יום רביעי, 18 באפריל 2012

"הנידון: הפסקת עבודה" (הודעת פיטורין שקיבלתי היום)

אחרי כמעט ששה (6) חודשי עבודה... "הריני להודיעך כי החל מיום ד' 25/4/12 תופסק עבודתך בחברה עקב צימצום בכח אדם".

(אנחה)... אז כמובן שזו לא הסיבה האמיתית לפיטורין... (אך לא אפרט בשלב זה).

מצד אחד, פלטתי איזו אנחת רווחה, בסגנון "ברוך שפטרנו מהמועקה בה הייתי שרוי בתקופה האחרונה" (ולא אפרט כרגע).
מצד שני, "בגדול" אני אוהב את העבודה, ומה שאני עושה, ואת חלק מהאנשים איתם אני עובד... ככה שאני לא רוצה לעזוב.
מצד שלישי, לעבוד בתנאי "עובד קבלן" זה לא כיף... אבל, אני זקוק לפרנסה הזו!!!

אחרי קבלת ההודעה, פניתי לכמה גורמים... ומשכתי כמה חוטים... וכעת אני מחכה לראות מה יקרה עד התאריך הקובע.

תגובה 1:

  1. צר לי לקרוא שפוטרת... אבל דלת אחת נסגרת ו9 אחרות נפתחות.. אני לא מאמינה שיהיה לך קושי למצוא עבודה חדשה. וטובה יותר.. חשבת אולי לחזור לעבודה שהיתה לך בעבר?

    השבמחק