יום חמישי, 18 ביוני 2015

כן, לפעמים יש לי גם מחמאות לחלק, ב"ה



נתקלתי באיזושהי בעיה, באתר קופת החולים "שלי".  המחשב זיהה כנראה שאני במצוקה, והציע אם אני רוצה לצ'טט עם נציג תמיכה.  התלבטתי, כיוון שלעיתים יותר מידיי קרובות, בכלמיני שירותים אחרים, מדובר בנציג וירטואלי שלא ממש מקשיב ומסייע... אבל, ניסיתי... והופתעתי לטובה.

אסף אמנם לא פתר את המצוקה הטכנית אליה נקלעתי... אבל בהחלט הקשיב להצעות היעול שלי, באותו עניין מאוד נקודתי, ואמר שיעביר הלאה.  יש הרבה מקום לשיפור מבחינה טכנית, והם מראים שהם משתדלים.

הנה צילום מסך של סוף הצ'ט, כולל מילות התודה שלי לנציג (אגב, רק בדיעבד שמתי לב שהיה שם קישור למשוב; חבל שלא שמתי לב, והייתי יותר משמח לכתוב עוד מילות תודה); הפעם הפתיעו לטובה, ברוך ה':



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה