יום שבת, 1 במרץ 2014

קבלה מעשית



3 וחצי שעות בבוקרו של יום שישי, 28 לפברואר
ע"פ תנועות ופירוט קבלות

0720 נסיעה למוסך לתיקון מתג דוושת הבלם (במסגרת Recall חובה, של קיה)
0745 הגעה.  אני מוודא אצל הפקידה, שהתיקון יארך 30 דקות, כפי שכתוב במכתב שקיבלתי... אולם הפקידה אומרת שמה שכתוב זו טעות, והתיקון יארך כשעה וחצי.
0807 הרכב מובל לטיפול.  יועץ השירות אומר "אני אתן לך עדיפות"
0900 "סע לשלום"
0949 קניית: סוללות לשעון המעורר, ספר "סלטים" של רפי כהן... והזמנת הספר "מודרניות והשואה" מאת זיגמונט באומן.
1015 דג מלוח
1037 קניית חלה, לחמניות ועוגה לשבת
1050 תדלוק
1100 הפרדת פסולת ביתית; רטובה, יבשה, זכוכית, ושקיות.

עטיפת "המילון החדש" של אברהם אבן-שושן שחמדתי במשך שנים, וקיבלתיו בהפתעה ובשמחה, לפני כשבועיים, מאוסף ספרים ישן.  מצב מצויין.  לא הייתי מוכן להתפשר; חיפשתי את מהדורת שלוש הכרכים הירוקים (הוצאת קרית ספר בע"מ, ירושלים).  ברוך ה'.
המחבר מקדיש את היצירה: לאבי-מורי ר' חיים דוד רוזנשטיין ז"ל.  מורה וסופר עברי, אשר נטע בלבי, כבלבות אלפי תלמידיו, דעת לשוננו ויקרה.  נפטר בגלות רוסיה, במינסק, בכ' באדר תרצ"ד, על סף עלייתו לארץ אשר אליה נשא את נפשו.  ולאמי-מורתי רושקה נ"ע.  נפטרה בירושלים ונטמנה בהר-הזיתים, בכ"ד בניסן תש"ד.
נראה לי שזו פעם ראשונה שאני רואה המילון עם Book Jacket (לא מכיר מושג מתאים בעברית), המעניק לספר מראה אחר; מכובד יותר?!  את "עטיפת הנייר" אני עוטף ב- Open Edge Adjustable Book Jacket Covers שרכשתי (ב- 8 גדלים שונים) מה- Library Store, כסגולה לאריכות ימים של הספר.  לקריאה נוספת (וויקיפדיה): עטיפה (ספר).

1715 הדלקת נרות שבת
שבת שלום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה