יום שלישי, 7 באוקטובר 2014

חיוב יתר של 15.87 ₪ (חסלט)



קנינו חסה חסלט.  על האריזה אפילו הייתה מדבקה "המחיר לצרכן 6.40 ₪".
אולם, כשבדקתי החשבון לפני היציאה מהחנות ראיתי שחוייבתי 22.27 ₪.
במקום שהברקוד יסרוק "חסה" הוא סרק "כרובית"... ובמקום מחיר ליחידה, חושב המחיר לפי 17.40 ₪ לק"ג.



רק אז ראינו, הקופאית ואני, שמדבקת ברקוד 7290015037433 של החסה, הודבקה על ברקוד הכרובית שהיה מודפס על האריזה... אולם לא כיסה את כולו;  מה שגרם למחשב (אולי בגלל זווית הסריקה, במקרה הזה?!) לסרוק את ברקוד הכרובית, ולא את הברקוד הנכון עבור החסה.


בקופה הראשית, לא עשו בעיות, והחזירו לי 11 ₪, עבור ההפרש בין 17.40 ל- 6.40.  ביקשתי לדבר עם אחד המנהלים, כדי להתריע על התקלה, כדי שיבצעו סימון ברור על האריזות המטעות, וכן אולי ירצו לעדכן את הקופאיות; אולם הבחורה אמרה שכל המנהלים כעת בישיבה (ולא היה נראה שהיא כבר קוראת למישהו אחראי אחר).


רק בבית שמתי לב, שהזיכוי לא ניתן במלואו (במקרה הזה, נראה לי בתום לב).  הבחורה בקופה הראשית הייתה צריכה להקליד את סך המחיר ששולם עבור 1.280 ק"ג "כרובית", ע"פ 17.40 ₪ לק"ג... ולהחזיר לי 15.87 ₪... אולם היא הקלידה בטעות את המחיר לק"ג אחד.

התקשרתי ודיברתי עם אבי (אחד הסגנים (אלו שמסתובבים בחנות עם חולצה לבנה)), שאמר שהוא מיד בודק העניין... ושבפעם הבאה שאגיע לחנות, אקבל את יתרת ההפרש (ע"ס 4.87 ₪) המגיעה לנו.

1.    אני מקווה שאכן העניין טופל ותוקן, בסניף פ"ת... ואולי כדאי היה ליידע את שאר הסניפים?!.
2.    מעניין כמה לקוחות חוייבו חיוב יתר כזה, בגלל הברקודים הסותרים, ולא שמו לב?!

לצערי, לא מצאתי אונליין אתר או כתובת אימייל, לשלוח ל- "חסלט" את פרטי התקלה, כדי שיבצעו בדיקה פנימית שלהם, ולמנוע בעיות כאלה בעתיד.
מצאתי רק מס' טלפון... ושם לא היה מענה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה