‏הצגת רשומות עם תוויות נתניהו. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות נתניהו. הצג את כל הרשומות

יום שלישי, 29 ביולי 2014

היום ה- 22. האם רה"מ מנותק?



ב- 2006, במהלך מלחמת לבנון השניה, באוזני שמעתי ובעיניי ראיתי את נתניהו מתראיין לערוץ הכנסת(?) ואומר שלא ידע שאיום החיזבאללה הוא כה גדול, ואילו היה יודע...

בשנים 2010-2012, כשנתניהו הוא הוא רה"מ, ותחת אחריותו, נכנסו לארץ כ- 42 אלף פליטים ומהגרי עבודה מגבול מצרים הפרוץ... עד שהתעשת והניע את בניית גדר הבטחון.

ביולי 2014, בעקבות מבצע "צוק איתן", התגלה "מחדל המנהרות".
האם שוב, נתניהו לא ידע מה קורה בשטח?

האם נתניהו מודע היטב לאיום חיזבאללה מלבנון?
האם שוב הוא מתכוון לשבת בחיבוק ידיים, עד שחיזבאללה ירים את הראש ויזום את "מלחמת לבנון השלישית"?
לשאלה "מה בדבר יותר מ- 40 אלף הטילים והרקטות שמכוונים לשטחה של ישראל?", אמר גנץ (כסגן הרמטכ"ל), ביוני 2010:
"... כאשר ההישגים שלנו על הקרקע יהיו ברורים, והצד האחר יתחנן להפסקת אש, לא יהיה ספק מי המנצח ומי המנוצח".

חזרה לעזה...
ב- 28 ליולי 2014, לאחר 3 שבועות מאז תחילת מבצע "צוק איתן", רוה"מ מוביל ניסוי חדש "חמאס יורה, ישראל רק מגיבה"... ובסיומו של יום, אמנם יש ירידה בשיגורי הרקטות לעבר ישראל, אולם החמאס ממשיך לפעול וליזום בשטח;  התוצאה, עשרות רקטות ופצמ"רים ועשרה חיילים הרוגים (חמשה מהם בעמדת פילבוקס, בשטח ישראל (החמאס צילם את ההתקפה על המוצב. תחילתו של תחקיר)).

נכון ליום ה- 22 למבצע... ביבי עדיין מהסס כיצד להמשיך?!


לקריאה נוספת על מחדל המנהרות:



יום ראשון, 27 ביולי 2014

לישראל יש דרישות???



בתגובה, השיבה ישראל "כי חמאס צריך להכריז על הפסקת אש ולאחר מכן הפנייה תישקל"???

קצת באיחור... אבל נראה שהישראלים התחילו לקבל שכל.
הגיע הזמן!!!
ביבי, איפה היית עד עכשיו?

1.
על החמאס לדעת שלכל בקשה יש מחיר... ולהראות נכונות:
-         על החמאס להפסיק כל ירי (ולא משנה מי יורה) מרצועת עזה לשטח ישראל (כולל ירי פצמ"רים לעוטף עזה)... לכל הפחות, למשך שעתיים לפני תחילת הפסקת האש של ישראל.
-         על החמאס לחשוף את כל המנהרות (כולל תרשימים), שצה"ל עדיין לא יודע עליהן, ובהן התכוונו להשתמש לביצוע הטבח ההמוני שתוכנן.

2.
על ביבי לסרב לבקשת החמאס... ולהורות לצה"ל להרחיב את המשימה ברצועה, כולל איתור והשמדה של אתרי שיגור.

3.
ישראל חייבת להבהיר לכל המתווכחים שכל ירי מהרצועה יחשב כהפרת הפסקת האש, וישראל תגיב ב-ע-ו-צ-מ-ה (לא רק תאיים).

דיי לדיבורים וכוונות טובות.  ניסינו את זה בעבר, ונוכחנו שזה פשוט לא עובד.


לקריאה נוספת:

יום שלישי, 18 במרץ 2014

Subject: FW: הברונים החדשים - בכייה לדורות - הפיצו לכל מי שאכפת לו מהמדינה שלנו



בתחילת השבוע הועבר אליי אימייל, עם הכתבה "הברונים החדשים" - מגזין mako  ממפה לראשונה את הכוחות השולטים בנגב.
עם כל הכבוד לפלסטינים, האינתיפאדה הבאה עשויה להפתיע מדרום. ברוני הפשע הבדואים צוברים ניסיון, תעוזה, מודיעין ותחמושת, אין להם פחד ואף אחד לא מעז להתעסק איתם – לא רשויות האכיפה ולא ארגוני הפשע בארץ.

וכך הגבתי לשולח:
הבעיה היא, שמי שמצהיר שהמדינה יקרה לו... כמעט לא משמיע ביקורת על המדינה, התנהלותה, ואינו מוחה על אכיפתה הסלקטיבית נגד פורעי החוק והעבריינים האמיתיים, לעומת רוב האזרחים והתושבים הנורמטיביים.

הבעיה היא, שמי שמצהיר שהמדינה יקרה לו... אומר חדשות לבקרים, מתוך אותה אימפוטנטיות וחוסר אונים, ובהתעלמות מהבעיות האמיתיות והמגמות הקשות: "תראה, יש גם דברים טובים וחיוביים".

הבעיה היא, שדווקא בגלל אלא שמצהירים שהמדינה יקרה להם... המדינה מדרדרת והולכת... וכל מי שמביע ביקורת נחשב בעיניהם כאויב.

המדהים הוא שרוב אלו עליהם אני מדבר (ואותם אני מבקר), הם ונציגיהם בפוליטיקה, נמצאים בצד הימני של המפה.

לא נוכל למנוע מהספינה מלעלות על שרטון... אבל בהחלט אפשר לצמצם נזקים. ועדיף מוקדם ממאוחר.

למה את רוב היהודים רודפי השלום והצדק, אנחנו מוצאים בשמאל?

דיי להפקרות – קדימה פיקוד ואחריות.

לקריאה נוספת:
-         דו"ח המסתננים שנתניהו לא רוצה שתראו (Ynet, 16 למרץ 2014)

יום שישי, 16 במרץ 2012

מאסר עולם לישראלי שרצח גבר יהודי

Ynet: חמי צבי ניומן, ישראלי בן 49, נידון הלילה (יום ו') למאסר עולם ללא אפשרות חנינה בבית משפט במדינת ג'ורג'יה בארצות-הברית, לאחר שהורשע ברצח ראסל שניידרמן לפני יותר משנה באטלנטה.

האם הכותרת יכולה להעיד ש- ניומן הוא לא בהכרח יהודי, כפי ששמו עלול להעיד?

אם, חס ושלום, שניידרמן היה רוצח את ניומן, בתחומי מדינת ישראל, האם הכותרת הייתה: "מאסר עולם ליהודי שרצח ישראלי" או "מאסר עולם לאמריקאי שרצח יהודי"???

אם מדינת ישראל הייתה, באמת, מדינה יהודית... ולהיות "ישראלי", על-פי התנ"ך והמסורת היהודית, זה בהכרח להיות יהודי... המושג "ערבי-ישראלי" או ישראלי שאיננו יהודי... לא היה קיים!

עצוב שזה המצב במדינת ישראל, שכל האזרחים הישראלים, אינם בהכרח יהודים... והשלטון הישראלי, שאף הוא איננו 100% יהודי, אפילו לא מיצר על כך!!!

הבלבול המכוון הזה, הנהוג בתקשורת הישראלית (מימין ומשמאל), בין ציון אזרחותו של אדם (ישראלי, אמריקאי, פלסטיני, וכד'), לבין שיוכו ה- "דתי-לאומי" (יהודי, נוצרי, מוסלמי, וכד') - - הינו, פשוט, מ-ר-ו-ש-ע.

במקום לאפשר לכל אחד לישמור על זהותו הלאומית; אם דתית או אזרחית -- התופעה וההתנהגות הזו גורמת נזק עצום לעתיד העמים, הדתות והלאומים.

עצוב עוד יותר, שראשי מדינת-ישראל, מרבים לדבר בשני קולות:
1. להתחנף ליהודי העולם, ובמיוחד ליהודי ארה"ב (ראו, הסכיתו, שמעו, וקראו נאומו של ראש ממשלת ישראל, בוועידת איפא"ק 2012).
2. לא מונעים התבוללות (ובלבול מושגים ורעיונות בסיסיים) בתוך המדינה "שלהם" - מדינת ישראל.
ולא בכדי, לצערי הרב מאוד.

אגב, הסתכלתי בשני אתרי חדשות אמריקאיים (אחד מהם, פוקס 5 אטלנטה)... בתיאורי הרוצח או הנרצח לא מצויין שהם היו יהודים או ישראלים. פשוט, מציינים את שמם וחלקם במקרה העצוב הזה. בלי השיוכים הגזעניים, בהם אוהבת התקשורת הישראלית (מימין ומשמאל) להתעסק!!!

אגב, לא שהתקשורת האמריקאית חפה מאחריות, במקרים מסויימים... אבל, זה לא דבר שבשגרה, כמו בתקשורת הישראלית.

התקשורת הישראלית, כאילו מחפשת כל הזדמנות לחרחר ריב ושנאה בין מגזרי האוכלוסייה המורכבת במדינת ישראל, במקום ליצור תקשורת הוגנת ורצינית, לטובת עתיד טוב ובריא יותר לאזרחי ותושבי מדינת ישראל; ומי יודע... אולי, אפילו, לקראת שלום בין העמים, הדתות, והלאומים - מבית ומחוץ.

שאלה לא פחות חשובה: אם מדינת ישראל היא מדינה יהודית, האם אפשר לראות מדיניות ברורה ועיקבית לטובת יהודים ועם ישראל (ע"פ תורת ישראל)? תורה - שבלעדיה המושגים: עם יהודי, עם ישראל וארץ ישראל, הם מושגים ריקים)... או, שישנה מדיניות ("נורמאלית") של שלטון ישראלי, שאמור לדאוג לכלל אזרחיו ותושביו הישראליים, בשיוויון, ובלי הבדלי גזע, מוצא ולאום?!? האם, באמת ובתמים, עושה המדינה הישראלית, ככל שביכולתה להגן על יהודיה?



דיי להפקרות - קדימה פיקוד ואחריות!