יום חמישי, 19 באפריל 2012

אני מאשים!!!

יום השואה ה'תשע"ב. מדינת ישראל (אוטוטו בת 64) לא הפנימה באמת את לקחי השואה! מאחוריי גבב המילים היפות מסתתרים להם כ- 198 אלף ניצולי שואה, "כמעט כל ניצולי השואה בישראל חשים בדידות, כ-50 אלף מהם נזקקים לסיוע ערב חג הפסח, ולפחות ל-12 אלף מהם יחסר חימום בחג. כ-10,000 ניצולים מדווחים על חוסר במזון"... 
"... הם באו מגאיות המוות מחוסרי כל. מותשים, רצוצים, שלדי אדם, פגועים לכל ימי חייהם (לא כאן המקום להרחיב מה היה היחס אליהם מצד החברה הצברית הגאה, אך בלשון המעטה ניתן לקבוע שלא הקלו עליהם, ולא אחת בחרו להעליב ולהשפיל). ללא רשות מאף ניצול שואה ומבלי להניד עפעף, החליטה המדינה להיות הפטרונית הגדולה בחלוקת הכספים שמגיעים לניצולים בדין".

עוד לפני שהם התחילו בהשמדת העם היהודי "רצחו הנאצים באמצעים שונים, לרבות תאי גזים, כ-200 אלף גרמנים‏‏ שסבלו מפגמים גופניים, כמומים מולדים או מחלות כרוניות וכן מקשיים נפשיים. שמה של התוכנית, T4" (בגרסה באנגלית יש חומר נוסף, שלא מובא בגרסה העברית, משום-מה).

דיי להתנפל עליי כשאני משווה את מדינת ישראל לגרמניה הנאצית!!! כן! יש כן מקום להשוואה!!!
מדינת ישראל לא הפנימה כראוי איך לא להתייחס לנזקקים.

אמת!!! (עדיין) לא רוצחים פה אף אחד באופן שיטתי (ולא באופנים אחרים (ככל הידוע לי))... אבל, קצת קצת, מעט מעט, "רק" גורעים מהניצולים, וכן באופן שיטתי, זכויות אדם בסיסיות ורחמים, להם הניצולים כל-כך זקוקים!!!

לא יודע מה אתכם... אבל לי נמאס מזמן לראות, כל שנה, פעם אחר פעם, את אותן כותרות!!! הרי לפי תכנית T4, אם היינו היום תחת שילטון נאצי... המדינה, כנראה, הייתה פשוט משמידה את האוכלוסייה הזו, יונקת ומוצצת התקציבים; כ- 200 אלף בני אדם שלמדינה אין תועלת מהם.

אין ספק!!! אני מזועזע בעצמי - מעצמי... שככה אני מדבר... אבל, בצער רב מאוד וביגון קודר ועמוק, יחס מדינת ישראל לאזרחיה, מזכיר לי באסוציאציה מסויימת את גרמניה הנאצית ויחסה לאזרחיה. ואין לאף אחד זכות לסתום לי את הפה מלומר את האמת!

במקום להתנהג כמו נאצים!!!
תתחילו להתנהג כמו בני-אדם!!! כמו יהודים - רחמנים, ביישנים, וגומלי חסדים!!!
 

תדאגו שלא ידבק בכם כל רבב וכל שמוץ שעלול להזכיר למישהו - את הנאצים!!!

רחל אוירבך כתבה: "נישבע נא, להיות לנצח עם אלה ההופכים מדברות שוממים לישובים פורחים. לא עם אלה המשמידים ושונאים, אלא עם אלה האוהבים, הבונים והנוטעים".

דיי להקפאת והגבלת בנייה יהודית. קדימה להרוות ולהציף את השוק בדירות, לתת לצעירי העם הזה בית, נחלה ועתיד טוב בארץ האבות. בלי פוליטיקות ובלי משחקים... אלא באחריות אמיתית ודאגה כנה לעתיד העם היהודי. דיי להתנהג כמו נאצים!!!

דיי למכור את העם היהודי ומשאביה הטבעיים של הארץ הזו למרבה במחיר ולמיקסום רווחים!


תחזירו את תנובה לעם (אחרי שהפקרתם אותנו ל- אייפקס), תפסיקו לייבש את ים המלח, ותדאגו שאוצרות הגז הטבעי יגיעו, בראש ובראשונה ליושבים בציון, לפני שאתם חושבים למכור אותו לצד שלישי. דיי עם שיטת ההעסקה הבזוייה הנקראת - עובדי קבלן. תחזירו קצת כבוד לעם הזה. לעם הזה מגיע רווחה כלכלית.

מידע נוסף:
- מדינת ישראל ביחסה לניצולי השואה, מ- דצמבר 2006.
- "ברגע שהרווח שלהם נהיה חשוב יותר מהבריאות שלנו" (אנחה)...
עצוב, עצוב, עצוב...

5 תגובות:

  1. 84% מנכסי נספי השואה לא הושבו ליורשים
    מבקר המדינה מותח ביקורת על המדינה בנוגע להשבת נכסי נספי השואה
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4872550,00.html

    השבמחק
  2. חשיפת "ישראל היום":
    בישראל שקלו לתקוף את משרפות אסד... לבסוף, הוחלט להימנע - בין השאר, מחשש להסלמה בגבול הצפון
    http://rotter.net/forum/scoops1/430359.shtml

    השבמחק
  3. ''מחכים שימותו'': חברות הביטוח שלא נותנות טיפול סיעודי לקשישים
    http://rotter.net/forum/scoops1/481769.shtml

    השבמחק
  4. כך מעלימה המדינה כספים שמיועדים לניצולי שואה
    https://rotter.net/forum/scoops1/674686.shtml

    השבמחק
  5. הבטחת השווא של שר האוצר לניצולי השואה
    https://www.ynet.co.il/news/article/H100WeQ9gu

    השבמחק