נראה שבנק הפועלים נמצא במצוקה כלכלית, עד שאינו יכול לאפשר לעצמו מתן
שירות תוך פרק זמן סביר, למרות רווח נקי של מאות מיליוני שקלים ברבעון.
יום ראשון, 15 לנובמבר 2015... נכנסתי לקישור ה- "צור קשר"
ומילאתי טופס מקוון:
הלקוח שלכם (וציינתי,
מאחת המעטפות, פרטי הנמען המלאים)... כבר
לא גר בכתובת זו, זה למעלה משנתיים... אולם דואר ממשיך להגיע מכם.
1. אנא אשרו שאתם
מפסיקים משלוח דברי בדואר לכתובת הנ"ל.
2. מה לעשות עם המעטפות
שהצטברו פה?
בהקלקת "שלח"... קיבלתי הודעת שגיאה:
איכשהו הצלחתי לאתר אונליין כתובת אימייל "אמיתית": pniot@mailpoalim.co.il
ותחת הכותרת: "הלקוח שלכם כבר לא גר פה, זה למעלה משנתיים", שלחתי את הפרטים כנ"ל + תמונה מאחת המעטפות עם פרטי הנמען
המלאים.
עברו 18 ימים... וב- 3 לדצמבר 2015, קיבלתי אימייל מסגנית מנהל הסניף
(שם מתנהל, ככל הנראה, חשבונו של הלקוח):
שלום
רב,
ראשית
תודה רבה על פנייתך.
שנית
יצרנו קשר הלקוח ועידכנו בהתאם את הכתובת החדשה שלו.
מהאימייל ששלחה לי הסגנית ניתן ללמוד
שהאימייל שלי (לאימייל של הבנק) הגיע אליה מתישהו, לאחר שמישהו (מתישהו) בחן את
תוכן הפניה, מצא שהלקוח המדובר, הינו לקוח בסניף ההוא, והעביר אליהם את הפניה,
להמשך טיפול.
סבבה?!
בין
לבין, הגיע דואר נוסף לבניין שלנו, ע"ש עוד שכן שכבר לא גר אצלנו, כך שביקשתי
מהסגנית, אם תוכל לסייע לי להשלים המשימה, גם במקרה דנן. שלחתי לה הפרטים, והיא השיבה:
אין
חשבון בסניפנו.
עלייך
לפנות בדרך המקובלת , כפי שנהגת פעם קודמת.
אני:
כפי
שכתבתי קודם... קיבלתי הודעת שגיאה. יש
מצב שאת שולחת לי כתובת אימייל מעודכנת, למי להעביר פניות כאלו?
היא:
בנק
הפועלים, הנהלה ראשית
המרכז
לטיפול בפניות לקוחות
ת.ד.
27 תל אביב 61000
פקס
03-7136146
טלפון
03-5673697
שעות
פעילות א-ה בין השעות 8:00-16:00
אני:
אין
כתובת אימייל??
היא:
לא
ניתן לתת.
יש
לפנות בדרך המקובלת
Thu, Dec 3, 2015 at 6:31 PM
אני
כבר לא יודע מה היא הדרך "המקובלת"... אבל שלחתי אימייל מעודכן עם פרטי
הלקוח/שכן הנוסף, שוב, לאותה כתובת אימייל כנ"ל (כולל צילום מעטפה).
נכון להיום... עברו 48 יום... ועדיין לא
זכיתי למענה.
נ"ב
בצירוף מקרים מעניין, גיליתי בדיעבד, שבוקר ה- 15.11.2015 (כנ"ל), פרסם בנק הפועלים דו"ח, ממנו
עולה שברבעון השלישי של 2015 הרוויח הבנק 802 מיליון שקל, עלייה של 12% מהרבעון המקביל אשתקד. מהדו"ח גם עולה שיחס היעילות התפעולית של הבנק ירד ל-61.8%
מ- 63.3%, מה שמשקף עלייה ביעילות הבנק (גלובס).
Tue, Feb 9, 2016 at 12:50 PM
השבמחקעברו 68 ימים, שהם 9 שבועות ו- 5 ימים... והנה קיבלתי ההודעה הבאה, מ- "המרכז לטיפול בפניות הציבור" של בנק הפועלים:
שלום רב,
סליחה על העיכוב במענה.
פנייתך הועברה לגורמים הרלוונטים וטופלה עם קבלתה.
תודה על שהסבת את תשומת ליבנו.