יום שלישי, 8 באפריל 2014

שירות תן-ביס (טעון שיפור)



1 באפריל 2014
0902 אני מבצע הזמנה לארוחת צהרים, דרך אתר "תן-ביס" (ראו איך זה עובד?).  ההזמנה בדר"כ מגיעה למקום העבודה בשעה 1200.
0930 אני מקבל משימה מחוץ למקום העבודה, ואני מנסה להתקשר למסעדה ממנה הזמנתי, כדי לשאול האם אוכל לבוא ב- 1100 לאסוף עצמאית את ההזמנה.  המסעדה נמצאת כ- 8 דקות נסיעה ממקום עבודתי.
0958 לאחר כמה ניסיונות כושלים (אין מענה במסעדה)... אני כותב אימייל לשירות הלקוחות של תן-ביס... ושואל אם יש דרך אחרת ליצור קשר עם המסעדה, כיוון שאני רוצה לשנות משהו בהזמנה אני אבוא לאסוף).
1003 אני מקבל אימייל אוטומאטי, מפתיע ומעצבן, משירות הלקוחות של תן-ביס, בו אני מתבשר:
בהמשך לפנייתך,
ביטלתי את הזמנת ממסעדת גליוס.
אנא בצע הזמנה חדשה עם השינוי שהינך מעוניין
1008 אני כותב חזרה:
לא ביקשתי לבטל!!!!!!!
בסה"כ רציתי לדבר איתם ולבקש, שההזמנה תהיה מוכנה עד 1100... ושאבוא בעצמי לקחת אותה.
1117 אני מקבל הודעה משירות תן-ביס:
ביצעתי את הזמנתך מחדש.
בנוסף, עדכנתי את גליה במסעדה שהינך מגיע לאסוף את המנה.
1121 אני מגיב:
מאוחר מידיי!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני לא יודע מה, לעזאזל, אתם עושים...
נראה לי שאני מדבר פה למחשב/רובוט... ולא לבנאדם.
קודם כל ביטלתם לי ההזמנה בלי שביקשתי.
ב- 1008 כתבתי שסה"כ רציתי לאסוף ההזמנה עד 1100, מהמסעדה.
ב- 1117 אתם עונים לי שחידשתם לי ההזמנה??????????
תוכלו להסביר את ההתנהלות הזו??????
נכון לרגע זה, ההזמנה צריכה להיות מבוטלת!!!!!!!!!!!!!
לא ביקשתי לחדש אותה!!!!!!!!!!!!!!!
1128 תן-ביס מגיבים:
לצערי, לא הבנתי את פנייתך כראוי.
ההזמנה מבוטלת.  באפשרותך לראות את הזיכוי בדוח חיובים שבאתר הנמצא תחת גלגל ההגדרות.

ראוי לציין שזו לא הפעם הראשונה שאני מקבל שירות כזה.
בדר"כ, ביומיום, כשההזמנות רצות, בלי בעיות, דרך האתר... הכל נחמד.
הבעיות מתחילות כשצריכים עזרה והתערבות של נציג "אנושי";  שינויים בהזמנה (כנ"ל), אוכל לא הגיע, אוכל לא טרי, ועוד.  פה, אני מרגיש כאילו מדובר ברובוט משוכלל שעונה לאימיילים, ולא ביצור אנוש... ובכל מקרה לא מישהו שמכיר ומוקיר את הלקוחות שלו.

חבל, עצוב, מייאש, מכעיס, לא מקצועי ולא ראוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה