יום שני, 13 ביולי 2015

האם עיריית גב"ש מכשילה נהגים תמימים?



ביום חמישי, 9 ליולי... החניתי את מכוניתי ברחוב בן-גוריון בגבעת שמואל, כשפניי מועדות, זו פעם ראשונה, לעיריית גבעת שמואל.  חניתי כחוק, וניגשתי למדחן הסמוך לרכוש תו חניה לשעה אחת.

למרות שהשעה בשעוני הייתה 0747... יצא לי כרטיס חניה עד השעה 0841, כלומר עבור 54 דקות בלבד, ולא עבור שעה מלאה של 60 דקות.  מבט נוסף הראה ששעון המדחן אכן מפגר בכ- 6 דקות אחרי השעה הנכונה.  מה שאומר, שאם לא הייתי מסתכל על תו החניה, והייתי חוזר לרכב ב- 0847 (שעה אחת לאחר תחילת החניה)... יתכן שהייתי מוצא דו"ח חניה על השמשה?!

 
הגעתי לעירייה לעניין אחד, ולאחריו עמדתי בתור גם למחלקת החניה כשברצוני להודיע במשרד על התקלה, ולבקש שישלחו מישהו לכוון את השעון במדחן.  בכניסה עמדו שני פקחים; אחד מהם פנה אליי ושאל למה אני מחכה; כשסיפרתי לו, הוא אמר (לשמחתי): אל תדאג, אני אדבר עם האנשים במשרד פה; לך לשלום.

הערב, יום שני, 13 ליולי... נסעתי במיוחד לראות מה השעה במדחן מס' 1, והאם העניין סודר; אולם, נוכחתי לראות שהשעון עדיין מפגר, ונהגים עדיין משלמים מחיר מלא עבור שעת חניה, כשהם מקבלים בעצם 54 דקות בלבד... ומסתכנים בדו"ח.  עברו 3 ימי עבודה מלאים, אך התקלה לא תוקנה. 



קישור לרשומה הזו אני שולח ל- רשות החניה והפיקוח העירוני של העירייה, ולאח"מים נוספים, כדי שמישהו יקח לתשומת לבו את העניין, ירים את הכפפה... ומי יודע, אולי יבצע בדיקה בכל המדחנים, בשם הצדק והיושר... וימנעו הוצאה כספית מיותרת מנהגים תמימים, שלא שמו-לב למכשול שהושם בפניהם, כמו שנאמר (ויקרא י"ט י"ד): וְלִפְנֵי עִוֵּר לֹא תִתֵּן מִכְשֹׁל.

אם וכש- יתקבל מענה, אשמח לפרסמו, להלן, בתגובות.

2 תגובות:

  1. ב- 14 ליולי, בשעה 0031... שלחתי האימייל הבא (עם קישור למאמר הנ"ל) ל- 8 הנמענים הבאים: מנהל רשות החניה והפיקוח העירוני, מחלקת חניה, ראש העיר (יוסי ברודני), סגני ראש העיר (בני סומך, יעקב ויליאן), מבקר העירייה ונציב תלונות הציבור (דוד שרוני), מנהלת לשכת ראש העיר (עליזה יעקובי), ולמנהלת מחלקת דוברות והסברה (טלי דולינקו אלמליח).

    ... וביקשתי התייחסות... אולם, עברו 3 ימים ונציגי העירייה שומרי על דממה (אולי שתיקה כהודאה?!):

    שלום לכם,

    העליתי לבלוג שלי, הערב, מאמר בשם: האם עיריית גב"ש מכשילה נהגים תמימים?
    אם תרצו תוכלו להגיב ישירות בבלוג... או אליי, ואפרסם תגובתכם, בלי נדר.

    וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ.

    השבמחק
  2. 1 לאוקטובר 2017
    פעם ראשונה מאז (יולי 2015) שאני מזדמן לעיר וצריך לשלם חניה. המדחן בפיגור של 10 דקות!!!

    השבמחק