יום שלישי, 27 בספטמבר 2011

דברים טובים, ברוך ה': שני רופאים של קופ"ח מכבי

כבר לפני כמה חודשים הגעתי לד"ר א.א. רק לקבל מרשם לתרופה. הד"ר הצעיר יחסית היה אדיב וסבלני ברמה יוצאת מן הכלל, שאני לא כ"כ מכיר.
לא רק שקיבלתי מבוקשי באופן מהיר, מקצועי ואיכותי... אלא שלהפתעתי, הד"ר נתן לי את כתובת האימייל שלו, שאם אצטרך דבר מה... אוכל להעביר לו פנייה באימייל.
בהמשך, באופן תקופתי, הייתי צריך, שוב, את שירותיי ד"ר א.א... ונדמה לי שפעמיים, שלחתי לו אימייל עם פרטי הפנייה/הבקשה... ופשוט הגעתי לקופ"ח, בלי לעמוד בתור... וקיבלתי המירשם.


פשוט שירות להפליא, ברוך ה'.


בהזדמנות אחרת, לפני כחודש(?!), הגעתי לרופא אחר (שד"ר א.א. המליץ), ששעות הקבלה שלו רחבות יותר, בעניין רפואי.
גם הרופא הזה, ד.ע., בחור צעיר, אינפורמאטיבי, סבלני ואדיב... בדק אותי, ועם המשחה שנתן... הבראתי לחלוטין, לשמחתי הרבה, תוך ימים ספורים.

לפני שבוע, שוב הגעתי לד"ר ד.ע. בעניין הפנייה לבדיקות + מירשמים.
פשוט, תענוג לראות את היעילות והשירות האדיב.
בפגישה אחת קיבלתי, ע"פ הצעתו של הד"ר, מירשמים לחודשים הקרובים, "שלא תצטרך להגיע כל פעם" אמר הד"ר... והפניות לבדיקות שהצטרכתי.
... ועוד הוסיף ואמר הד"ר, שאם אצטרך משהו אחר... שפשוט אתקשר למזכירה... והוא כבר יכין מה שאצטרך... כדי לחסוך חיכיון בתור :)


(אנחה)... הו, ברוך ה'... איזה שירות תענוג. השבח לאל :)
הלוואי שיהיו עוד רופאים ונותני שירותים שכאלה; כולנו נהיה יותר בריאים, אי"ה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה