יום ראשון, 11 בנובמבר 2012

"אי התאמה אישיותית לנהיגה בטוחה"



תגובה... שבכלכליסט בחרו משום-מה לא לפרסם!

חבר'ה... אסור לשכוח את המרב"ד (המכון הרפואי לבטיחות בדרכים)
עשרות אלפי נהגים עוברים תחת שוט ההלקאות של המרב"ד, כל שנה.
דו"חות מבקר המדינה מלאים ביקורת על המוסד המושחת הזה.

כתבות רבות נכתבו על אזרחים אומללים חסרי אונים.
והשגרה? שיגרע!

כל זימון, כל פנייה, על בדיקה חוזרת, וכל ערר... סוחטים לנהג הישראלי את הנשמה ואת הכיס.

מדינת ישראל היא המדינה היחידה בעולם שבוחנת ופוסלת נהגים מהסיבה "אי התאמה אישיותית לנהיגה בטוחה".

הגעת לוועדת ערר... חשבת שתשיג צדק?
וועדת הערר דחתה את בקשתך... לאחר שהשפילו אותך, בלי בושה...
תרצה לערער לבית המשפט?? אין לוועדת הערר פרוטוקולים. הדיונים לא מתועדים!!!

אין דין ואין דיין.
וועדת הערר + המרב"ד = דיקטטורה

נקווה שהדי העימות המתוקשר בין סגן השר ליצמן לפרופ' ריבק... יביאו גאולה לעולם.

2 תגובות:

  1. קיבלתי הגדרה "אי התאמה אישיותית" ממרב"ד וכשביקשתי חומרי הבדיקות נדהמתי לגלות ים של שקר גלוי. כמעט כל דבר שכתוב במסמכים הרשמיים (קרי דוח"ות רפואיות) הוא שקר בוטה. עד כדי כך שכתבו שהופעתי בפני רופא מוזנח (למרות שהייתי בחולצה לבנה חדשה ובכלל לבוש ונראה יפה מאוד), שחסר לי שיניים (יש לי כל השיניים בפה - אף פעם לא היה לי בעיות עם שיניים), שיש לי עבר פלילי על עבירות אלימות (בחיים לא היה לי), שיש לי עבירות תעבורתיות (בחיים לא הוצאתי רישיון נהיגה) וכו'. חוצפה שלהם פשוט מדהימה. הם כותבים כי להתרשמותם אני חסר יושר - הדבר נכתב יוםיים לפני פרוץ "פרשת המרב"ד" כאשר ערוץ 2 חשף את התחקיר על ציוד נכים ואותו רופא שכתב על "אי יושר" שלי נעצר על ידי משטרה. פשוט מקומם!!!

    השבמחק
  2. הייתה לכם אהבה נכזבת ואתם מאמינים בעולם הבא? אולי אתם לא כשירים לנהיגה
    https://www.themarker.com/news/health/2022-09-04/ty-article-magazine/.highlight/00000182-f459-dbe1-afd3-f75fa60f0000

    משרד הבריאות: "מדובר במבחנים בינלאומיים ישנים, מנכ"ל המשרד הורה לבחון שינוי מיידי שלהם"

    השבמחק