היה יכול לחסוך
הרבה עוגמת נפש. לא ברור. אם נתקלת בבעיה או אתה זקוק לעזרה באתר... –
מכבי לא מנגישים אפשרות ליצירת קשר לתמיכה טכנית אונליין בזמן אמת ולא בכלל. נתקלת בתקלה? לא מסתדר? זַבַּשְׁ"ךָ. זה מה יש.
מן הון להון, אני זקוק לבדיקה בתחילת דצמבר, חצי שנה לאחר הקודמת... אך
המועד הכי רחוק וקרוב לתאריך היעד הוא ה- 4 לנובמבר. חבל.
כנראה אצטרך להתקשר לנציג שירות בכל זאת... או אפילו לטרוח ולהגיע למכון
עצמו, כפי שעשיתי שנאלצתי לעשות בפעם הקודמת, כי התורים לבדיקה שהיו זמינים
בטלפון, בחודש מאי, ע"פ נציג השירות... היו רק לחודש אוגוסט; ובמכון עצמו
שיריינו לי תור 3 שבועות לאחר קבלת ההפניה, לתחילת יוני. למה הפערים האלה... ולמה צריך לחכות גם 3
שבועות לתור US כשעכשיו יש בעיה הדורשת איתור בהקדם ואולי
טיפול מיידי?? אין מענה. הכל בסדר
<אימוג'י עצוב ומתוסכל>
מקרה 2: לקראת תור לרופא עיניים שנקבע ליום ראשון 21 ליוני 2026... קיבלתי
תזכורת ב- SMS שבוע קודם, ביום שני 15 ליוני בשעה 0943, עם
קישור לאישור ההגעה ("או ביטול במקרה שאין באפשרותך להגיע"):
הקלקתי על הקישור ואישרתי הגעה.
שלשה ימים עברו... וביום חמישי 18 ליוני בשעה 1036 קיבלתי SMS נוסף: "נבקש להזכיר לך שאישרת את התור שנקבע..."
וקישור "לביטול התור במקרה שאין באפשרותך להגיע":
פחות משעתיים לאחר מכן, ב- 1215, אני מקבל טלפון מ- "מכבי":
"מדברים מהמרפאה של ד"ר לוי.
מבקשים לדעת אם אתה מתכוון להגיע ביום ראשון ב- 0846 לתור שנקבע לך?
מתוסכל מההתנהלות אני נושם עמוק ואומר לגברת שכבר אישרתי הגעה ואני
אכן מתכוון להגיע... ושואל: "את לא רואה שבמערכת שאישרתי הגעה??" הגברת:
"לא".
משהו לא טוב עובר על מכבי.
אין גוף שירצה לקבל פניות, לתכלל, ולתקן.
סאגת מיטרד האישורים הכפולים, המשולשים, והמרובעים – כן! לפעמים אני מאשר
בקישור, פעם ראשונה; גם מקבל אישור לאישור; בנוסף גם מוודאים איתי בעוד הודעה שאכן
אגיע (פעם שניה); וגם מקבל טלפון מנציג אנושי, לפעמים משני נציגים, המבקשים אישור
הגעה (פעם שלישית ולעיתים רביעית) – זה נמשך שנים! "מכבי" מתייחסים אליי
(ומן הסתם לכולם) כאילו אני מהלקוחות שבאופן כרוני לא מגיעים לתורים; והמצב ממש
ממש לא כך. "מילא" שיטרידו את
מי שקובע תורים ובאופן כרוני לא מגיע... אבל את הלקוחות המסודרים והנאמנים שיעזבו
לנפשם. אין טעם בהטרדה הסדרתית הזו. במכבי חייבים להפסיק עם הנוהל הזה לאלתר.
האטימות הזו הזכירה לי את המקרה הבא, להלן, שעקב עוגמת הנפש האדירה שמכבי גרמו לי,
נמנעתי מלטפל בו עד כה. הנה תמצית העניינים ואודות שני סעיפים ברשימת העוולות שמכבי עוללו
לי. כנראה לא מתוך רוע לב, אלא
"פשוט" באדישות. אדישות – הגרועה מזדון.
מקרה 3: ביום ראשון 27.3.2022 בשעה 1750 נפגעתי בתאונת
עבודה מצערת וכואבת מאוד. כבר מההתחלה
היפנו לי במכבי גב. לא סייעו לי כמו שהיו
צריכים ונכון היה שיעשו. הוכרתי ע"י
הביטוח הלאומי כנפגע בעבודה. במכבי בחרו
להתעמר בי ולפגוע בזכויות בסיסיות. לקראת
הניתוח שנקבע לי ליום שלישי 12 לאפריל 2022... 16 יום קריטיים לאחר הפציעה... ובדקה
ה- 90 לפני נזק שהיה עלול להיות בלתי הפיך... התבקשתי, ביום שני 11 לאפריל בשעה 1617,
מהיום למחר, לבצע כמה בדיקות, ביניהן בדיקת קורונה.
הכל מתועד במערכות מכבי ואסותא: מי בקש, מתי, מה בדיוק, אילו שירותים
היו זמינים, ומה נעשה איתי בפועל.
כדי לקבל תוצאות מיידיות... ולא לחכות לתוצאות הבדיקות הרגילות שבוצעו
אז בקופת החולים ושהיו אמורות, ע"פ נוהל הבדיקה, להגיע ב- SMS רק למחרת,
מי יודע מתי... ועקב חלון הזמנים הצפוף מאוד שלא איפשר זאת מספיק זמן לפני הניתוח –
נאלצתי לעשות מה שקראו אז "בדיקת מוסדית" כדי לקבל תשובה במקום, מיד, ולאלתר...
בעלות של 65 ₪. הבדיקה בוצעה וקיבלתי
תוצאה "על המקום" בבוקר הניתוח בשעה 1113, לאחר שחברה טובה עזרה לי במציאת
מקום בדיקה קרוב. תוצאת הבדיקה הייתה
תקינה, ברוך השם, ו- 10 שעות לאחר מכן נותחתי.
ביום שני 16 למאי 2022 פניתי למכבי לראשונה, לבקש החזר לחיובים שמכבי חייבו
אותי בניגוד לחוק והתקנות. מרגע זה ניהלו
נגדי הפקידים במכבי – מלחמת התשה בזויה ואכזרית... ולא זיכוי אותי באופן מלא על כל
השירותים הרפואיים שקיבלתי, שילמתי והייתי זכאי להם חינם – כנפגע עבודה.
מכבי > בקשה להחזר כספי עד סכום של 6,000
₪? אין צורך לגשת למרכז הרפואי כדי להגיש בקשה להחזר כספי. תוכלו לעשות זאת בקלות ובמהירות – באפליקציה או
באתר מכבי Online. לפניכם מדריך קצר ופשוט שיעזור לכם להשתמש
בשירות. ניתן להגיש בקשה להחזר כספי באפליקציה או באתר מכבי Online בכמה שלבים פשוטים.
בקלות ובמהירות??? "שלבים פשוטים??? ממש לא!!! יש פער עצום בין
הפרסום והצגת הדברים אונליין לבין ביצועי הפקידים והמערכת בפועל.
תוך
כמה זמן מקבלים החזר? על-פי הנחיות משרד הבריאות, הטיפול בתביעה לצורך החזר כספי
מטעם הסל הבסיסי יתבצע תוך 45 ימי עבודה מיום העברת כל המסמכים למכבי.
ביום ראשון 1.1.2023 הגשתי אונליין את "כל המסמכים" והקבלות, כולל טבלה מסודרת, מפורטת,
מתומצתת ובהירה, עמלתי עליה ארוכות, כדי להקל עליהם את הטיפול בבקשתי. הכל בעמוד אחד מרוכז
וידידותי. סה"כ להחזר בקשתי כ- 1,500
ש"ח ₪. הוצאות שהיו לי בין התאריכים
27.3.2022-20.7.2022.
לא בקלות, לא בפשטות, וממש לא במהירות. לולא הגעתי פיזית, כמה וכמה פעמים לסניף מכבי
הקרוב ודרשתי מענה לפניות ששלחתי להם באימייל (ואף אחת מהן לא נענתה)... הסאגה הזו
הייתה כנראה נמשכת לעד. הפקידים היו
דואגים למסמס את בקשתי להחזר ולא הייתי רואה שקל, בניגוד גמור ל- "הנחיות משרד הבריאות". מעניין כמה אנשים נפלו ככה
בין הכסאות כמוני לאטימות הפקידים במערכת.
יום רביעי 8 למרץ 2023, יותר מחודשיים
לאחר הגשת "כל המסמכים", אני פוגש בסניף מנהלת חדשה בשם שיר. היא מזמינה אותי להכנס למשרדה. אני מסביר את העניין. שיר מסתכלת במחשב שלה. "נראה", כך אני מתעד לעצמי אז "שיש
הרבה יותר שאלות מתשובות... והתשובות אינן בנמצא במערכת המיחשוב של מכבי". סיכמנו שעד מחר, בין אם יש ובין אם אין תשובות,
שיר תשלח לי אימייל עדכון מה הצליחה למצוא.
אכן, למחרת (9.3), לשמחתי, ועם ניצוץ אור בתהליך המתיש הזה, יותר
מחודשיים אחרי הגשת "כל המסמכים" וכמעט 10 חודשים לאחר הפניה הראשונה
שלי, כותבת לי שיר:
עופר
שלום, בהמשך לפגישתנו אתמול ובקשתך לקבל עדכון מייל. טרם קיבלנו תשובות בנוגע לבקשת ההחזרים שלך. אני ממשיכה לבצע מעקב ברגע שנקבל תשובות אצור
קשר. מתנצלת על העיכוב.
הפעם הבאה שאני שומע משיר זה יותר מחודשיים לאחר מכן. ביום שני 15 למאי 2023 כותבת לי שיר באימייל:
1. בדיקת
קורונה: בקשתך להחזר לא אושרה. מכבי
העמידה מספר נקודות ברחבי הארץ לצורך ביצוע הבדיקות ללא עלות. במידה וברצונך לערער על ההחלטה עליך לפנות
לפניות הציבור.
2. החזרי
נסיעות: לצערי אין עדין תשובה, קיים עיכוב גדול בזמני המענה של היחידה.
3. אתה
צודק שעבר המון זמן וטרם קיבלת מענה אך לצערי אינני יכולה לתת תשובה אחרת פנייתך
קיימת ובטיפול היחידה ברגע שתהיה תשובה אתה תקבל מענה מסודר.
אתם קולטים את עומק הרשלנות כאן? אפילו המנהלת לא מבינה למה אין תשובות... למה
זה לוקח כ"כ הרבה זמן.... ולמה לכאורה עובדים במכבי בניגוד להנחיות משרד הבריאות.
יפה שיש שם במכבי לפחות עובדת אחת אנושית, שגם יודעת לקחת מעט אחריות,
ולהתנצל. אך זמן קצרצר לאחר מכן נעלמה שיר
מהסניף השכונתי, ועקבותיה לא נודעו. אולי
פעלה באנושיות יתר, בניגוד לנהלי מכבי?!
1. החזר 65 ₪ לבדיקת
הקורונה. שנה בדיוק לפנייה הראשונה שלי
למכבי (ב- 16.5.2022) ובקשתי להחזר... ו- 4 וחצי חודשים לאחר הגשת "כל
המסמכים" ב- 1.1.2023) דוחים מכבי את בקשתי להחזר בטענה ש- "מכבי העמידה מספר נקודות ברחבי הארץ
לצורך ביצוע הבדיקות ללא עלות". מכבי ביצעה אז בדיקות מוסדיות ללא עלות? איפה?
מדוע לא אמרו לי את זה אז במכבי... ואילצו אותי לפנות לגורמים מחוץ לקופה? כעת הם
נזכרים לומר לי שהקופה ביצעה בדיקות ומתן תשובה במקום? מזתומרת "ברחבי
הארץ"? לא בפתח תקווה? לאן הם ציפו שאסע עם שבר מרוסק 24 שעות לפני ניתוח?
לאלקים הפתרונים.
2. החזרי
נסיעות. "לצערי אין עדין תשובה"???
שנה בדיוק לפנייה הראשונה שלי למכבי (ב- 16.5.2022) ובקשתי להחזר...
ו- 4 וחצי חודשים לאחר הגשת "כל המסמכים" ב- 1.1.2023)???
"קיים עיכוב גדול
בזמני המענה של היחידה"??? תגייסו עוד עובדים!!! "על-פי
הנחיות משרד הבריאות, הטיפול בתביעה לצורך החזר כספי מטעם הסל הבסיסי יתבצע תוך
45 ימי עבודה", זוכרים?
שלשה ימים לאחר מכן, ביום חמישי 18 למאי 2023 בשעה 1031 בבוקר... תוך
עינוי דין, חוסר צדק משווע, זלזול בזכויות אדם ואזרח, ובניגוד חמור לנהלים משרד
הבריאות... סיימו ב- "מכבי שירותי בריאות" את הטיפול בפנייתי. 367 ימים מהפנייה הראשונה שלי (מאי 2022) ו-
137 ימים מיום הגשת "כל המסמכים" (ינואר 2023).
בשעה 1040 קיבלתי אימייל מ- "לינה – מתאמ/ת שרות רפואי". אימייל ששבר אותי. ריסק אותי רגשית! במקום להתנצל, ולו מהפה
ולחוץ, על הזמן הבלתי מתקבל על הדעת שעבר מיום פנייתי... ולשלם לי את כל יתרת 1,385.49
₪ שהוצאתי למימון ביקורי רופא, פיזיותרפיה, תרופות ואביזרים, ונסיעות לטיפולים
השונים (לאחר כמה זיכויים קטנים שקיבלתי עד אז)... גם אם אולי העזתי ובקשתי, "בלא יודעין",
החזרים בניגוד לנהלים והנחיות, שמלכתחילה פקידי מכבי לא נתנו לי ולא הביאו לידיעתי
בזמן אמת... – בישרה לי גב' לינה, בקור-רוח בלתי נסבל, שע"פ הנהלים והתקנות,
אני זכאי רק להחזר של כ- 280 ₪ בלבד.
"יפה" שאת הזכויות שלהם הם יודעים טוב טוב ולא יוותרו על
קוצו של יו"ד... אבל את זכויות הלקוח, "חבר הקופה", האזרח??? בזה הם
בקיאים פחות, בניגוד חמור למצופה מהם כנותני שירות.
ומדוע לא תשלמו לי את יתרת ה- 1,105 ₪, לפי הפירוט שהגשתי? במכבי
נזכרו שיש נהלים ותקנות, וחייבים להקפיד עליהם לְלֹא כְּחָל וְשָׂרָק. הנהלים והתקנות
כהווייתן. ללא קשר לנסיבות, ללא קשר לרקע,
ללא קשר למהות, ללא קשר לחוסר התקשורת המזעזע, וללא קשר לעינוי הדין שהם הם עשו לי
בניגוד לאותם תקנות ונהלים והתמשכות התהליך מעבר ל- 45 הימים שקצב
להם משרד הבריאות (ע"פ הפרסום באתר מכבי).
ניכר שגב' לינה וחבריה במכבי לא טרחו לעיין בתיק הרפואי שלי, לא טרחו
לעיין או לא הבינו את הטבלה ששלחתי להם, שאין מסמך יותר ברור ממנו... וכעת, ללא
בושה, 367 ימים מהפנייה הראשונה שלי (מאי 2022) ו- 137 ימים מיום הגשת "כל
המסמכים" (ינואר 2023)... מבקשת לינה הבהרות, הצהרות ומסמכים נוספים... כדי
לבדוק לעומק האם אכן מוצדק לשפות אותי על יתרת 1,105 השקלים אותם נאלצתי להוציא;
לא חס ושלום על נופש ובילויים, אלא לריפוי כאב ומצוקה גדולה.
כאן הרמתי ידיים! נכנעתי! הוכרעתי! לינה ו- "מכבי שירותי בריאות"
אולי ניצחו... אבל הם עדיין חייבים לי התנצלות מפורטת שתשקף את 367 הימים מהפנייה
הראשונה שלי (מאי 2022) ו- 137 הימים מיום הגשת "כל המסמכים" (ינואר
2023)... + תשלום מלא של 1,105 ₪.
1,105 ₪ לפני משא ומתן ופיצוי הגון שמגיע לי בדין על שהפקירו אותי
בתחילת הדרך, ולא הדריכו אותי מה עליי לעשות וכיצד לפעול נכון כדי להבריא באופן
מיטבי. ללא העמותה הפרטית אליה פניתי בצר
לי... וההדרכה שלהם למי לפנות ומה בדיוק לעשות... יתכן שהייתי נישאר עם נזק
בלתי הפיך. וכן פיצוי הגון, שמגיע לי
בדין, על עוגמת הנפש האדירה שהסבו לי בטיפול הלקוי שלהם בבקשתי להחזר ההוצאות. אוי לנו ואבוי לנו "שירותי בריאות" כאלה ופקידים כאלה.
... ולו הייתי משתף פעולה עם לינה, במאי 2023, ומספק לה את המסמכים, ההבהרות
וההצהרות שביקשה – מתי היה מסתיים התהליך? עוד שנה? שנתיים? או לעולם לא הייתי
רואה עוד שקל? אולי מקבל, חס ושלום, איזה התקף לב בדרך!?
האויבים האמיתיים והיותר מסוכנים של עם-ישראל חיים בתוכנו. לא באיראן, לא בלבנון, ולא בעזה. האויבים האמיתיים הם "אנשים רגילים",
אזרחי ישראל. כולם עובדים, כמובן, רק ע"פ
החוק... אך גם ע"פ הפרשנות הנוחה להם, כמעט בכל תחומי החיים והשירות הציבורי
בישראל, ולא לטובת הציבור. אוי לנו ואבוי
לנו.
שומרי סף? פיקוח? ביקורת? אכיפה? מבקר המדינה כבר אמר את דברו יותר
מידיי פעמים... ו- "אנחנו"??? במקום להתייחס לדבריו ברצינות ולתקן –
צוחקים עליו ש- "אין לו שיניים" לכפות תיקון. אוי לנו ואבוי לנו.
בעניין "מכבי", לא מופרך לומר שד"ר פליקס טיילהבר (Theilhaber) וד"ר ארנסט פרוידנטל (Freudenthal), שני המנהלים השותפים, שעמדו בראש קבוצת
האבות המייסדים של קופת החולים מכבי... היו מתביישים לו היו מודעים ליחס של
יורשיהם במערכת כלפי חברים כמוני.
ד"ר
טיילהבר היה היוזם וההוגה ועמד, עם עמיתו הרופא ארנסט פרוידנטל בראש הקבוצה שהקימה
את קופת חולים מכבי. הוא שימש כרופאה
הראשי ולאחר מכן גם יו"ר הנהלתה (1949) עד יום מותו. (ויקיפדיה)
יתכן שהפקידים והנהלים הצליחו לשבור
ולרסק לא מעט "חברים" אחרים. היחס שקיבלתי מפקידי מכבי הוא בושה
וחרפה. מלחמת ההתשה שניהלו נגדי ראויה לכל
גינוי. לא אתפלא אם למיקרא הדברים הללו, יחייכו
המנהלים, ימחאו-כפיים לעצמם, ירימו "לחיים" ויחגגו ניצחון על עוד
"חבר" אומלל. אולי אף יעניקו
בונוס לפקידים המעורבים שהצליחו לחסוך לקופת "החברים" עוד 1,105
ש"ח.
הנהלת מכבי > אין לי מילים לתאר את
עוגמת הנפש שגרמתם לי בהתנהלותכם הקלוקלת, תוך עינוי ועיוות הדין והשכל הישר. עלבון חריף לעולם "שירות הלקוחות". באימייל הזה מה- 18.5.2023 שלפתם מידע מאיזשהו
פרוטוקול וידעתם לצטט, כמו עם זכוכית מגדלת, כל פסיק וכל הוראה... רק כדי להצדיק
את סירובכם לשלם לי. אבל, לבצע את
ההנחיות, לטובתי ולזכותי??? זו בקשה מוגזמת, הא?
במכתב שתכננתי לשלוח לכם אחרי האימייל האחרון של לינה כתבתי: סירבתם להחזיר לי 866.80 ש"ח עבור
11 נסיעות מונית שנאלצתי לקחת כדי להגיע לבדיקות וטיפולים, כשהיד כואבת לי בכל
תזוזה ונענוע למרות הגבס הזמני ששמו לי בבילינסון, עד שיתברר סופית האם הגבס בכלל עוזר (או מזיק)... או אצטרך ניתוח לתיקון השבר המרוסק.
לצערי, עקב הפגיעה, לא יכולתי לנהוג.
לנסוע באוטובוסים המקרטעים ובכל שיבוש בכביש (ויש יותר מידיי כאלה בכבישי
ישראל) – לא היה רלבנטי. עקב הכאבים מהם
סבלתי נאלצתי להתנייד במוניות כדי להשיג מקסימום נוחות ומינימום טלטלות, תזוזות, וכאבים.
הנסיעה במונית לא הייתה לוקסוס בשבילי. הייתי לוקח מוניות גם לו הייתי יודע מלכתחילה
שלא אקבל עליהם החזר. תסתכלו בטבלה (עמוד
אחד, 23 שורות בהירות), לפעמים נסעתי רק "הלוך" ובחזור, לפעמים, מצאתי
טרמפ. כשלא מצאתי מונית זמינה, נאלצתי
לנסוע גם באוטובוס. תצליבו מידע בין טבלת
הנסיעה באוטובוס לבין הנסיעה במונית, ותראו שאיפה שיכולתי או נאלצתי לחסוך –
חסכתי. נסעתי לביקורות וצילומים הכרחיים. כל המידע גלוי וידוע לפניכם בתיק הרפואי שלי. אם משהו חסר או לא ברור – תשאלו אותי נקודתית. אני מקווה שתהיה לי תשובה, כדי שנוכל לפתור את
הסיפור הזה בדרך מקצועית ושירותית ולא כמלחמה ורוע-לב מובנה. לא העליתי בדעתי שלא אקבל מכם החזר צודק ונכון
בסיטואציה המאוד מאוד רגישה אליה נקלעתי.
אבל, כאמור, הצלחתם להפתיע ברשעותכם! אני מסרתי לכם טבלה סופר-מפורטת
ומסודרת... ואתם??? כמו אנ-לא-יודע איך לכנות אתכם ולמי ולמה להשוות... זיכיתם אותי,
זעיר כאן וזעיר שם, ללא פירוט. קיבלתי
זיכויים קטנים ללא הסבר. ש-
"החבר" ישבור את הראש למה התכוונתם.
כשביקשתי פירוט, פגעתם בי ביחס עלוב... וגם אתם בעצמכם לא מצאתם את
הידיים והרגליים. אכן לא יאומן כי יסופר. עד הניתוח שהיה ב- 12.4.2022 הייתי עם גבס
וכאבים. הלילות היו קשים. באף תנוחה לא מצאתי הקלה ומרגוע מהכאבים... וגם
לאחר הניתוח, עד מפגש הפיזיותרפיה האחרון שהיה לי ב- 20 ליולי 2022... היו לי
הוצאות, ואני עדיין מצפה מכם להחזר לי אותן במלואן.
אתם מתעסקים פה בבני אדם, לא רק
במספרים. מתבקשת פה גם אנושיות.
טל"ח, למקרה שלא דייקתי בפרטים.


















