יום ראשון, 26 ביוני 2016

"עלי קטיף – חסלט" / ציון שירות: נכשל!

יום שישי, 29 לאפריל 2016... "שביעי של פסח"
יום שני , 9 למאי 2016... אני שולח אימייל תלונה על מוצרים פגומים:

במהלך פסח קנינו בשני מקומות שונים שקיות 400 גרם כרוב קצוץ.
מן הסתם ידוע לכם עד כמה לחוץ החג הזה, על מגוון המוצרים הכשרים לפסח; ולכן בוודאי תוכלו לתאר לעצמכם את עוגמת הנפש שחווינו כשפתחנו את השקיות, להכנתם לארוחה, ומשתיהן עלה ריח אקונומיקה או חומר מבחיל אחר.  שתיהן היו "בתוקף".

בשירות הלקוחות שלכם (ע"פ המספר הרשום על המוצר) לא היה מענה.  לאחר "משחק" הקשת מספרי שלוחות, אחרות ממה שמערכת ניתוב השיחות מציעה, הרימה "א" את הטלפון... ואמרה שצריך לדבר עם "ע"?!  "א" ניסתה להעביר השיחה כמה פעמים, ולבסוף אמרה ש- "ע" או מי-שזה-לא-יהיה יחזרו אלינו.  השארנו טלפון עם פרטים בסיסיים במה העניין; אולם לא זכינו למענה.

אם אינני טועה, זו פעם ראשונה שאנחנו פונים אליכם... ואם זו רמת שירות הלקוחות שיש לכם להציע... אז נראה שהמצב שלכם חמור!

פירטנו את שם המוצר, משקל, מס' הברקוד, קוד ותאריך, ומספרים נוספים שהודפסו על האריזות.

מצפים לתגובתכם,

יום שלישי , 10 למאי 2016
"ע" עונה: תשלח בבקשה מס' ת.ז. וכתובת למשלוח שובר זיכוי יש אפשרות לשלוח את השובר גם במייל.  אני מבקש לקבל השובר באימייל... ו- "ע" עונה: אין שום בעיה לשלוח במייל רק תשלח מס' ת.ז.; ואני שולח.

יום חמישי , 19 למאי 2016
          עוברים 9 ימים, מה- 10 למאי... ואני שולח ל- "ע" תזכורת?!

יום ראשון , 29 למאי 2016
          עוברים כשלושה שבועות, מה- 10 למאי... ואני שולח ל- "ע" תזכורת?!

בשלב הזה, אני עושה מאמץ ("מאמץ" – כי הם לא עושים ללקוחות עבודה קלה, ליצור איתם קשר)... ומגיע איכשהו, שוב, ל- "א", שאומרת ש- "ע" נמצאת השבוע בחופש.  אני אומר ל- "א" ששלחתי פרטים, כפי שנתבקשתי, כבר ב- 10 למאי – לפני 3 שבועות!  אני מבקש לדבר עם מנהל כלשהו.  ע"ד – המנהל התורן עסוק בעניין אחר... ו- "א" אומרת שהוא יחזור אליי, אולי תוך שעה.

יום רביעי , 8 ליוני 2016 (שעה 1511)
עוברים עוד 10 ימים... שהם כ- 240 שעות... ואני מקבל אימייל "מפתיע" מ- "ע":  תשלח בבקשה מס' ת.ז ושם מלא שאוכל לשלוח את השובר...; וב- 1541 אני שולח שוב את הפרטים המבוקשים.




9 למאי עד היום = 48 יום!
אם 48 ימים לא מספיקים ל- "עלי קטיף – חסלט", לקחת אחריות ולשלוח אימייל עם שובר פיצוי ללקוח... אז המצב כנראה חמור.







תגובה 1:

  1. Sun, Jun 26, 2016 at 5:18 PM
    לאחר פרסום המאמר, שלחתי קישור אליו ל- "ע" + לכתובת האימייל הכללית של החברה.

    Mon, Jun 27, 2016 at 8:31 AM
    בבוקר המחרת, קיבלתי מ- "ע" התגובה הבאה (+ שובר זיכוי ל- 3 ממוצרי החברה):
    "בוקר טוב, צר לי על עוגמת הנפש שנגרמה לך. קרתה טעות בכתובת המייל, שנשלח לאדם אחר. איתך הסליחה".

    השבמחק