יום ראשון, 21 באפריל 2013

הערבים ממשיכים לטפטף רקטות על עוטף עזה, וראשי המדינה ממשיכים לצפצף על העם




ב- 22 לנובמבר 2012, אמר דובר צה"ל: "כל ירי שיסכן אזרחים יטופל".
הרמטכ"ל, רב אלוף בני גנץ, מסר הצהרה לכלי התקשורת, בעקבות הפסקת האש.  לדבריו: "עצרנו את המבצע אחרי שמונה ימים, וכעת מוקדם מדי לדעת מה יקרה בעוד חודשים.  אם לא יצא משהו מעזה, היא תישאר שקטה".
דובר הג'יהאד הודיע כי בכוונת הארגון להמשיך להצטייד ברקטות ולירות בעתיד לעבר ישראל.

מרץ 2013

2 לאפריל 2013:
רקטה התפוצצה במועצה אזורית אשכול.  ראש המועצה חיים ילין: "זו נפילה ראשונה באשכול מאז סיום מבצע עמוד ענן, ארבע ממשלות התחלפו והקסאמים ממשיכים להתפוצץ על ביתנו". מוקדם יותר נורו שתי פצצות מרגמה לכיסופים.

3 לאפריל:

21 לאפריל:
ביום העצמאות התייחס שר הביטחון משה (בוגי) יעלון לירי הרקטות שנמשך מרצועת עזה: "על אף הישגיו של מבצע 'עמוד ענן', סופגים יישובי הדרום מפעם לפעם טפטופי רקטות. לא נשלים עם תופעות מסוג זה, ונגיב להן ביד תקיפה ונחושה".


ובזמן שישראלים בדרום חיים בפחד, ומדינת ישראל חסרת אונים מול האיומים... מרכזת המדינה את כוחה בהתנכלות גוברת והולכת לציבור הנהגים:

"ב-2013 יהיו יותר הרוגים, 2012 הייתה רק סטיה", כך אומרים ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים (14 לאפריל 2013)... ורשות אחרת של המדינה, סוחטת מהציבור עשרות מיליוני שקלים, מקנסות שהופקו במערכת מצלמות המהירות החדשות, הפרוסה ברחבי ישראל.  שיטת צילום המהירות באמצעות מצלמות רמזור, שכמעט אינה מופעלת בעולם, הוכחה כמניבה במיוחד.

הערבים בעזה דופקים ת'חיים לחלק ניכר מהציבור הישראלי... והמדינה, דופקת חלק ניכר אחר של הציבור.

ושר הביטחון... הוא כבר מכין את הציבור הישראלי למלחמת לבנון השלישית ולמבצע "פרחים בקנה" בעזה: "חיזבאללה וחמאס חמושים בעשרות אלפי טילים ורקטות  מסוגים שונים, וביום פקודה ישגרו אותם לעבר ערינו ואזרחינו".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה