יום רביעי, 16 בנובמבר 2011

התעלמות זדונית

ציון שירות לקוחות: נכשל - מועצה מקומית גני תקווה.

בעקבות פנייה שלי למועצת גני תקווה (יולי 2011)... יצרנו איתי קשר תוך 24 שעות מהמועצה... וקישרו אותי עם מנכ"ל העירייה.
הייתי ב- "הלם" מהתגובה המהירה... ולאחר מכן, מהשיחה שהייתה לי עם המנכ"ל. שיחה שהייתה אופטימית וחיובית, למרות כל התלונות שלי.

בעקבות השיחה, העברתי למנכ"ל אימייל מפורט... וביקשתי תגובה.
גם אחרי פניות נוספות, כולל ביקור פיזי במועצה + שיחה עם המנכ"ל, מזכירת המנכ"ל + 2 מזכירות נוספות + אגף התחזוקה + מהנדס המועצה... לא קיבלתי מאף גורם, על אף בקשותיי... איזושהי תגובה בכתב.
בעל-פה... קיבלתי רשימה של תירוצים למה לא מנקים. כמו כן, שום-דבר בשטח לא השתנה.

נראה ששכונת "ישמח משה" מוזנחת בכוונה!!!
והמצב הזה נמשך שנים רבות!!!

ב- YouTube, מצאתי כמה סירטונים ותמונות הזויות ביותר, מחורף 2009... מהצפה חמורה ברחוב הגליל.
- "... כבר כמה שנים אותו הדבר... איזו מין מועצה זו" אומרת ביאוש איזו גב', ממש בתחילת הסרטון.
- שני סרטונים קצרים: 1 ו- 2, מזוויות שונות.

עצוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה