אז נראה שמה שהיה, הוא שיהיה??
בעלי עסקים, במדינת ישראל, מדרדרים את
החברה הישראלית לזנות, בעבור בצע כסף.
ב- 2012...
שירה
קדם אילון, פסיכולוגית קלינית: "צריך
לאפשר לתלמידות להתחפש באופן פרובוקטיבי, כי זו מהות החג...".
אתי
פז, מנהלת הקליניקה לטיפול בזוגיות, פרט ומשפחה במכון אדלר: "התחפושות מאוד פרובוקטיביות.
לכל דבר מוסיפים את המילה סקסית, וזה כמובן פסול מיסודו... אנו כחברה נותנים לגיטימציה
לתופעה שהיא פסולה".
ב- 2013...
והנה אנחנו ב- 2014...
ונראה שמה שהיה הוא שיהיה??
עו"ד רוני אלוני סדובניק, יועצת יו"ר
לשכת עורכי הדין למעמד האישה:
"מדובר
בתעשייה של שיווק דימוי מיני זנותי והעברת מסר של החפצה מינית".
רבקה נוימן, מנהלת האגף לקידום מעמד האישה
בוויצ"ו:
"כאם
לילדה בת עשר, לא הצלחתי למצוא לבתי תחפושת שאין בה גוון זנותי"
נעם פייגנבוים, תלמידת י"ב בתיכון
אליאנס חיפה:
תחפושות
פורים הן ביטוי לבעיה חברתית רחבה יותר. "אני רואה ילדות יוצאות מבת מצווה עם
עקבים, מיני ומחשוף ענק... זו צעקה שצריכה להישמע על המצב הכללי
של החברה שלנו ולא רק על פורים"
יו"ר ארגון ההורים הארצי, גדעון פישר:
"זו
תרבות הרייטינג, זה מה שהילדים רואים בטלוויזיה ובמחשבים"
אז בזמן שבצע כסף גורם לאנשים בוגרים(?) במדינת ישראל, לדרדר את החברה
הישראלית לפרובוקטיביות מיותרת כי "יש ביקוש" (כפי שאמר זאת ברדיו,
בעליה של רשת צעצועים גדולה)... מבריא לראות את רשת הפארם האמריקאית CVS, שממש בימים אלו (פברואר 2014) מעוררת דיון, על ערכיות ואחריות
חברתית; עד כדי כך שהם מתכוונים לוותר על
הכנסות של בין אחד וחצי לשני מיליארד דולר בשנה... ולהפסיק למכור סיגריות ומוצרי טבק אחרים, בכל סניפי הרשת בארה"ב, "מתוך התחשבות בבריאות המטופלים והלקוחות".
"הפסקת
המכירה של סיגריות ומוצרי טבק ברשת בתי המרקחת CVS
היא הצעד הנכון למען הלקוחות שלנו ובכדי שהחברה שלנו תוכל לסייע לאנשים
בדרכם לבריאות טובה יותר", אמר מנכ"ל CVS, לארי מרלו.
הלוואי עלינו בעלי עסקים ואנשים אחראיים כאלה, שיאמצו ערכים דומים,
ויעזרו לכולנו לאמץ אחריות חברתית-קהילתי-חינוכית ומוסרית רחבה יותר... ולעתיד בריא יותר, בגוף ובנפש,
לנו ולילדינו, במדינת ישראל ובכל העולם.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה