יום ראשון, 11 בנובמבר 2012

דברים טובים. ביטוח לאומי, סניף פ"ת



אחד העובדים ביקש ממני, בעבודה, לפקסס עבורו טופס לביטוח לאומי, סניף פ"ת.  תוך כדי פיקסוס, הצעתי לעובד שיתקשר לאחר שליחת הפקס לברר ולוודא שהפקס אכן הגיע ליעדו... אולם העובד אמר, שהטלפון זה למוקד שירות, שכלל לא נמצא בסניף.  עוד אנחנו מדברים ואני שולח את הפקס... הטלפקס מצלצל... ופקס חוזר מגיע, מיידית, להפתעתי, מסניף פ"ת:

מבוטח יקר!
שלום

הנדון: אישור קבלת מסמכים שנשלחו בפקס.

אנו מאשרים קבלת המסמכים שהעברת בפקס...
מסמך זה מהווה אישור קבלת המסמכים ואין צורך בפנייה נוספת לאימות קבלתם.

המסמכים שהתקבלו הועברו לעובד המקצועי לטיפול.
בתום הטיפול תשלח לך הודעה מוסמכת בכתב.

אנו מודים לך על פנייתך, ונמשיך לעמוד לשירותך ככל שיידרש.

בברכה,
המוסד לביטוח לאומי.


הפקס החוזר הוחתם: Bituach Leumi – PT + תאריך ושעה.
ובתחתית העמוד, כתובת הסניף, מס' המוקד הטלפוני, ומס' הפקס.

יפה!
כלי חשוב וחיוני לשירות הלקוחות.
אני מקווה שהמשך הטיפול, יהיה גם, כה יעיל... ועם מינימום טרחה ללקוח.

כל הכבוד לביטוח הלאומי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה