יום ראשון, 8 בפברואר 2015

ל- "בשבע" לא ממש אכפת מה הציבור חושב?!



הבעיה, הייתה ועודנה, עודף קיצוני של עיתוני "בשבע" המונחים בערימות בחצר הבית (תיבות הדואר קטנות מידי מלהכיל את העיתון, אך אפשרי אם ממש מתאמצים); רק חלק מהשכנים מעוניינים בכלל בעיתון; חלק אחר ממש לא מעוניין... ובסוף היום, מישהו צריך לפנות את הניירת העודפת לפח המיחזור... כאשר חלק מהעיתונים בכלל נזרקים לפח האשפה.
מדובר אצלנו בבניין משותף אחד, בעל 4 כניסות ועשרות דיירים, כאשר כל כניסה מקבלת בין 10 ל- 12 עיתונים, כמספר תיבות הדואר.

 בחודשי יוני-יולי 2013, במשך כמה שבועות, ובהתחלה ללא כל תגובה ומענה... התכתבתי עם מערכת העיתון וחברת " בר הפצות" – מפיצי העיתון.
בזמנו הייתי נציג וועד הבית של אחת הכניסות... ומצאתי את עצמי אוסף, שבוע אחר שבוע, עיתונים מהחצר ומחדרי המדרגות, למיכל המיחזור.

כל זאת, בזמן שבחנות מסויימת לא רחוק, ישנה ערימת עיתונים וכל המעוניין יכול ללכת לקחת משם, ובחינם; אבל הייתה שכנה אחת, שהתעקשה לא ללכת רחוק, ולא היה אכפת לה מהנזק ומהלכלוך.  נדיר, אם בכלל, שנקפה אצבע לסייע בניקיון.

בתחילה ביקשתי מ- "בשבע" שישימו עד 3 עיתונים בכל אחת משלוש מהכניסות, ובכניסה הרביעית (שם מישהו מקפיד לקחת ולזרוק מיד את חבילת העיתונים) ביקשתי שלא ישימו כלל (ופירטתי בדיוק את מספרי הכניסות).

ביום שני, 24 ליוני... אף טרחתי להגיע פיזית, לפתח תקוה, למערכת העיתון, בניסיון לדבר עם מבוגר אחראי;  ביקשתי "אשמח שמישהו יגיב ויהיה בקשר להסדיר העניין, ולא לתת לי תחושה שאני מדבר לקיר!".
עוד הוספתי ואמרתי שאם מי מהשכנים פונה ודורש לקבל עיתון (השכנה הנ"ל ואחרים)... "אנא תאמו עמו/ה... ושימו העיתון בתיבת הדואר שלהם או ליד דלת דירתם".

והתשובה שנתקבלה מ- "בשבע", הייתה:
קיבלנו את פנייתך בעבר על הפסקת חלוקת העיתון... וכך נעשה.  העיתונים לא יחולקו בבניינים אלו.  איננו יכולים לחלק כמות עיתונים מועטה לפי בקשתך האחרונה.

כלומר, למרות שמדובר בבנאדם המחלק את העיתונים (ולא רובוט, שגם אותו ניתן היום לתכנת)... הוא לא יכול לקחת ולבצע הוראה של הנחת מספר עיתונים הנמוך ממספר תיבות הדואר בכתובות מסויימות... ולכן, עתידה החלוקה, בכלליותה, להתבטל!?!?

אז אכן החלוקה בוטלה למשך שבועיים... ואז פנתה השכנה, למערכת העיתון ודרשה לחדש החלוקה... ובמקום לספק רק לה עותק אחד, חזרנו לקבל עשרות!!!

הנה תמונות מהשבועות האחרונים (פברואר 2015);
כך זה נראה, כמעט מידי שבוע:




קישור לרשומה הזו, שלחתי למערכת העיתון... ואם אקבל תגובה כלשהי, אצרפה, בלי נדר, להלן, בתחתית העמוד, בתגובות.

צר לי על חוסר שיתוף הפעולה שקיבלתי עד כה ממערכת העיתון.  אני עדיין תקווה למציאת שביל הזהב ופשרה, כמו שהיהדות מעודדת... כדי שמי שרוצה עיתון יוכל לקבלו, ומי שלא... שלא ינזק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה