יום ראשון, 1 באפריל 2012

מנורה מבטחים. נוכלים מסוג מיוחד. צדק חברתי-מוסרי? או "טובל ושרץ בידו"?

ספטמבר 2011
פעם ראשונה בחיי, אני רואה בתלוש המשכורת, שהפרישו לי פנסיה. ע"פ החוק בכמובן?!

קצת מידע וקישורים:
פנסיה (Wiki), פנסיה (קו לעובד). "נראה אתכם מבינים בפנסיה" (TheMarker), "החיים בריבית אפס" (TheMarker).

אין לי כח להעלות על הכתב כל מה שיש לי לומר. אני מחכה לתשובה בכתב, במכתב רשמי, מ- "מורה-מבטחים".

אחרי מכתב האיומים שקיבלתי מהם לפני כשבועיים (אני, ה- "עמית" מחמד שלהם)... קיבלתי היום, את הדו"ח השנתי 2011, על המעטפה היה כתוב (כאילו לדרוך לי על היבלות והפצעים הפתוחים): "פנסיה בשפה שלך".

במכתב הקודם כבר הבנתי שהחוק החדש, מעניק הרשאה ל- "מנורה-מבטחים" לעשוק אותי; ולא משנה לאף אחד אם מדובר בעובד קבלן (ש- "מרוויח" 22.04 ש"ח לשעה)?! "מנורה-מבטחים" קיבלו כנראה אישור מהמדינה להתנהג בחוסר אחריות כמו הבנקים בישראל - ולהיות עוד גורם העוסק בסחיטת כסף מהציבור.

אז הנה כיצד נראה העתיד הפנסיוני שלי:
- סך הפקדות (עובד+מעביד) = 328.25 ש"ח
- סך רווחים לפני ניקוי דמי ניהול = 0.47 ש"ח
- סך דמי הניהול שנגבו = 19.92- ש"ח
- עלות כיסוי ביטוחי לסיכוני נכות ומוות = 102.51- ש"ח
- עדכון יתרה בגין הפעלת מנגנון איזון אקטוארי = 0.09 ש"ח
- יתרה (נכון ל- 29.12.2011) = 206.38 ש"ח

בא לי לצעוק ולהשתולל!!!

1. אם זה המצב, אני לא רוצה שיפרישו לי... ושלא יעשו לי טובות!!!
2. "כיסוי ביטוחי"??? לא רוצה את זה!!! אין לי כח להתעסק עם הדברים האלה... וגם, אין לי שום אמון במערכת, שכשאזדקק להם, הם יבואו בחיוך ובזרועות פתוחות ליידע אותי בזכויותיי...

לקחת כסף הם יודעים; האצבע קלה על ההדק! הנה, תראו באיזה מיומנות הם משחקים לי בכסף ש- "הרווחתי" ממש בזיעת אפיי. מי הרשה להם לגזול אותי ככה??? שר האוצר??

גזלנים, חמסנים, גנבים, שודדים.
בוז לכם!!!


שקרנים - - בשפה שלי אתם מדברים??? השפה שלי היא צדק חברתי-ערכי-מוסרי!!! אתם, מנורה-מבטחים, לא יודעים בכלל לדבר בשפה שלי, אכזרים שכמותכם!!!

בוז לכם, מגדול ועד קטון; מהמנכ"ל עד אחרון הפקידים, שפוגעים ככה בציבור!!!

בושה וחרפה למדינת ישראל!!! מה הפלא שהמדינה נראית כמו שנראית!!!

החזירו לי את הכסף!!! אל תעשו לי טובות, יפי-נפש שכמותכם!!!

ב- 2011, עלות שכרו של המנכ"ל ארי קלמן הסתכמה 4.9 מיליון שקל.
אדון קלמן, אתה גזלת ממני, ב- 2011, כ- 37% מקרן כספי היקר מכל. פעם היו שואלים, איך אתה יכול להסתכל על עצמך במראה, כשאתה גוזל וחומד ככה?! אבל היום, כשכסף זה הכל בחיים, וחיי עובד קבלן לא שווים יותר ממשכורתו של המנכ"ל, התשובה ברורה!!!



כמה מלל שלחתם לי, מנורה-מבטחים, על חובותיי אליכם... וכמה מלל שלחתם לי שיסביר לי זכויותיי?

סגנון העבודה שלכם, פשוט מגעיל!!!

2 תגובות:

  1. אפריל 2014. "פנסיה – איך אפשר להציל 80 אלף שקל?":
    http://www.feex.co.il/robinhood/%D7%90%D7%99%D7%9A-%D7%90%D7%A4%D7%A9%D7%A8-%D7%9C%D7%94%D7%A6%D7%99%D7%9C-80-%D7%90%D7%9C%D7%A3-%D7%A9%D7%A7%D7%9C

    השבמחק
  2. מנורה מבטחים מכרה לעורכי דין ביטוח שמגן עליהם מתביעה על הטרדה מינית
    http://www.themarker.com/markets/1.3435358

    השבמחק