יום ראשון, 1 באפריל 2012

"הפנינג" - שירות לקוחות (נכשל ופושע). תקציר


שירות לקוחות = נכשל ופושע

תמצית ותקציר אירועים:

19 לינואר 2012                       תאריך הרכישה.
במשא ומתן לפני הרכישה (כשאופציה החזרת המוצר עלתה על הפרק), לא נאמר לי דבר וחצי דבר, וגם לא הובא לתשומת (הפרט המהותי בהחלט) שהחזרת המוצר עלולה לעלות לי במחיר של 7% ממחיר הפריט, ושלא אקבל זיכוי מלא, ע"ס 180 ₪ !!!
                                    הדבר היחיד שנאמר לי, זה שאני יכול להחזיר תוך 14 יום. זה הכל!!!

22 לינואר 2012           לצערי, נאלצתי לחזור לקניון להחזיר המוצר, שלא תאם את ציפיותיי. הוא היה קטן מידי וקשה מידיי!!!
                                    באורח שרירותי ולהפתעתי המלאה... קיבלתי זיכוי של 167.40 שקלים בלבד (180 ₪ מינוס 7%).
                                    רק במעמד זה... אמרה המוכרת, זה החוק!!!
                                    כל טענותיי, מדוע החוק הזה לא נאמר לי במעמד הרכישה, גם לא כשביקשתי לדעת זכויותיי... לא נענו!!! והתגובה הייתה מזלזלת ביותר!!!
                                    תגובה, שאני הרגשתי, ממש מנוצל ומושפל... בלי יכולת להתגונן.
                                    כל ההתנהגות הזו של הגברות בחנות... לא נעשתה בתום-לב!

22 לינואר 2012           עוד באותו יום התקשרתי להתלונן במשרדים הראשיים של "הפנינג":
                                    הרצליה פיתוח, 09-957-6757.
                                   
נטלי קזאז אמרה שהם פועלים לפי החוק שמתיר חיוב של 5% "דמי החזר מוצר" + 2% עמלת סליקה לכרטיס אשראי. ושיש להם גם "תו אמון הציבור".
אמרתי שהחוק לא מחייב אותם לנהוג ככה בלקוחות שלהם, אלא רק מגביל את "עמלת העונש" ל- עד 5-7 אחוז.

23 לינואר 2012           קיבלתי מהפנינג (נטלי) תשובה, שהיא דיברה עם מנהלת החנות...
                                    ובקיצור, בדברים המהותיים והעובדה שכשקניתי המוצר לא נאמר לי כל האמת לגבי אפשרויות ההחזרה... קיבלתי התעלמות מופגנת!!!

23 לינואר 2012           הגבתי למימצאים של נטלי:

כתבת: "הובהר ללקוח בעת הקנייה שיש זכות החזרה במידה והמוצר אינו מתאים ללקוח".
הובהר שיש זכות החזרה... רק לא הובהר שיש קנס ב-7% משווי המוצר!!! ועל כך אני מתלונן!!!

כתבת: "כאשר הלקוח הגיע להחזיר את המוצר הוצע לו כל אפשרויות ההחזרה".
לא נכון!!! ועל כך אני מתלונן!!!
                                   
עוד הוספתי... שבדף "מדיניות החזרת מוצרים" המוצב בחנות, שהימצאותו ופרטיו הובאו לידיעתי רק אחרי הקנייה, כשהחזרתי את המוצר, כתוב: "במקרה והעסקה בוצעה בכרטיס אשראי, תצורף בנוסף עמלת סליקה ובלבד שהחברה סיפקה הוכחה לכך ששילמה עמלה זו".
                                    ביקשתי הוכחה!

27 לינואר 2012           שוב אני כותב לנטלי, שעדיין לא הגיבה לי על האימייל, 4 ימים קודם!

29 לינואר 2012           נטלי מגיבה (ציטוט):
"מה מספר חשבונית על מנת שאוכל לשלוח לחברת הסליקה את העסקה ואוכל לשלוח אליך חזרה הוכחת עמלת סליקה. לגבי שאר הדברים הועבר כבר לידיעת המנכ"ל לבירור מול מנהלת החנות ואין לי מה להוסיף בנושא".

29 לינואר 2012           שלחתי לנטלי את מספר החשבונית.
                                    חשבונית מספר 41-101058

22 למרץ 2012             (כמעט חודשיים עברו)... עדיין לא קיבלתי את "הוכחת עמלת הסליקה"!!! שלחתי ל- הפנינג – תזכורת (עם העתק אימייל ל- "אמון הציבור")!

27 למרץ 2012             נטלי מגיבה (ציטוט):
מאחר שאני רואה שנושא זה מטריד אותך, ניתן לפנות בחנות באונו ולקבל 3.34 שח כולל מעמ שזה עמלת אשראי 2% בגין ביטול עסקה מסך הקניה שהוא 167 שח כולל מעמ. אגב את טבלת ביטול עסקה ניתן לראות באתר הסליקה גמא שהוא גלוי לכל.
ה- 5% עמלה נוספים הם בגין חוק לפי אמון הציבור.

אז קודם כל נטלי שוב מזכירה את חוק "אמון הציבור".
שנית, סך הקנייה היה 180 ₪... ו- 2% מזה = 3.60 ₪!!!

כמעט חודשיים אחרי שליחת מס. החשבונית... עדיין לא הגיעה לידי
"הוכחת הסליקה" עבור הרכישה הספציפית הזו.
... ונטלי מפנה אותי (ושולחת לי בהמשך) מידע כללי על עמלות החיוב
של חברת "גמא"!

                                    ונטלי, מציעה כ- "מחווה"... להחזיר לי (חלק) מעמלת הסליקה... אם אטריח עצמי להגיע שוב לחנות שלהם בקניון!!!

                                    הזלזול הזה פשוט מגעיל!!!

27 למרץ 2012             אני כותב לנטלי... אומר תודה על הסך הנ"ל... ומוסיף:
לא אנוח ולא אשקוט עד שכספי יוחזר אליי במלואו.


1 לאפריל 2012            אני מגיש תלונה רשמית ב- "אמון הציבור".
                                    אחרי שדיברנו קצת בטלפון וניסיתי להסביר את המקרה, שלחתי להם... את תמצית האירועים, כנ"ל +

מה בעצם אני רוצה עכשיו?
1. קודם כל, את ה- 12.60 ₪ חזרה!!!
2. שנית התנצלות ממנכ"ל הרשת (דודי ברסלר?)!!!
3. אחרי כל הזלזול שספגתי. אני חושב שמגיע לי פיצוי כספי (אם היה לי כח, הייתי אולי הולך לביהמ"ש לתביעות קטנות. אבל אין לי כח לזה!)
4. אם דרישותיי, המוצדקות, לא יענו... אני מבקש מ- "אמון הציבור" לשלול מ- הפנינג את התו, והזכות להשתמש בשם "אמון הציבור", כאילו יש ל- הפנינג זכות להתעמר ככה בלקוחות!

מחכה להתפתחויות!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה