יום ראשון, 22 בפברואר 2015

מה שוקולד יכול לעשות לאנשים...





לטענתו של הדייל, הנוסעים התלוננו על הפרעות לפני שהאירוע עם השוקולד התחיל, והדייל ביקש להם להרגע ומאחר שהמשיכו להשתולל, החליטו הדיילים לקפל ציוד ולהפסיק את המכירה. 
וכשעבר לידם נזכרה גברת שוקולד שבא לה שוקולד, אז היא ביקשה שוקולד, אמר לה הדייל שהוא לא מוכר שוקולד, לא לה ולא לאפחד אחר ולא רק שוקולד, אלא לא מוכר כלום, אבל גברת שוקולד רוצה שוקולד! אז מה עושים?! מתחילים לצעוק… אני רוצה שוקולד, שילמתי על הטיסה ואתה תביא לי שוקולד, אמר לה הדייל לא תקבלי שוקולד ממשיכה הגברת לצעוק אתה תביא לי שוקולד, שמעת?! והדייל עומד על שלו ולא מביא לה שוקולד, התעוררה חברתה והתחילה לצרוח… זבל תביא לה שוקולד, אמר לה הדייל שאין שוקולד, המשיכה החברה הנחמדה של גברת שוקולד לתקוף את הדייל, אמר לה הדייל לורנה לא תגיעי ואז התעורר הגבר המסוקס ושואל את הדייל בעדינות ערבית, למה מי אתה חושב שאתה יחתיכת מנמנייאק?! תביא לה שוקולד…!! 
(מקור: רוטר)

פרודית "שרוטונים" על האירוע



3 תגובות:

  1. "במדינה מתוקנת סצנת הסיום היתה מורכבת מתמונות סטילס של כל הגיבורים כשהם בפרופיל ומתחתם מספר אישי, כחלק מחופשת הכל כלול בבית המעצר של שדה התעופה ורנה... וחזרה לארץ בטיסה הבאה... אבל כוכבי הסרטון נחתו בשדה התעופה והמשיכו לחופשה שלהם...
    ... הסרטון הזה מעיד בעיקר על מדינה שאיבדה מזמן את כושר ההרתעה שלה כלפי אלה הבזים לחוק או לנורמות חברתיות... בני המשפחה הזאת התנהגו ככה לא רק משום שאין להם כבוד לאף אחד (מלבד, אולי, לטובלרון), אלא כי איפשהו, בתת־מודע שלהם, הם ידעו שלא יצטרכו לשאת בתוצאות. וזה לא רק הם: זה גם הנהג שחותך אותך בכביש שני מטרים מהשוטר, השכן שמפעיל את המוסיקה על פול ווליום הרבה אחרי השעה המותרת, והגברת בקניון שמעשנת בדיוק מתחת לשלט שאוסר לעשן. כולם ממשיכים בשלהם ומיישירים אלינו מבט של "למה מה יעשו לי?!" בזמן שהם יודעים בדיוק את התשובה: כלום.
    כי במדינה שבה מערכת האכיפה סובלת מריקבון בצמרת, ומערכת המשפט סובלת מביורוקרטיה ממארת (וגם ככה נוטה למידת החסד דווקא מול אלה שכלפיהם נדרשת מידת הדין), אין שום איום הרתעה ממשי על מי שמחליט לרמוס ברגל גסה את החוק ואת הפראיירים שעוד מצייתים לו. זאת בעיניי הסיבה האמיתית שבגללה כמעט כל מי שצפה בסרטון הזה הרגיש את העלבון הצורב: כי כולנו כבר פגשנו פעם את האנשים האלה - עם החוצפה שלהם, עם הגסות שלהם ועם חוסר ההתחשבות שלהם. פגשנו אותם, ונפגענו, ולא יכולנו לעשות כלום".

    אבי נוסבאום, "ישראל היום", 27 לפברואר 2015
    http://www.israelhayom.co.il/article/261663

    השבמחק
  2. אחרי השוקולד: תקרית אלימה במלון באילת (1 למרץ 2015)
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4632258,00.html
    https://www.youtube.com/watch?v=HkYpvplYbcQ

    השבמחק
  3. חדשות 2 - טיסת השוקולד - הגרסה המלאה (4:06 דקות)
    https://www.youtube.com/watch?v=Xj9rFlNtsVs

    השבמחק