יום שלישי, 14 בפברואר 2017

מִשְׁטָרוֹעַ



משטרה + רוע = מִשְׁטָרוֹעַ (פברואר 2017)

ראובן: על הבוקר חטפתי דו"ח 750 ש"ח על מהירות (130 במקום 90).  סעו בזהירות.

שמעון: אתה אמרת לי (בעניין אחר) שהמשטרה דווקא משתפרת בתחום האכיפה?!לא רוצה להשתמש בכינויי גנאי... אבל, אני אומר לך... שהמצב לא יכול להשתפר (כמגמה, ולא רק באופן נקודתי) אם המשטרע ממשיכה לאכוף מהירויות כאלה!!!  ולא... אני לא מעודד עברה על החוק! צר לי לשמוע שנתקלת בשוטר משועמם.  רק הבוקר ראיין רזי ברקאי, את יהודה – בוקר מיבנאל (להאזנה, הקשיבו מדקה 47:50 עד דקה 51:42):

"... "השומר החדש" עוזר מאוד, אבל לא פותר (את הבעיה); מי שצריך לפתור את הבעיה זה המשטרה... ולצערי, המשטרה זה בדיחה עצובה בנושא...; ב- 2013, כשנגנבו אצלי עגלים – נתפס שוטר שגונב...; השוטר עדיין שוטר, ורק בחודש הבא [4 שנים אחרי המקרה] מתחילים הדיונים בבית המשפט...".

שמעון: המשטרה, כהרגלה, מגלה אוזלת יד חמורה, ולא משתלטת על הפשיעה החקלאית... בטענה של מחסור בכח אדם ותקציב?!  אבל לשלוח שוטרים לאכוף מהירות... יש לה כח אדם???
אתה מבין מה מרתיח אותי??

ראובן: בזה אתה צודק לגמרי!  אבל אין קשר לדו"ח שקיבלתי; זה שנסעתי מעל המותר זו בעיה שלי...

שמעון: אם אתה מצדיק את השוטר – אז כנראה באמת מגיע לך.  זה קשור מאוד!
1.    אתה עבריין (בזה אתה מודה)?!
3.    הסטטיסטיקה מספרת שכל יום, בכבישי ישראל, נפגעים כ- 60 איש, 5 נפצעים קשה... ואדם אחד מקפח את חייו, כל יום!!!  למרות זאת, קל למשטרה לאכוף מהירות, מה גם שזה מכניס, בקלות, כסף רב... והמשטרה פשוט קלה מידיי על ההדק באכיפה כזו.
4.    החקלאי ביבנאל הוא קורבן של חוסר אכיפה משטרתית.  לחקלאים רבים מידיי נגרמים כל הזמן נזקים ישירים כבדים מנשוא... והמשטרה בוחרת לא להגן עליהם... וממשיכה לטפל בדברים טפלים, שאינם גורמים נזק – כמו מהירות!
5.    סדר העדיפויות של המשטרע – הזוי ולא מידתי!!!

מי שמגן על המשטרה -- שישא באחריות אישית כשיקבל קנסות... וכן ישא בגאון ובאחריות על נזקי החקלאים, שלא מקבלים מספיק הגנה!

ראובן: תכלס צודק :(

שמעון: דיי להגן על המדינה והמשטרה... – הציבור זקוק להגנה!!!


לקריאה נוספת:

תגובה 1:

  1. במשטרה מעדיפים לתפוס נהגים בכביש 1 היכן שקל, ולא היכן שמסוכן
    https://rotter.net/forum/scoops1/703705.shtml

    השבמחק