יום רביעי, 19 ביוני 2013

מצויינות בשירות




לפני כשנתיים קיבלנו מתנה מעבד מזון Morphy Richards, דגם 48610.
רק לאחרונה ראינו מוצר כזה אצל מכרים וגילינו ששלישיית דיסקיות החיתוך היו אמורות להיות משלושה סוגים שונים, ולא כפי שהיה אצלנו, דיסק מסוג 1 ושתי דיסקיות זהות מסוג 2.

בניסיון הראשון, דיברה אשתי עם נציגת מוקד השירות הארצי של היבואן - חב' "שריג אלקטריק"... ונאמר לה שאי אפשר להחליף החלק... עקב תום תקופת האחריות... וחלק חדש, ניתן אולי להזמין דרך אחת מתחנות השירות

יום שישי, 17 למאי
פנינו לתחנת שירות באזור מגורינו... וחלק חדש, אם ימצא במלאי, עולה 80 ₪.

לא הזמנו החלק... והחלטתי לנסות את מזלי אני... ולדבר שוב עם נציג שירות, ולהסביר שוב המצב.  חשבתי שראוי יהיה אם יחליפו החלק הכפול, כשהוא במצב חדש לחלוטין... שהרי ברור שזו תקלה של היצרן, אותו מייצגת "שריג" בארץ... ועניין כזה איננו צריך להיות תלוי בתקופת אחריות כזו או אחרת.

יום שלישי, 28 למאי
שיחה ראשונה עם נציגת שירות לקוחות אדיבה של "שריג", שמבררת וחוזרת אלי עם הבשורה שהחלק יוחלף, בתנאי שאכן הוא ימצא חדש... ואני מתבקש לשלוח החלק בדואר רשום.

יום שני, 3 ליוני
אני כותב מכתב קצר, שנשלח בדואר רשום, כולל הדיסק להחלפה, ע"פ הפרטים שמסרה לנו הנציגה האדיבה.

יום חמישי, 6 ליוני
המעטפה הרשומה מגיעה לכתובת החברה ברמלה.

יום חמישי, 13 ליוני
"שריג" שולחים אלינו החלק המבוקש.

יום ראשון, 16 ליוני
הדוור מביא לנו דואר רשום, עם החלק המבוקש.

יום שני, 17 ליוני
אני כותב כמה מילות תודה לנציגה האדיבה.


אה... איזה כיף לקבל ככה שירות.  אכן "מצויינות בשירות", כפי שהחברה רושמת בפרסומיה.  כל הכבוד.

ברוך ה'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה