יום שני, 27 במרץ 2017

מיטב-דש. (חוסר) שירות לקוחות / ציון: נכשל

תאריך: Wed, Mar 15, 2017 at 1:35 PM
ל-       gemel@meitavdash.co.il (שירות לקוחות מיטב-דש)
הנדון: חשבון ברירת מחדל, לעובד

שלום,

אני נציג וועד הבית.  אנחנו במשא ומתן להעסקת עובד ניקיון ותחזוקה בבניין.  משכורתו החודשית צפויה להיות (ואני מציין את הסכום).

"(העובד) ייהנה מדמי ניהול בשיעור של 0.01% מהצבירה + 1.31% מההפקדות החודשיות בקרן בלבד, כאשר דמי הניהול יישארו קבועים במשך 10 שנים לפחות" (ציטוט מפרסום).

שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה, שהמחוקק נתן דעתו להגנה על עובדים הזקוקים להגנה.

אנחנו לא "מעסיקים" קלאסיים, וכל הנושא הזה פחות מוכר לי.  קראתי המידע באתר שלכם, אולם זה לא מספיק לי, ואשמח לעזרה:
1.    האם אפשר לפתוח אצלכם חשבון כזה?
2.    בטופס ההצטרפות... ב- "סוג מזהה" אתם נתונים אופציה לסמן "וועד הבית"... אך איזה "מספר מזהה" עליי לתת?  בביטוח הלאומי, בחשבון עובד וועד הבית, זה לא מס' הת"ז של חברי הוועד... אלא מס' מיוחד שהביטוח הלאומי נותן.

תודה מראש,


עוברים 5 ימים, ללא כל תגובה.

יום שני, 20 למרץ 2017
שעה: 0830
אני מתקשר ל- 3366* (מיטב-דש)... מנסה להגיע לנציג שירות... אך לאחר 5 דקות, מתייאש ממערכת ניתוב השיחות, ומנתק;  זאת לאחר שנאלצתי, לשם "העברת השיחה לנציג"... לאשר דיוור דואר זבל (שאינני מעוניין בו).

ב- 1049 אני מצליח (גם זה לא בקלות), לפתוח בשיחת צ'ט עם נציג(?):
-         שלום, אני קרן, במה אוכל לעזור לך?
-         אני: (מעביר את הפניה מהשבוע שעבר, לגוף הצ'ט)
-         קרן: מה מדובר פה? פנסיה?
-         אני: כן
-         קרן: מה הנייד אעביר את פנייתך למחלקת פנסיה והנציג יצור עמך קשר
-         אני: איך יכול להיות שעוברים 5 ימים ואני לא מקבל מענה באימייל?
-         קרן: אינני נציגת פנסיה.  מה המייל שלך אעביר את פנייתך.
-         אני: (נותן הכתובת) ושואל: מתי יחזרו אליי?
-         קרן: ביקשתי שיזרזו לענות לך
-         אני: אני מחכה כבר 5 ימים.  כמה זמן על לקוח לחכות למענה?
-         קרן: פנייתך הועברה לנציג לזירוז, וביקשתי שיחזרו אליך בהקדם האפשרי.
-         אני: כמה זמן? ימים? שבועות?
-         קרן: אינני יכולה להגיד לך זמן אך יחזרו אליך ביומיים הקרובים
-         קרן: שמחתי לעמוד לשירותך ושיהיה לך המשך יום טוב (הצ'ט נותק)

יום שני, 27 למרץ
עברו 12 ימים מיום שליחת האימייל הראשון... ושבעה (7) ימים משיחת הצ'ט הלא מועילה, בה "הבטיחה" הנציגה קרן... שיחזרו אליי "ביומיים הקרובים".

ציון שירות:  נכשל!
... ולא נראה לי שזה ממש מטריד מישהו!

"סרט" דומה היה לי איתם בספטמבר 2015; אז ניסיתי לבדוק אפשרות להעביר אליהם את קרן הפנסיה שלי:

10 לספט. 2015 – פניה ראשונית וראשונה שלי למיטב-דש (כבר לא זוכר באיזה אופן) – אך ללא מענה, במשך יותר מחודש!
13 לאוקטובר – המתנתי 45 דקות(!!) לצ'ט אונליין עם נציג(?).  אמרו שיבדקו... ויחזרו אליי עם תשובות.
19 לאוקטובר (1156) – שולח אימייל לכתובת שאיתרתי איפשהו.  בשעה 1225, משיב לי נציג בשם רמי.  1409, אני מגיב.  1426, רמי מגיב.  1432, אני שואל את רמי:
1.    סליחה על השאלה: אתה מחשב או נציג אנושי?
2.    מדוע אתה לא מתייחס לשאלותיי...??
1441, רמי: "נציג שירות אנושי"... ומשיב, סופסוף לעניין, לשאלותיי.

ציון שירות:  נכשל!
... ולא נראה לי שזה ממש מטריד מישהו!



3 תגובות:

  1. מאמינים???
    פחות מ- 24 שעות לאחר שפירסמתי את מאמר הביקורת, קיבלתי מענה, ממושיקו, ממיטב-דש.
    ב- Tue, Mar 28, 2017 at 12:10 PM
    ... ושוב, כאילו מדובר במענה רובוטי ממוחשב (ולא אנושי); לא קיבלתי מענה מתאים.
    לשאלת מס' הזיהוי של המעסיק, במצב שמדובר בוועד הבית, כתב מושיקו:

    לגבי מספר הזיהוי של המעסיק: יש לרשום את ת"ז של הגורם המעסיק – אם זה אתה אז ת"ז שלך.

    שירות מזעזע!

    השבמחק
  2. איזו חברת ביטוח תעניק סיוע פנסיוני מהיר - ומי תייבש אתכם על הקו?
    רשות שוק ההון מפרסמת את מדד השרות לשנת 2016 בתחום הפנסיוני
    http://www.themarker.com/markets/1.4233571

    בתואר החברה על השירות הגרוע ביותר בתחום הפנסיה והגמל זכתה חברת איילון (שאוחדה לתוך מיטב דש)

    השבמחק
  3. דמי ניהול גבוהים מהסיכום: מיטב דש חויבה להחזיר רבע מיליארד ש' לעמיתים
    חובת הנאמנות מחייבת את הקופה לשמוע את העמיתים ולהקשיב להם, כפי שראוי שהייתה הנתבעת עושה בעניינו של גרינברג (אחד התובעים, ל.ד), שפנה אליה שוב ושוב, בניסיון להעמידה על התנהלותה בניגוד לחובותיה אלו".
    https://rotter.net/forum/scoops1/712977.shtml

    השבמחק