יום חמישי, 4 באוקטובר 2012

"דרושים: אנשים טובים"




תגובה 3:
אין הנחתום מעיד על עיסתו... אבל... לצערי (ואני אומר זאת בצער רב מאוד)... אני אחד מאותו זן נכחד שנקרא "אנשים טובים"... ובישראל אני נורא סובל מהיותי אחד כזה.

האנשים הטובים בישראל, סובלים ומנוצלים!!!

קשה מאוד, עד בלתי אפשרי, למצוא עבודה הגונה, עם תמורה מתאימה לביצועים.  המעסיק יחפש למצוץ לך את הדם... ותמורה??? "אם לא מתאים לך - לך הביתה"!!!

"אנשים טובים" לא שורדים בישראל!!!
החברה לא מפרגנת.

רק השבוע חשבתי על זה... שככל הנראה אמות בייסורים מהיחס האכזר שאני מקבל.

כן, בהחלט ולחלוטין, חסרים בחברה הישראלית אנשים טובים, וכמו שאמר "אחד" בתגובה 4... חסרים מאוד, גם, מעסיקים טובים.  בכל שנות עבודתי, ולמיטב זכרוני, פגשתי רק שלושה מעסיקים שזיהו בי את הפוטנציאל הטוב. שניים לקחו אותי לעבודה: הראשון בחו"ל.  השני לא לקח אותי לעבודה, כיוון, כך אמר, שהוא מזהה אצלי יושר בלתי מתפשר... והוא מחפש אנשי מכירות! אצל השלישי, אני עובד כעת... אך סובל נורא בין שאר העובדים והמנהלים, שכנראה לא סובלים "אנשים טובים". 

לצערי הרב מאוד... הכתבה מעולה, אך לא מציאותית למצב במדינת ישראל.
מעסיקים ישראלים מחפשים עבדים טובים, ולא עובדים ואנשים טובים.
אני חי במציאות הזו, וסובל ממנה בצורה קשה... ואני יודע שיש מצבים גרועים משלי.

"12 תכונות שארגונים מחפשים"? בארץ??
אני עוד לא נתקלתי בארגון כזה.

להיפך!
... ושוב, בכאב עמוק... - - - נתקלתי ביותר מידיי חברות ובחברות השמה אטומות, רדודות, משפילות, גזעניות, רעות ואכזריות... גם של חברות גדולות, כמו "טבע".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה