ב- 2006, במהלך מלחמת לבנון השניה, באוזני שמעתי ובעיניי ראיתי את
נתניהו מתראיין לערוץ הכנסת(?) ואומר שלא ידע שאיום החיזבאללה הוא כה גדול, ואילו
היה יודע...
בשנים 2010-2012, כשנתניהו הוא הוא רה"מ,
ותחת אחריותו, נכנסו לארץ כ- 42 אלף פליטים ומהגרי עבודה מגבול מצרים הפרוץ... עד
שהתעשת והניע את בניית גדר הבטחון.
ביולי 2014, בעקבות מבצע "צוק
איתן", התגלה "מחדל המנהרות".
האם שוב, נתניהו לא ידע מה קורה בשטח?
קצין בכיר בצה''ל אומר: ''נתניהו ויעלון קיבלו את כל המידע על המנהרות''.
האם נתניהו מודע היטב לאיום חיזבאללה מלבנון?
האם שוב הוא מתכוון לשבת בחיבוק ידיים, עד שחיזבאללה ירים את הראש ויזום
את "מלחמת לבנון השלישית"?
לשאלה "מה
בדבר יותר מ- 40 אלף הטילים והרקטות שמכוונים לשטחה של ישראל?", אמר גנץ (כסגן הרמטכ"ל), ביוני 2010:
"... כאשר ההישגים שלנו על הקרקע יהיו ברורים,
והצד האחר יתחנן להפסקת אש, לא יהיה ספק מי המנצח ומי המנוצח".
חזרה לעזה...
ב- 28 ליולי 2014, לאחר 3 שבועות מאז תחילת מבצע "צוק איתן", רוה"מ מוביל ניסוי חדש "חמאס יורה, ישראל רק מגיבה"...
ובסיומו של יום, אמנם יש ירידה בשיגורי הרקטות לעבר ישראל, אולם החמאס ממשיך לפעול
וליזום בשטח; התוצאה, עשרות רקטות
ופצמ"רים ועשרה חיילים הרוגים (חמשה מהם בעמדת פילבוקס, בשטח ישראל (החמאס צילם את ההתקפה על המוצב. תחילתו של תחקיר)).
נכון ליום ה- 22 למבצע... ביבי עדיין
מהסס כיצד להמשיך?!
לקריאה נוספת על מחדל המנהרות:
-
מבט שני - עמוק באדמה - מה עשתה מדינת ישראל עם הבעיה האסטרטגית של מנהרות החמאס בין 2006 ל- 2013 (מקור: רוטר)