יום חמישי, 16 באוגוסט 2012

"מנורה מבטחים" - המושחתים / פרק 2


הפרק הראשון פורסם, ב- 1 באפריל 2012... ולא, זו לא בדיחה!

14 לאוגוסט 2012

ואחה"צ, כשחזרתי הביתה מהעבודה, חיכתה לי מעטפה של המושחתים —  "מנורה מבטחים".
אה... איזה צירוף מקרים מעניין??

כותרת המכתב:
"ברכות על הצטרפותך למשפחת מנורה מבטחים"

"משפחה", עלק.
דמיינו מצב, שהורים יגבו עמלות ודמי ניהול מילדיהם ולהיפך?!

"לידיעתך, מועד ההפקדה הראשונה שלך לחיסכון הפנסיוני בקרן הוא: 05/2012", נכתב.
בהיתי במכתב כלא מאמין... שהרי היחסים הללו עם "מנורה-מבטחים" נכפו עליי, כבר בספט.-אוק. 2011... בעקבות הפקדה של מעסיק קודם. הייתי מגדיר את היחסים החד-צדדיים הללו, כאונס!

נראה ש- "מנורה-מבטחים" לא משוכללים מספיק כדי שהמחשב שלהם יזהה את מס. ה- ת"ז שלי, ויאחד בין ההפקדות והמעסיקים השונים?

מכיוון שהמכתב לא הכיל שום נתון רלבנטי — כלומר, תכל'ס, לא ציינו כמה כסף נכנס וכד' (אלא רק "זכויות" עתידיות)... ניסיתי, בערב, לבחון אפשרות להיכנס לחשבון שלי דרך האינטרנט. ניסיתי להרשם...

שתבינו... עקב ההיסטוריה הלא-חיובית שלי עם המושחתים האלה... הפתיל שלי כבר היה קצר.

ניסיונותיי להקליד מידע – כשלו.
"תו לא חוקי" הופיע, כל אימת שניסיתי להקליד משהו.
ניסיתי בעברית ובאנגלית... אך ללא הועיל.

על המעטפה, של המכתב שקיבלתי, מופיעה הסיסמא, המצחיקה והמעליבה:
"מנורה מבטחים – מומחים שאפשר לסמוך עליהם".

15 לאוגוסט 2012

ניסיתי להשיג אותם בטלפון, לקבל סיוע.

1028 התקשרתי ל- 03-710-7777 אופציה 2... לתמיכה טכנית של אתר האינטרנט שלהם.
1030 אחרי שתי (2) דקות של המתנה... ניתנה אופציה, להמשיך להמתין... או, להשאיר הודעה עם מס. הטלפון שלי, כדי שנציג יחזור אליי. השארתי מס. טלפון.
1238 אחרי כשעתיים, חזרה אליי נציגה.

בקשר ל- "תו לא חוקי", הנציגה הסבירה, שהאתר שלהם תומך רק בגולשים
באקספלורר.
ביקשתי שלכל הפחות, ישימו הודעה על כך, בראש עמוד הרישום, מתחת
לכותרת: "רישום לשירותי מידע – פנסיה"... כדי להדריך כראוי את המשתמשים, ולא לעצבן אותם!
הגב' אמרה שתעביר הצעת היעול שלי (מעניין מתי, אם בכלל, אם יישמו אותה).

תכל'ס, לגבי ההרשמה לא יכלה הנציגה לעזור; או דרך האינטרנט או דרך נציג ב- 5565*. ניסיתי להתקשר, אולם קיבלתי הודעה, כאילו אין אפשרות להתקשר בחיוג המקוצר?!?!
והמערכת סיפקה רשימה של טלפונים (הייתי צריך להתקשר פעם שנייה, כדי לשמוע שוב את המספר, כיוון שהם קוראים המספרים, ללא התרעה, מהר מידי)...

1250 התקשרתי לקרן הפנסיה, במספר שקיבלתי: 03-755-2400 אופציה 1.
1257 אחרי שבע (7) דקות של המתנה... ניתנה אופציה, להמשיך להמתין... או, להשאיר הודעה עם מס. הטלפון שלי, כדי שנציג יחזור אליי. השארתי מס. טלפון.
1259 בשלב זה, התקשרתי (050) לאדון כרמי, ששמו מופיע במכתב, כמנהל התיק... כמו שכתוב במכתב... "לקבלת שירות אנא צור קשר עם מנהל התיק שלך...".
בניסיון ההתקשרות השני, ענה אדון כרמי, ואמר שהוא כעת אוכל... ושאנסה להתקשר שוב, "בעוד חצי שעה". מכיוון שיש לי כבר ניסיון בזה, ביקשתי שהוא זה שיתקשר אליי, כשהוא מתפנה. ווידאתי שיש לו את מס. הטלפון הנכון שלי.

1500 מכיוון שבעבודה עובדים עם אקספלורר, עברתי את תהליך ההרשמה (המפרך), וקיבלתי הודעה:

--- שלום !
מנורה מבטחים פנסיה מודה לך על ההרשמה לשרותי מידע אישי באינטרנט.
ביממה הקרובה תגיע אליך הודעת דואר לכתובת: ---, ובה שם המשתמש שלך ומספר אימות.
הסיסמא הראשונית לכניסה תשלח בדואר לכתובתך בימים הקרובים.
בכדי לצפות בנתוניך האישיים יש להקליד את שם המשתמש, סיסמא ומספר
האימות בכניסתך הבאה לשרותי מידע אישי באינטרנט בכתובת: www.newmivtachim.co.il/site
גלישה נעימה.
בברכה,
מנורה מבטחים פנסיה בע"מ

1555 עד סוף יום העבודה (כ- 3 שעות לאחר-מכן), עדיין לא חזרו אליי... לא נציג שרות ולא מנהל התיק.

          אני בסה"כ רוצה לבקש מהם:
1.    שיואילו לרכז את ההפקדות מהמעסיקים השונים בחשבון אחד.
2.    דף חשבון מפורט (זה סה"כ שנה אחת, מאז נאנסתי להתקשר איתם).

16 לאוגוסט 2012

1209 שמונה (8) דקות שיחה הקדיש לי אדון כרמי.
          הוא הודה (לא ממש התנצל) שלא חזר אליי...
          1. ביקשתי שיאחדו בין שני החשבונות (של שני המעסיקים הקודמים).
2. ביקשתי דף חשבון כרונולוגי של כל הפעולות שנעשו בחשבון. דף חשבון כמו שמקבלים בבנק: לפי תאריכים (מיום ההפקדה הראשונה של המעסיק הראשון), עד היום... כולל כל התנועות (הפקדות, עמלות וכד') שנעשו בחשבון, וכולל הסכומים כמובן.

לגבי איחוד החשבונות – אדון כרמי התחמק ולא ענה לעניין... אלא אמר, שזה לא משנה אם יש אפילו 18 חשבונות; ובקיצור, הוא לא נענה לבקשתי.

לגבי דף חשבון ... אדון כרמי, שוב התחמק בכל-מיני תירוצים, ואמר  משהו על "מה שהמחוקק דורש"... ; כאילו, שאם החוק לא דורש שתהיה בנאדם הגון, אז לא תהיה בנאדם הגון?!??

לבקשתו, מסרתי לאדון כרמי את מספר הת"ז שלי + כתובת האימייל... והוא אמר שינסה להשיג לי מבוקשי עד סוף היום (חמישי), או בתחילת שבוע הבא.

נראה איך ומתי זה יגמר...

3 תגובות:

  1. חוצפת העמלה הפאסיבית של אקסלנס (אוקטובר 2014)
    http://www.themarker.com/markets/1.2451457

    השבמחק
  2. "חברת ביטוח הגונה חייבת לפצות במקרה כזה את המבוטח". מסיפורי "מנורה" (25 לאוקטובר 2014)
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4583539,00.html

    השבמחק
  3. במנורה לא ידעו על קרן פנסיה של מאות אלפי שקלים — וזאת רק ההתחלה
    https://www.themarker.com/markets/.premium-1.6338130

    השבמחק