יום ראשון, 29 באפריל 2012

"הבולדוזר של הצרכנים: מסע הנקמה של לקוח אחד שנמאס לו"

מוכר אחד שסירב להחזיר לו כסף הקפיץ את מוחמד ביטאר, צרכן עם מודעות חברתית מוגברת ■ במשך חצי שנה הוא עבר בין הסניפים של קרביץ, קנה והחזיר מוצרים והקליט את השיחות עם המוכרים ■ כשהרגיש שיש לו מספיק תחמושת הגיש בקשה לתביעה ייצוגית נגד הרשת ב-10 מיליון שקל.

הנה תקציר ההתנהלות שהייתה לי מול "הפנינג". בינתיים, אפילו "אמון הציבור" לא יכולים לסייע.

פשוט גועל נפש, איך שנותני שירות מתייחסים ללקוחות.

לא שבארה"ב המצב מושלם... אבל יחס גועלי כזה ללקוח, כמו שמקובל במדינת ישראל... נדיר שתתקל בזה בארה"ב - שם, הלקוח הוא מלך!!! וככה צריך להיות!!!

פה, נותני השירות מרגישים כאילו הם "המלך" והלקוחות הם עדר של עבדים נרצעים, שככל שרודים בהם - ייטב?!?!

עם אנשים כאלו (מבעלי החברות עד אחרון נותני השירות במוקד שירות הלקוחות)... כשהגישה היא, אדם לאדם - זאב... צדק חברתי-מוסרתי ואחראי, לעולם לא יוכל להיות פה!!

כל הכבוד ל- מוחמד.
הלוואי שיזכה בתביעה... והלוואי שקרביץ וחברות נוספות ילמדו את הלקח וישפרו השירות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה