יום שלישי, 5 ביוני 2012

"שטראוס" בצרות?


נראה לי שחברת שטראוס בצרות.

ב- 25 למאי התקשרתי לשירות הצרכנים של החברה (1800-777-777), להתלונן על המחיר של מיץ ההדרים (2 ליטר) של פרימור/גניר... ולהציע הצעת יעול(?!).

בלי נדר, בהזדמנות אחרת, אולי אעלה את פרטי תלונתי.

הנציגה בקשה את פרטיי, כולל כתובת... ומכיוון שתיארתי לעצמי שאולי זה לצורך שליחת קופונים או "דמי השתקה" אחרים... אמרתי והדגשתי לנציגה, שאני גם מבקש מענה בכתב על פנייתי.

עברו 11 יום... וב- 4 ביוני קיבלתי מעטפה לא מזוהה (לא היה עליה כיתוב או לוגו של שטראוס).

בפנים מצאתי:
1 מכתב (מתאריך 28 למאי)
1 מחזיק מפתחות עם הלוגו של "שטראוס" ומספרי הטלפון של שירות הצרכנים.
2 שקיות "דוגמיות לטעימה", 1.8 גרם כ"א של "קפה נמס מיובש בהקפאה" של עלית.
1 קופון 20% למימוש למוצר אחד ל- "קפה קרררררררררר" של יוטבתה.
1. קופון "3 ש"ח הנחה למוצרי אחלה... מוגבל למוצר אחד בקנייה".

ברוב תמימותי דמיינתי שאולי ישלחו לי קופון או שובר לרכישת המיץ שאני כה אוהב (כמו שאמרתי לנציגה בטלפון).

אך, לקבל מכתב סתמי וכ- 5 ש"ח בלבד, הנחה על מוצריה היקרים מאוד של שטראוס... זה כבר מעליב וכלעג לרש.

נוסח המכתב:
"תודה לך על שהקדשת מזמנך ופנית אלינו בנוגע למוצר מתוצרתנו. אנו משקיעים משאבים רבים בכדי להסב הנאה לצרכנינו והקשר האישי איתך חשוב לנו. אנו מעריכים את האכפתיות והנאמנות שלך. תוכן פניתך הועבר לידיעת הצוות המנהל את המוצר. נשמח לעמוד לשירותך גם בעתיד. תודה מכל הלב, צוות שירות צרכנים שטראוס-גרופ".

כשהתאוששתי מההתעלמות הבוטה של שטראוס לפנייתי... התקשרתי שוב.

דיברתי (כ- 19 דקות) עם נציגה... הסברתי שוב את פרטי פנייתי וביקשתי תגובה קצת יותר רצינית.
הנציגה אמרה שתעביר הלאה.

למחרת, בבוקרו של ה- 5 ביוני, התקשרה נציגה, שהקדישה לי כ- 35 דקות... שבהן למדתי על כמה עובדות מעניינות (שכאמור, אולי, בלי נדר, אפרטן בעתיד)... אולם, הנציגה אמרה שיש לשטראוס "פורמט קבוע, ולא ניתן לחרוג" ממנו ולכתוב מכתב אישי לכל לקוח עבור כל פנייה.

דווקא משטראוס הייתי מצפה לשירות טוב יותר.


לקריאה נוספת:
-
עדי עזרא על שטראוס, תנובה ואסם: "חזירות בהעדר תחרות"
- המחאה חתכה את רווחי שטראוס ב-2011 ב-23%: "למרות המחאה הצליחה החברה לשמור על רווח נקי של 33 מיליון שקל ברבעון הרביעי של 2011. מכירות החברה ברבעון הרביעי עמדו על 2.07 מיליארד שקל, עלייה של 15%. נכון לתום 2011 העסיקה קבוצת שטראוס בישראל וביתר העולם 14,122 עובדים, לעומת 13,883 עובדים נכון לתום 2010.
7 בכירים בחברה השתכרו אשתקד 34 מיליון שקל".


אותי מעניין, כמה עובדים מעסיקה שטראוס בישראל וכמה בשאר העולם?!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה