יום שבת, 5 באפריל 2014

נשים טובות גם כשמכאיבות



יום ה', 3 לאפריל 2014

קופ"ח.  בדיקת הדם התקופתית.  למרות שבדר"כ אני נקרא לעמדה אחרת (1 מ- 5)... אני בדר"כ מבקש לחכות ל- ב. (אשה מיומנת וחביבה).  הפעם, אחריי נכנסה גברת מבוגרת, וגם היא לא נגשה לעמדה אליה נקראה וחיכתה ל- ב.
לאחר בדיקת הדם, נגשתי לחדר האחיות, לקבל הזריקה התקופתית, בשרירו של "חלק היושב".  ק. קיבלה אותי במאור הפנים הרגיל והנעים שלה... ו- מר. הזריקה לי.  אני תמיד מתקשר לקופה ומדבר ישירות עם האחיות, כדי לוודא שאחת מהן נמצאת, ושרק אחת משתיהן תזרקנה לי.

מגה בעיר.  500 ג' חזה עוף לשניצל, שישיית מים, חבילת גלילי נ"ט, ומשחת שיניים.  כשלחלק מהפריטים היו לי קופונים.  הקופאית הצעירה בתור "עד 10 פריטים", הייתה אדיבה וסבלנית... ובחיוך כיוונה אותי למקום הימצאותם של פריטים שהתקשיתי לאתר;  וגם לאחר מכן, בנעימות העבירה לי הפריטים לתשלום.  הודיתי לה, תוך הדגשת התכונות הטובות שלה... ואמרת שירבו עוד כמותה.

בין לבין, תקף אותי כאב ראש (בעיקר בחלקו הימני)... שרק החמיר איזו מצוקה גופנית ונפשית, שבאה והולכת, עקב ההתנהלות במקום עבודתי.

בערב, ביקרתי את המעסה מי... לתור שנקבע מראש.  אני משתדל ללכת לטיפול, רצוי, פעם בשבועיים-שלושה.  כבר בטיפול הקודם, שבועיים קודם, הרגשתי שהגוף במצוקה וזקוק לשיחרור.  הפעם, כבר בהתחלה, אמרתי למי. שבבקשה תכנס לי לנשמה, אבל אם אפשר לא להכאיב יותר מידיי... ושתעשה/ותעסה מה שצריך להוציא ממני המועקה והמצוקה.  מי. עשתה איבחון ראשוני, ואכן אמרה שמצב כזה, כמו שהגוף שלי נמצא כעת, היא אף פעם לא ראתה אצלי (היא מטפלת בי כבר שנה וחצי?!).  בקיצור, לא אתאר את הטיפול... אבל זה היה עמוק ולפעמים גם כואב מידיי והשמעתי קולות מצוקה.  המיומנות של מי. ראויה לציון.  ברוך ה' שנטע בה כישרון כזה.  אני מרבה להודות לה, אף שזה נשמע לי פשוט וזול מידיי, ביחס למה שהטיפול נותן לי?!  אני ממש מלא הערכה.  הטיפול ארך, כרגיל, 90 דקות.  בסופו עדיין הרגשתי הכאב ראש... וחשבתי שאולי בכל זאת אקח כדור... אבל, הכאב הלך ופחת... ובכלל, גם הגוף הרגיש טוב הרבה יותר, ב"ה.

אמרתי למי. שבשבילי היא כמו Life Support או Life Sustainer.
ממש מחיה נפשות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה