יום ראשון, 14 ביוני 2015

"הנקל-סוד". שירות לקוחות טעון שיפור



אני מחפש כבר הרבה זמן, ולא מוצא, דאודורנט רול-און אנטי-פרספירנט של Fa.  פעיל ל- 24 שעות.  50 מ"ל.  ברקוד 9000100651028, ודומיו.  מוצר בו משתמש כבר כמה שנים.  כיום, כמעט בלתי אפשרי למצוא 24 שעות, אלא רק 48, 72, או 96 שעות.

אני מנסה למצוא כתובת אימייל של שירות הלקוחות, באתר "הנקל-סוד"; ללא הצלחה... למעט המספר החינמי (ראו להלן) אין מספר טלפון אחר.  עם "טופס אלקטרוני" כבר צברתי ניסיון שלילי (זה כמו פקס. אין שום הוכחה ששלחת הפניה, ולכן גם קשה לעקוב באופן נכון ומקצועי אחרי הפניה).

אני מתקשר למספר החינם שמופיע על האריזה (הישנה) שאוטוטו נגמרת: 1800-33-33-22.  עונה לי רעות.  כשאני שומע ברקע רחש של מוקד טלפוני, אני שואל את הנציגה:
האם הגעתי למוקד חיצוני, או לחברה?
הנציגה משיבה:
"לא משנה לאן הגעת, התשובה תהיה אותה תשובה".

אני שואל את שאלתי; רעות קצת מתקשה להבין מה אני מבקש... אך לבסוף אומרת ש- "כבר מזמן" ש- "הנקל סוד" בישראל לא משווקים את הדיאודורנטים של Fa (זאת למרות שבאתר החברה, הם ממשיכים לפרסם מוצרים אלו?!)

נשמע לי מופרך, כיוון שאני כן רואה המוצרים הללו על המדפים ברשתות הגדולות, אך לא את המוצר הספציפי "שלי"... ורעות מתעקשת שהם לא משווקים את כל מגוון מוצרי הדאודורנט, כפי שאמרה קודם (אגב, יום למחרת הפניה, אני נגש לחנות מקומית (אולי רעות צודקת, ו- "הנקל-סוד" כבר לא משווקים את המוצר בארץ, אלא חברה אחרת?! אולם, "הנקל-סוד" עדיין מופיעים על התווית כ- "יבואן ומשווק").
אני שואל אם אפשר לדבר עם נציג ישיר של החברה, ורעות אומרת לא.  הנקל-סוד מזמינים ליצור איתם קשר, אבל שירות הם לא ממש יודעים לתת?!

באתר הזה, אני מוצא כתובת אימייל ומספר טלפון.  האימייל חוזר עם הודעת שגיאה, ואחר הצהרים שאני סופסוף מצליח להשיג מישהו בטלפון: 09-886-2601, אחרי שהלכתי קצת לאיבוד במערכת הניתוב שיחות, מוקדם יותר. הגברת אומרת שהיא לא יודעת לענות לי ושאין כתובת אימייל יעודית של שירות הלקוחות... ואכן מדובר במוקד שירות חיצוני, ורק אליו ניתן לפנות. 

באתר הזה, אני מוצא עוד פרטים, שלא ראיתי באתר החברה... אבל לא פרט מהותי שמקדם אותי.

גם לא ברור, מדוע דורשים ב- "הנקל סוד", בטופס ה- "צור קשר" את כתובתי; לא מספיק שם פרטי, טלפון וכתובת אימייל?

בשלב זה, החלטתי לזרום בכל זאת, ומילאתי את הטופס, וכשהקלקתי "שלח"... קיבלתי (כמה לא מפתיע) הודעת שגיאה:
An Error occurred, please refresh the page
באותיות אדומות, בתוך מסגרת אדומה.  רענון של העמוד, לא הועיל.

אוי, שירות לקוחות ישראלי...

4 תגובות:

  1. יום ג', 16 ליוני 2015... 1030. אני מתקשר שוב ל- הנקל-סוד. המטרה של בכלל היא, לא רק להתלונן... אלא להעביר המסר ולגייס אנשים טובים שירצו גם לתקן. הנציגה שעונה לטלפון, שוב אומרת שהיא לא שירות לקוחות ולא יכולה לעזור, ואימייל היא לא יכולה לתת לי, כדי שאעביר לה הקישור לבלוג, למאמר הביקורת שכתבתי; אולם, בהברקה שלה... אני מקריא לה את כתובת הבלוג, והיא רואה את המאמר. לפי שיקול דעתה היא תעביר את הביקורת הלאה. ב"ה.

    השבמחק
  2. אז המאמץ לתקן את העולם נשא פרי במקרה הזה... וב- 1151 התקשרה אליי ימית ("אחראית המחלקה הזו"?!) מ- "הנקל סוד". לא אלאה בכל פרטי השיחה שארכה 12 דקות. ימית התרכזה בשירות הלקוחות, והיא בהחלט תבדוק את הכשלים במוקד, שהיה אמור גם לקחת ממני פרטים, כדי שמישהו אחראי כן יחזור אליי מאוחר יותר. בקשר ל- "טופס המקוון" היא אמרה שהיא בדקו שהכל עובד. כשהיא על הקו, ניסיתי שוב... והפעם "הטופס נשלח בהצלחה". לגבי הוספת כתובת אימייל של ממש, ימית אמרה שהחברה גרמנית, והם צריכים לפעול ע"פ הנהלים. ימית, השתמשה במילה "להשמיץ" כביקורת על מה שכתבתי בבלוג. והשבתי לה, שהכוונה היא ממש לא להשמיץ, וההוכחה לכך היא שאנחנו מסכימים שאכן היה כשל בשירות שקיבלתי, וכנראה כשל נקודתי בטופס המקוון...; וגם, למרות שמבחינתי האירוע הסתיים בשיתוף המקרה כנ"ל... הכוונה היא לתקן, והתעקשתי כן להביא העניין לידיעתם, כדי ***לתקן***. ימית אמרה שתבדוק את הקלטות השיחה. הזכרתי לימית שעיקר הפניה היה עבור מציאת מוצר מסויים, ושציינתי אותו כבר בפסקה הראשונה של מאמר הביקורת; כמו כן, הסברתי לימית את הבעיה הבריאותית של מרכיב האלומיניום בדאודורנט ב- 48, 72, ו- 96 שעות... לעומת ה- 24 שעות; ושלמרות שאני מניח שהכל עומד בתקן הבריאות... ריבוי אלומיניום במוצרים, זה פשוט לא בריא, ולכן ההתעקשות שלי למצוא את ה- 24 שעות. ימית אמרה שתבדוק ותחזור אליי.

    השבמחק
  3. 1219. חזרה אליי ימית, שמוצרי ה- 24 שעות כבר לא משווקים, אלא רק מ- 48 ומעלה. אמרתי לימית, שתיעדתי בתגובות את ההתנהלות, ואם הם מעוניינים, הם יכולים גם להגיב בעצמם.

    השבמחק
  4. חודש וחצי שאני משאירה הודעות עם שם נייד וקוד מוצר גרוע .מבטיחים שיחזרו אך לשוא. לקוחות לא מעניינים אותם .ברגע שקנית מוצר של הנקל סוד "אכלת אותה" "אין אבא" אין אחריות. כדאי להמנע מלקנות מוצר של הנקל סוד.מזלזלים בנו בואו נזלזל חזרה בגדול.

    השבמחק