יום חמישי, 16 באוגוסט 2012

"בדיקת המענה הטלפוני והאתרים של חמישה משרדים מרכזיים מגלה תמונה קשה"

כתבה מצויינת.

הנה עוד כמה חוויות, של האיש "הקטן" מול המערכת והבירוקרטיה הישראלית:

יש לי סיפורים לעייפה... ככל שיאפשרו לי הזמן והשפיות... אעלה אותם, בלי נדר...

מעניין לעניין באותו עניין:
ועוד לא כתבתי איך פיטרו אותי ממקום עבודה, בלי שימוע, בלי הסברים, ובלי לתת לי יכולת להתגונן, ובלי לשלם לי את מלוא זכויותיי הבסיסיות המוקנות לי ע"פ החוק הישראלי; תשלום חלקי של דמי מחלה, תשלום אחד מתוך ששה לפנסיה... ומתוך שעות העבודה בפועל, שילמו לנו כ- 15 דקות פחות, כל יום! גם לא תמצאו דו"ח נוכחות מסודר ותיקני.
והמעסיק מתחמק מלענות לי...; ושכר מינימום, אמרתי?
עפ"י חוזה ההעסקה (שעותק שלו יש לי בחסד)... עמדתי בכל תנאי החוזה.
המעסיק גם לא יכול לומר מילה רעה אחת על איכות עבודתי, עמידה בזמנים, וכד'.
בהזדמנות, בלי נדר, אפרט...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה