יום שלישי, 16 באוגוסט 2022

לא סרוגים/סגורים על עצמם (3): תגידו לא לליכוד ותככיו, ולא לפופוליזם!

שיעור בהיסטוריה ואזרחות לקראת "בחירות 2022": סיבוב מס' 5 ב- 3 שנים, עקב רצף כשלונות ומחדלים מהדהדים של "המחנה הלאומי" והציונות הדתית, בראשות "הליכוד".

בהמשך ל- זוכרים את 2001 ו- 2002? / "כָּל אַלְמָנָה וְיָתוֹם לֹא תְעַנּוּן" (יוני 2015) / "חוליגנים, המבזים את היהדות" (2) (מרץ 2017) / "המשטר הכלכלי והחברתי הישראלי מושחת מיסודו": בעקבות דו"ח מבקר המדינה, אשר מתמקד במאבק בשחיתות הציבורית ובהגנה על זכויות האדם (מאי 2017) / "הציונות היא תנועה אכזרית" (1) (ינואר 2018) / לא סרוגים/סגורים על עצמם (דצמבר 2019) / "וְהָיִיתָ מְשֻׁגָּע מִמַּרְאֵה עֵינֶיךָ(ינואר 2021) / לא סרוגים/סגורים על עצמם (2) (מרץ 2021) /  ו- "וְהָיָה כַּאֲשֶׁר דִּמִּיתִי לַעֲשׂוֹת לָהֶם אֶעֱשֶׂה לָכֶם" (פברואר 2022).

[ראו שם וכאן, בתגובות, מידע נוסף]

תפסיקו בבקשה את התחרות מי הורס ומקלקל יותר!

תעשו תחרות, נראה אתכם, מי בונה, נוטע, ומתקן יותר!!

"העם" חשוב לכם? שתפו פעולה למען אחדותו, בריאותו ורווחתו!

בפסקת הסיום של מאמרו: "אחריות העם למעשי מנהיגיו" (עם ההקשר המקראי), כתב ד"ר איתמר ורהפטיג מהפקולטה למשפטים באוני' בר אילן: "עם שמסכים למהלכים של מנהיגיו נושא גם באחריות על מהלכים אלה ואינו יכול להשתמט בטענה כי הוא לא יזם, לא עשה בפועל וכיוצא בזה.  הסכמתו בשתיקה, או אי-התנגדותו, עושה אותו לשותף למעשה או למחדל... הדברים אמורים לא רק בעם ישראל, אלא בכל עם וציבור, מאז ועד ימינו".  מתוך הספר: מפרות האילן, על פרשת השבוע: מאמרים מאת חוקרי אוניברסיטת בר-אילן" (2005).  בעריכת פרופ' ליב מוסקוביץ, עמוד 336.

5 לפברואר 2018.  מבקר המדינה פרסם היום דוח ביקורת החשבונות של הסיעות: הבית היהודי, התנועה הערבית להתחדשות ורשימת האיחוד הערבי בכנסת ה- 20.  הסיעה שניתן לה דוח שלילי וקנס: הבית היהודי...  סיעות שניתן להן דוח חיובי: הסיעות רע"מ ותע"ל. [לדו"ח המלא]

עד 2008 היה יוסי ברודני יו"ר הדור הצעיר של המפד"ל.  בנובמבר 2008 נבחר לראש עיריית גבעת שמואל.

7 לפברואר 2009.  ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני מצטרף לליכוד: תומך בנתניהו ובליכוד לראשות הממשלה.  ברודני: ”אני רואה במר נתניהו המנהיג הנכון ביותר למציאות הקיימת כיום במדינת ישראל והיחיד שיכול לשמור על ארץ ישראל.  כעומד בראש עיר המהווה מודל שיתופי של דתיים וחילונים אני רואה בליכוד מפלגת ימין גדולה רחבה ומגוונת, הדוגלת בערכים המאפשרים גם לציבור מצביעי המפלגות הקטנות והנישתיות בעבר, להשתייך הפעם למפלגת שלטון מרכזית דוגמת הליכוד” (אתר "ליכודניק")

28 ליוני 2014. התרופה של הסרוגים בליכוד - חיים ביבס: "יש גורמים מהכיפות הסרוגות שהתאווה שלהם מגיעה את השמים וכך אתה רואה את אותם עסקנים שמנסים להיות בכל מקום ודוחקים את פעילי הליכוד האותנטים.  בשיחות שמתנהלות בין חברי ליכוד יש כאלה שהתיאשו וכבר מוכנים למסור את המפתחות לחבורת עסקני המפד”ל לשעבר... מנגד יש את חיים ביבס שהוא עומד בפרץ ומנסה ליצר מצב חדש ולהלחם על תדמית הליכוד מפנים (אתר "ליכודניק")

27 לאוקטובר 2014.  המתנחלים והסרוגים - נטע זר בליכוד? בליכוד עולים קולות המגדירים את המתיישבים כנטע זר ודורסני במפלגה...

22 ליולי 2015.  הבית היהודי חוזרת לימי העסקונה של המפד"ל: האם משהו חדש מתחיל בבית היהודי? התשובה היא: לצערנו לא.

7 לפברואר 2019.  בניגוד לחוק: הליכוד עומד מאחורי קמפיין אנונימי בעיתוני המגזר הדתי שלוחץ לאיחוד בימין עם בן ארי.

30 ליוני 2022.  המהלך שמבשלת חגית משה הוא לשריין את ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני. איילת שקד מצידה תצרף אותו לרשימת ימינה ובכך תחזור הבית היהודי להיות מיוצגת בכנסת. שקד מכחישה.  נזכיר, כי ביום הגשת הרשימות לכנסת הקודמת ויתרה משה על המקום של הבית היהודי בכנסת, ומסרה את התמיכה ואת האות ב' לרשימת ימינה ("סרוגים")

3 ליולי 2022.  "הבית היהודי" מתכוננת להתמודד, המועמד המוביל להנהגתה: ראש העיר גבעת שמואל.  ברודני, שמכהן בתפקיד ראש העיר מאז 2008, הוא מועמדה של יו"ר התנועה הנוכחית חגית משה.

3 ליולי 2022.  לקבוצת המפלגות, שרובן התמודדו עד 2015 במסגרת סיעת הבית היהודי, יש חוב היסטורי של עשרות מיליוני שקלים.  חלק מהחוב ההיסטורי – שמונה מיליון שקל – התגלגל לרשימת הימין החדש, שבנט עמד בראשה בבחירות באפריל 2019.  מימינה נמסר כי במסגרת התייעלות שביצעה, החוב הזה נסגר במלואו וכי המפלגה לא חייבת שקל אחד לאף גורם פרט לכנסת.  חובות עבר נוספים בהיקף של כ־20 מיליון שקל התגלגלו לסיעה זעירה בשם הבית היהודי, שהייתה היורשת הרשמית של מפלגת הבית היהודי המקורית.  הסיעה התגלגלה בבחירות 2019 ו־2020 בין רשימות הימין השונות – וב־2021 החליטה לא לרוץ בבחירות ולהתפרק, ולמעשה, נכנסה למצב של פשיטת רגל. ("זמן ישראל")

7 ליולי 2022.  מפלגה דתית חדשה בשם ''דתי לאומי ישראלי למען כלל ישראל'' הוקמה ע''י ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני.  ראש העיר אמנם בדרך לבית היהודי אבל הקים מפלגה חדשה שמיועדת לקהל הסרוג.  יגאל דנינו מנכ"ל מפלגת הבית היהודי מסר בתגובה לפרסום: "מדובר בעניין טכני בלבד, וחסר כל משמעות וחשיבות פוליטית".  המסמך שהוגש לרשם העמותות, מטרות המפלגה הן: קידום ערכיו ועקרונותיו של הציבור הדתי הלאומי, העמקת האחדות בעם, חיזוק ערכי היהדות והמסורת וטיפוח הערבות ההדדית.  זאת הסיבה שראש העיר הסרוג הקים מפלגה דתית חדשההסיבה שברודני מעוניין בהקמת מפלגה חדשה היא להשתחרר מהחובות הכבדים שיושבים על מפלגת הבית היהודי בשנים האחרונות. ("סרוגים")

-         האם קומבינות שמטרתן שחרור מחובות ואי תשלום עבור שירותים... הם מערכיו ומעקרונותיו של הציבור הדתי הלאומי? הציוני?

-         האם מצווה הבאה בעבירה היא הדרך להעמקת האחדות בעם וחיזוק ערכי היהדות והמסורת?

-         מהם ערכי הציונות הדתית? מדוע הם כה מפולגים?

18 ליולי 2022.  יוסי ברודני ראש עיריית גבעת שמואל נבחר לראש רשימת הבית היהודי.  לפני ההצטרפות לבית היהודי, ביטל את חברותו ארוכת השנים בליכוד. בנאומו לאחר היבחרו אמר ברודני: "בשנים האחרונות נעלמנו מהמפה הפוליטית.  נוצר ואקום, ורבים מהציבור דתי-לאומי מרגישים שאין להם ייצוג אמיתי בכנסת.  היום יש ציבור גדול שמחפש בית.  ציבור שצריך שנציגיו בכנסת באמת יהיו שם בשבילו וישקפו את ערכיו.  הבית היהודי הוא הבית הפוליטי של המגזר הדתי-לאומי, המאגד בתוכו דתיים, מסורתיים וחילוניים כאחד, הרואים עצמם חלק בלתי נפרד מהישראלי היפה, המשפיע והתורם במדינת ישראל. אנחנו חוזרים היום לבית היהודי ולמרכז ההשפעה הפוליטי הישראלי".

נעלמנו מהמפה הפוליטית? או היינו בליכוד? "רבים מהציבור דתי-לאומי מרגישים שאין להם ייצוג אמיתי בכנסת"? כלומר, "הליכוד" איננה מפלגה המייצגת ייצוג אמיתי את הציבור הדתי-לאומי"???

19 ליולי 2022.  ‏יוסי ברודני, שנבחר לעמוד בראש הבית היהודי, ל-קלמןליברמן : ''אנחנו לא נחבור לימינה, אנחנו רצים באופן עצמאי''.

סמוטריץ' לערוץ 7: הולכים ביחד עם בן גביר, נקודה. על יוסי ברודני – חבל, אין לו סיכוי לעבור את אחוז החסימה.

31 ליולי 2022.  חגית משה לבנט ושקד: תחזירו את האות ב'.

1 לאוגוסט 2022.  גורמים בציונות הדתית נגד סמוטריץ': ההסכם עם בן גביר מאוד בעייתי.  ח''כ וולדיגר מהציונות הדתית יוצאת נגד ההצעה שהועברה לבן גביר.

2 לאוגוסט 2022.  הרב אביב זגלמן, ראש ישיבת הסדר לשעבר מקים מפלגה: ''קואליציה רחבה ככל האפשר''.  המפלגה תיקרא 'רעות' ותפעל ליציבות שלטונית, אחדות העם וקיום תהליכי שיח וגישור בין הקצוות.  אבי מעוז מאיים על סמוטריץ': שני מקומות בעשירייה או שנתמודד בנפרד.

עו"ד גרשון מסיקה, ראש מועצת שומרון לשעבר: הסרוגים צריכים להצביע לליכוד, לא למפלגות נישה: "דתיים לאומיים רבים רואים בליכוד את ביתם הפוליטי.  הבעיה מתחילה בכך שהציונות הדתית עוד רואה בעצמה כסקטור, במקום להבין שהימים הם ימים אחרים.  הציונות הדתית לוקה בבעיה קשה. היא מדברת גבוהה גבוהה על "כלל ישראל" ועל הרצון לחבר קהלים, אך ברגע האמת מתכנסת חזרה לנישה הפוליטית המיושנת.  חבריי וחברותיי לציונות הדתית, הליכוד הוא הבית של כלל ישראל. אני איש ליכוד מאז ומתמיד". 

עו"ד מסיקה, סרוג, בן ל- "ציונות הדתית", חבר "הליכוד", אומר שהציבור שלו "לוקה בבעיה קשה", והתרופה לכך היא חברות בליכוד.  לכאורה, אַלְיָה וְקוֹץ בָּהּ.

9 לאוגוסט 2022.  בן גביר: ''אין מו''מ עם הציונות הדתית''. פיצוץ במו''מ בין סמוטריץ' לבן גביר? תלוי את מי שואלים.  בבית היהודי החליטו לרוץ לבד ובונים את הרשימה לכנסת.

10 לאוגוסט 2022.  סמוטריץ': "שנים היינו בשלטון ולא באמת שלטנו. לא תיקנו את מה שדרוש תיקון ולציבור יש ציפייה לממשלת ימין אמיתית שתתקן את מה שצריך לתקן, תיישם את ערכי המחנה הלאומי כתוכנית עבודה בכל תחומי החיים".

·        אם למרות הכל, תמשיכו לתמוך באחת המפלגות המפולגות הללו, האחריות למעשיהם – עליכם! עליכם בלבד.

בקיץ 2005 נפל לי אסימון ענק בהבנת המציאות, ומאז אני צד"לניק לשעבר (ציוני-דתי-לאומי).  בקיץ 2005 גיליתי שהציבור הסרוג-הממלכתי-הלאומי סובל, באופן חמור, מ- "סינדרום ראשית צמיחת גאולתנו".  לא הייתי צריך את האלוף (מיל') גיא צור שיגיד לי (יוני 2022), ש- "הפינוי היה הפקה אחת גדולה בתיאום עם הנהגת המתיישבים".  ראו דברים שכתבתי בינואר 2013 בתגובה לדבריה של חנה קטן"קנאה באמונת חכמים".  שם כתבה: "מי יודע אם אותה אמונת חכמים היתה זורמת בעורקי אנשי שלומנו, אם היינו נשמעים פה אחד להוראת גדול הדור שלנו, ר' אברום שפירא זצ"ל, לסרב פקודה ולהתנגד בכל הכוח לגירוש — אולי החורבן היה נמנע?".

מי "גדול הדור" של הציבור הסרוג כיום? או שאין מנהיג ורועה רוחני, וכל אחד עושה מה שבא לו?! ואם יש כיום "גדול הדור" לציבור הסרוג, איך הם כ"כ מפולגים? באיזו מפלגה אומר "גדול הדור" לתמוך? או שעם "גדול הדור" נפגשים, כמו ילדים קטנים, רק כשרבים?


פופוליזם? לא אצלנו!

42 תגובות:

  1. 1/2013
    משהו חדש מתחיל: הסרוגים כבר לא רק במפד"ל
    https://news.walla.co.il/item/2605095

    9/2020
    עוד צעד נגד בנט: נתניהו הודיע על צירוף שולי מועלם לליכוד
    https://www.ynet.co.il/news/article/SJ6vVA27w

    3/2021
    בזכות ההתגייסות של נתניהו, סמוטריץ' הצליח לעקוף את הסלידה מחברי המפלגה
    https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001365294

    4.8.2022
    הפריימריז במפלגת הציונות הדתית: רשימת המועמדים המלאה
    https://rotter.net/forum/scoops1/754591.shtml

    10.8
    מועמד ''העבודה'' יאיא פינק חילק במסגרת הקמפיין שלו כיפות שעליהן מודפס ''תחבורה ציבורית בשבת''
    https://rotter.net/forum/scoops1/755639.shtml

    11.8
    סוכן מדיח: כך פעל השב''כ להתססת וסיכול המחאה נגד ההתנתקות
    https://rotter.net/forum/scoops1/755778.shtml

    14.8
    משה סעדה: אני הייתי אחראי על החקירות, מח''ש תיפקדה מצוין בפינוי עמונה
    https://rotter.net/forum/scoops1/756089.shtml

    ג'רוזלם פוסט: טראמפ אישר בכתב לנתניהו לצאת למהלך הריבונות בינואר 2020
    https://rotter.net/forum/scoops1/756184.shtml

    15.8
    נתניהו מנסה להעביר את שיריון סילמן לסמוטריץ'
    https://rotter.net/forum/scoops1/756241.shtml

    המו''מ עם בן גביר -הרב עמיחי אליהו תוקף את שמחה רוטמן: ''יריקה בפרצוף של הציבור המסורתי''
    https://rotter.net/forum/scoops1/756275.shtml

    סיכום דבריו של ח״כ בן גביר במסיבת העיתונאים
    https://rotter.net/forum/scoops1/756306.shtml

    השבמחק
  2. סוכן מדיח: כך פעל השב''כ להתססת וסיכול המחאה נגד ההתנתקות
    https://rotter.net/forum/scoops1/755778.shtml

    השבמחק
  3. בגלל נתק בין הפלגים החרדיים - נתניהו האשים את גפני: אתה פוגע לי בגוש
    https://rotter.net/forum/scoops1/756475.shtml

    יו״ר יהדות התורה ח״כ משה גפני: אנחנו קרובים מתמיד לפיצול מ׳אגודת ישראל׳
    https://rotter.net/forum/scoops1/756484.shtml

    השבמחק
  4. סמוטריץ ברשת ב׳: בן גביר לא עשה שום מהלך חברתי בשנה האחרונה. רק צעק על אחמד טיבי.
    https://rotter.net/forum/scoops1/756477.shtml

    סמוטריץ מתהפך: מתנצל שהאשמתי את בן גביר כמסית נגד הציונות הדתית כיהירה ומתנשאת
    https://rotter.net/forum/scoops1/756622.shtml

    השבמחק
  5. ראו לעיל ולהלן, מי לא סגור/סרוג על עצמו?!

    30 ליוני 2022. המהלך שמבשלת חגית משה הוא לשריין את ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני. איילת שקד מצידה תצרף אותו לרשימת ימינה ובכך תחזור הבית היהודי להיות מיוצגת בכנסת. שקד מכחישה.

    19 ליולי 2022. ‏יוסי ברודני, שנבחר לעמוד בראש הבית היהודי: ''אנחנו לא נחבור לימינה, אנחנו רצים באופן עצמאי''.

    31 ליולי 2022. חגית משה לבנט ושקד: תחזירו את האות ב'.

    18 לאוגוסט 2022. איילת שקד נפגשה עם יוסי ברודני והשניים שוחחו על ריצה משותפת בבחירות
    https://rotter.net/forum/scoops1/756655.shtml

    אז להאמין או לא להאמין להם?

    השבמחק
  6. 10 לאוגוסט 2022. סמוטריץ': "שנים היינו בשלטון ולא באמת שלטנו. לא תיקנו את מה שדרוש תיקון ולציבור יש ציפייה לממשלת ימין אמיתית שתתקן את מה שצריך לתקן, תיישם את ערכי המחנה הלאומי כתוכנית עבודה בכל תחומי החיים".
    https://rotter.net/forum/scoops1/755754.shtml

    19 לאוגוסט 2022
    בכירי ביטחון לשעבר: הרוב הערבי בגליל - איום אסטרטגי
    במדיניותה בשני העשורים האחרונים, אמר עברי, המדינה פועלת "לגרש את היהודים מהגליל"
    https://rotter.net/forum/scoops1/756750.shtml
    https://www.makorrishon.co.il/news/517451/

    השבמחק
  7. בראיון של יפתח אשכנזי עם פרופ' חיים וייס והסופר חיים באר, לרגל צאת הספר "ספרים מחוקים" (מוסף 7 לילות של ידיעות אחרונות, מדור "ספרות ותרבות", עמודים 20, 18 ו- 19, מיום ט"ו באב תשפ"ב / 12 לאוגוסט 2022):
    אומר באר (בהשוואה לציונות הדתית שהייתה קיימת בילדותו-נערותו): "יש לנו (כיום) ציונות דתית אחרת, שהתפיסה שלה הרבה יותר משיחית ויש בה קווים וולגריים".
    וייס: "הציונות הדתית כיום פועלת מתוך תחושת אדנות. הרבנים הזקנים שלימדו אותי, באו מעולם אחר. והם הסתכלו בפחד עצום וגם קצת בשאט נפש על תחושת האדנות הזאת".
    "וייס ובאר היו צריכים להתרחק מהעולם הדתי כדי לגלות את התשוקה שלהם לארון הספרים היהודי".

    ** אוי, כמה אני מזדהה :((

    השבמחק
  8. יוסי ברודני, ראש הבית היהודי מגיב לנסיונות נתניהו לאיחוד בין עוצמה לציונות הדתית
    https://rotter.net/forum/scoops1/757268.shtml

    השבמחק
  9. יותר ויותר קלפיות בליכוד נפתחות מחדש. פתקים שלא נספרו, תוצאות עגולות ויפות שקשה להאמין שהן מקריות ועוד
    https://rotter.net/forum/scoops1/756693.shtml

    קרב צעקות בין קטי שטרית לאתי עטייה בזמן המאבק על בדיקת הזיופים בקלפיות הליכוד
    https://rotter.net/forum/scoops1/757439.shtml

    השבמחק
  10. לא תאמינו למה המנהל האזרחי מתעלם מהמחצבות הפירטיות ביו''ש
    https://rotter.net/forum/scoops1/757298.shtml

    החכים המיועדים של הליכוד בקבר יוסף: ''נשבעים להלחם על ארץ ישראל'' (???)
    https://rotter.net/forum/scoops1/756589.shtml
    *** אוי איזו בדיחה. בדיחה עצובה מאוד ***
    נשבעים להילחם במי? 12 שנה שהמפלגה שלהם לא ביטלה את חוק ההתנתקות, ו/או לא החריגה (אם באמת ובלב שלם יש בלבם חרטה) את חומש. על מי הם חושבים שהם עובדים?!

    איפה היו אוהבי ארץ ישראל, כשחתכו בארץ ישראל את המחצבות הללו?
    על מי הם חושבים שהם עובדים?!

    השבמחק
  11. 24.8
    ניר אורבך: איילת ובצלאל, הגיע הזמן לשבת, לשים את האגו והדם הרע בצד ולהתקדם. תנועת הציונות הדתית תנצח- רק ביחד
    https://rotter.net/forum/scoops1/757470.shtml

    26.8
    https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001420159
    איתמר בן גביר מתחזק ואלו לא בהכרח חדשות טובות לנתניהו

    הושג הסכם בין בן גביר לסמוטריץ: הודעה משותפת
    https://rotter.net/forum/scoops1/757657.shtml

    מתוך ההסכם של בן גביר וסמוטריץ: ‏לאחר ויכוח קצר, הוסכם שעל הפתק בבחירות יהיה כתוב גם סמוטריץ וגם בן גביר.
    https://rotter.net/forum/scoops1/757734.shtml

    השבמחק
  12. אמיר אוחנה (הליכוד): לא הייתי חלק מהמו''מ עם מנסור עבאס, אני לא יודע מה יש לו ואין לו. מה שהוא רוצה, שיחשוף
    https://rotter.net/forum/scoops1/757748.shtml

    סמוטריץ קורא לבנט להתפטר מתפקיד ראש ממשלה חליפי
    https://rotter.net/forum/scoops1/757809.shtml

    בית הרב אדלשטיין: אסור לאפשר התערבות של נתניהו בנושאים אידיאולוגיים ביהדות התורה
    https://rotter.net/forum/scoops1/757924.shtml

    אבי מעוז: קיבלנו החלטה כי נעם תתמודד בבחירות הקרובות באופן עצמאי
    https://rotter.net/forum/scoops1/757868.shtml

    סמוטריץ בתגובה להודעת 'נעם': אסור להם לרוץ לבד (ערוץ 7)
    https://rotter.net/forum/scoops1/757872.shtml

    ח''כ קרעי מהליכוד על תמיכת פולארד בשקד: זה כמו לצאת שוב למשימת ריגול בשליחות מי שבגד בך. אין חדש תחת השמש
    https://rotter.net/forum/scoops1/758109.shtml

    ועדת החקירה הממלכתית לאסון מירון שלחה מכתבי אזהרה לראש האופוזיציה נתניהו, השר לשעבר אמיר אוחנה, המפכ״ל המכהן ובכירים נוספים
    https://rotter.net/forum/scoops1/758130.shtml

    ממשיך להתערב: נתניהו ביקש להיפגש עם גדולי ישראל - וסורב
    https://rotter.net/forum/scoops1/758135.shtml

    השבמחק
  13. הדרישות של ברודני משקד: שני מקומות ברביעייה הראשונה, תפקיד שר בשבילו ומקום חמישי מוסכם
    https://rotter.net/forum/scoops1/758165.shtml

    השבמחק
  14. 31.8
    ''כוח אפסי'': נתניהו הוקלט מתעקש על 5 השיריונים בליכוד
    https://rotter.net/forum/scoops1/758233.shtml

    4.9
    ליברמן נגד נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: חלאת המין האנושי, אין לו קווים אדומים
    https://rotter.net/forum/scoops1/758646.shtml

    איילת שקד מאשימה את נתניהו וסמוטריץ' בהסתה כלפיה: ''טיפטפו ארס ורעל לאוזניים של האנשים''
    https://rotter.net/forum/scoops1/758692.shtml

    השבמחק
  15. ‎סרטון ליכוד בתמיכה בדו קיום יהודי ערבי מציג את שחקן הכדורגל מונס דאבור שצייץ נגד ישראל בזמן מבצע 'שומר חומות
    https://rotter.net/forum/scoops1/758754.shtml

    השבמחק
  16. הילדה הטרנסג׳נדרית (כתה ג) - בממ''ד (תורני) גבעת שמואל: הורי התלמידים הפגינו ביום שישי מול בית הספר
    https://rotter.net/forum/scoops1/759512.shtml

    נשארו בבית
    מעקב 'בשבע': בעקבות חשיפת הילדה שלמדה בחמ"ד כשהיא מזדהה כילד, כעשרים תלמידים יושבים בבית מאז פתיחת שנת הלימודים, והוריהם דורשים לרשום אותם לבית ספר אחר
    https://www.inn.co.il/news/576744

    "וְהָיִיתָ מְשֻׁגָּע מִמַּרְאֵה עֵינֶיךָ" (דברים כח לד), מביא הרב מרדכי גרינברג – נשיא ישיבת "כרם ביבנה" – מדברי רבי עקיבא אייגר: "היינו שתבהל מדמות המנהיגים התועים, ומתעים את העדה".
    https://oferikodotcom.blogspot.com/2021/01/blog-post.html

    משרד החינוך: מנהלת החמ"ד פועלת באופן מקצועי. הנושא מטופל על ידי החמ"ד באופן הדוק, ויחד איתו כל גורמי המקצוע הרלוונטיים במשרד, ובהלימה למדיניות החמ"ד.

    מי ומי במועצת החמ"ד (מינהל החינוך הדתי) [נכון להיום, מהאתר]:
    https://edu.gov.il/sites/Hemed
    https://meyda.education.gov.il/files/hemed/AlYesodi/moatsa.pdf
    https://www.inn.co.il/news/345061
    https://edu.gov.il/sites/Hemed/management/Pages/alfon.aspx
    יו"ר מועצת החמ"ד: הרב אבי גיסר, רב היישוב עפרה, מייסד ויו"ר מכון "משפטי ארץ".
    הרב איתן איזמן - מייסד רשת החינוך נועם - צביה
    הרב ד"ר יונה גודמן - מנהל חינוכי של מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא
    הרב יצחק לוי - שר החינוך לשעבר בממשלה ה-27, חבר בכנסות 12-17.
    הרב דוד תורג'מן - מייסד וראש הגרעין התורני בדימונה.
    ועוד
    בין עובדי המינהל: הרב יהודה זולדן, הרב יוחאי רודיק... ואת מחמ"ד מחוז מרכז הרב גד ברטוב.

    חבל שקולם לא נשמע.

    https://www.inn.co.il/news/576564
    ספט. 2022: הממשלה אישרה במשאל טלפוני את מינוי 14 חברי מועצת החמ"ד החדשים, שיכהנו בתפקיד במשך ארבע שנים.

    ראש העיר גבעת שמואל הוא יו"ר מפלגת "הבית היהודי", הטוען לכתר נציג "הציונות הדתית האמיתית".

    השבמחק
  17. שקד בשבוע שעבר: לא אאפשר לנתניהו להקים ממשלת 61. שקד היום: זרקתי את הנדל אחרי שסרב להצטרף לממשלת 61
    https://rotter.net/forum/scoops1/759618.shtml

    כאן 11: איילת שקד בדרכה לחזרה מלאה לבית היהודי ולתפקיד יו''ר המפלגה.
    https://rotter.net/forum/scoops1/759613.shtml

    השבמחק
  18. הילדה הטרנסג'נדרית בממ''ד בגבעת שמואל: ''המורים אובדי עצות, הילדה מסתובבת לבד בהפסקות''
    https://rotter.net/forum/scoops1/759758.shtml

    גם ראש העיר גבעת שמואל יוסי ברודני הגיע לחדר המורים כדי לדבר עם הצוות החינוכי, "הוא הגיע בשביל לחזק אותנו, אמר שאין מה לעשות, טען שכולנו פה בסיטואציה מסוימת וחייבים להישמע להוראות, לנהוג לפי הכללים וכדומה''.

    ''אחד המורים אמר לברודני 'לא נתתם לי זכות לבחור אם להיות פה, אתם ידעתם ואנחנו לא'. ברודני הגיב בצעקות 'אתה לא תקבע ואין מה לעשות, אי אפשר לקחת את הילדה ולהוציא אותה החוצה. לחמ"ד אין גבולות וצריך לקבל הכל, לשמוע להוראות פה בבית ספר ולהמשיך ללמד כרגיל'.

    השבמחק
  19. הרב אביב זגלמן, ראש מפלגת רעות: לא נרוץ בבחירות
    https://rotter.net/forum/scoops1/759291.shtml

    השבמחק
  20. 27 שנות הקפאה ב''גבעת השקד'': יצחק רבין רצה לבנות, נתניהו עצר אותו, איילת שקד אישרה את הבניה
    https://rotter.net/forum/scoops1/758983.shtml

    גורמים בליכוד מאשימים: יאיר נתניהו ומשפחת נתניהו עומדים מאחורי שורת מינויים ''הזויים'' בקמפיין, ביניהם: זרקא
    https://rotter.net/forum/scoops1/759026.shtml

    מהקריאה הנבואית של אמסלם עד הבכיר היחיד שלקח אחריות: רגעי המפתח בעדויות מירון
    https://rotter.net/forum/scoops1/759446.shtml

    השרים שגררו אתכם לבית המשפט ושילמו על זה – מהכיס שלנו
    https://rotter.net/forum/scoops1/759769.shtml

    השבמחק
  21. בדקה ה90: מפלגת נעם מתקפלת ומודיעה על כניסה לרשימה של סמוטריץ' ובן גביר במקום ה-11 שהוצע להם.
    https://rotter.net/forum/scoops1/760050.shtml

    ברגע האחרון: לאחר התערבות נתניהו – נעם תצטרף לאיחוד בציונות הדתית
    https://rotter.net/forum/scoops1/760065.shtml

    יוסי ברודני: החיבור לאבי מעוז - חילול ה' נוראי
    https://rotter.net/forum/scoops1/760064.shtml

    השבמחק
  22. אושר במזכירות הליכוד: שיקלי, סילמן וסעדה ישוריינו ברשימת הליכוד
    https://rotter.net/forum/scoops1/760096.shtml

    השבמחק
  23. 20.9
    ''פגעתם בחקלאים'': נתניהו מבטיח לבצע רפורמה, שהממשלה הקודמת כבר הוציאה לפועל, ונתניהו עצמו תקף.
    https://rotter.net/forum/scoops1/760884.shtml

    21.9
    יותר נזק מתועלת? שלמה קרעי הועלם מקמפיין הליכוד לציונות הדתית
    https://rotter.net/forum/scoops1/761012.shtml

    23.9
    עימות בצרחות בקמפיין הליכוד | דוברו של נתניהו: ''תעופי מפה, כפויית טובה''; ח''כ דיסטל: ''תסתום, מי אתה בכלל?''.
    https://rotter.net/forum/scoops1/761332.shtml

    28.9
    עמית סגל: הליכוד פותח בקמפיין נגד שקד
    https://rotter.net/forum/politics/30611.shtml

    השבמחק
  24. 23.9
    סמוטריץ' חשף אמש בכנס פעילים: מתנהלים מגעים עם אנשי איילת שקד שלא תתמודד בבחירות - תמורת תפקיד
    https://rotter.net/forum/scoops1/761326.shtml

    השבמחק
  25. אמיתי פורת, מועמד ברשימת הבית היהודי: לא פוסלים ישיבה עם רע''מ
    https://rotter.net/forum/scoops1/762008.shtml

    השבמחק
  26. המשפחות השכולות זעמו על נציגי הימין שנעדרו מהדיון בועדת הבחירות על פסילת הרשימות לכנסת
    https://rotter.net/forum/scoops1/762034.shtml

    לפני מספר שבועות ביקשו בליכוד לחדש את מכתב הנאמנות לנתניהו. משה גפני התנגד נחרצות. בליכוד חושדים ומודאגים
    https://rotter.net/forum/scoops1/762035.shtml

    השבמחק
  27. מדגם של תיכון ברנקו וייס איתן: עוצמה יהודית במקום הראשון (לראשונה במדגמי התיכונים)
    https://rotter.net/forum/scoops1/762583.shtml

    בקיבוץ איילת השחר החליטו לבטל את הכנס של בן גביר שאמור היה להתקיים שם הערב
    https://rotter.net/forum/scoops1/762778.shtml

    חכ בן גביר הגיע לאיילת השחר - והתקבל בתשואות: ''לא יסתמו לי את הפה - עם ישראל חי''
    https://rotter.net/forum/scoops1/762853.shtml

    השבמחק
  28. 21.10.2020
    הכישלון של ממשלות הימין כלפי ציבור בוחריהם / עו"ד ניצנה דרשן-לייטנר
    https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001346401

    10.8.2022
    סמוטריץ': "שנים היינו בשלטון ולא באמת שלטנו. לא תיקנו את מה שדרוש תיקון ולציבור יש ציפייה לממשלת ימין אמיתית שתתקן את מה שצריך לתקן, תיישם את ערכי המחנה הלאומי כתוכנית עבודה בכל תחומי החיים".
    https://rotter.net/forum/scoops1/755754.shtml

    30.9
    ח''כ דיסטל: הי לפיד. אני חושבת שאתה טיפש וחלול נורא, וכמה שאתה בור ככה אתה יומרני רשלן ונפוח
    https://rotter.net/forum/scoops1/762054.shtml

    2.10
    מסמך פנימי חושף: התוכנית של ארגוני הימין לפרישת שקד מהמרוץ
    https://rotter.net/forum/scoops1/762304.shtml

    3.10
    פרטים חדשים על התקרית במצודת דוד: דוברו של נתניהו נעל את ח''כ דיסטל אטבריאן במרפסת בקומה ה14 ונטש את המקום. אטבריאן דפקה על החלון וצעקה
    https://rotter.net/forum/scoops1/762521.shtml

    4.10
    עימות פיזי בליכוד בין חברים בהנהלת הקמפיין
    https://rotter.net/forum/scoops1/762605.shtml

    20.10
    מיקי זוהר: ''אם בן גביר וסמוטריץ' ינסו לסחוט אותנו, נלך שוב לבחירות''
    https://rotter.net/forum/scoops1/764869.shtml

    אחרי שהתנגד, ואחר כך תמך בעקרונותיה, נתניהו מבטיח לחקלאים: אעצור את הרפורמה בחקלאות
    https://rotter.net/forum/scoops1/764888.shtml

    21.10
    יומני נתניהו: תיעוד חסר, מחיקות אסורות
    https://rotter.net/forum/scoops1/764978.shtml

    23.10.2022
    נציג מפלגת הציונות הדתית: נשקיע גם ברפורמים ובקונסרבטיבים
    https://rotter.net/forum/scoops1/765272.shtml

    הקלטות סמוטריץ על נתניהו :''שקרן בן שקרן, נתניהו זו צרה''
    https://rotter.net/forum/scoops1/765246.shtml

    נתניהו במתקפה על סמוטריץ' ובן גביר: תפסיקו לירות בתוך הנגמ״ש
    https://rotter.net/forum/scoops1/765263.shtml

    מנסור עבאס: עדות נוספת שמוכיחה את צדקת הדברים שאמרתי - הליכוד הציע לנו הסכם קואליציוני על מלא ושותפות פוליטית
    https://rotter.net/forum/scoops1/765266.shtml

    השבמחק
  29. 18.10
    סמוטריץ': התכנית לא תחול על נתניהו ונסדיר את זה בחוק, כדי לא לתת תירוץ לשמאל ולתקשורת לדחות את כל התכנית
    https://rotter.net/forum/scoops1/764451.shtml

    הליכוד: ההצעות של סמוטריץ׳ בעניינים המשפטיים לא יחולו רטרואקטיבית ולא ישפיעו על ההליכים בעניין נתניהו
    https://rotter.net/forum/scoops1/764440.shtml

    סער: תגובת הליכוד בנוגע לרפורמה של סמוטריץ היא הונאה
    https://rotter.net/forum/scoops1/764445.shtml

    הרב מאיר אשכנזי, רבו של כפר חב''ד, במכתב חריף נגד ההקפות שניות שנערכו אמש
    https://rotter.net/forum/scoops1/764458.shtml

    20.10
    הנזיפה החריגה של יו''ר ועדת הבחירות בליכוד: ''אני מקווה שמה שאנחנו רואים ממך זה לא חלילה התחלה של דה לגיטימציה
    https://rotter.net/forum/scoops1/764750.shtml

    מיקי זוהר: חושב שכמות המנדטים שיש לבן גביר הולכת להתהפך עלינו. לא נוכל להכתיב קואליציה עם קווי יסוד משלנו''
    https://rotter.net/forum/scoops1/764798.shtml

    הנשיא לראשי המפלגות: מילות נאצה הופכות לאלימות פיזית. התקריות האחרונות מדירות שינה מעיניי
    https://rotter.net/forum/scoops1/764856.shtml

    השבמחק
  30. בן גביר על סמוטריץ': ''לא אהבתי את ההקלטות ששמעתי. לא צריך לדבר בנימה אישית ולא בסגנון כזה''
    https://rotter.net/forum/scoops1/765268.shtml

    השבמחק
  31. סמוטריץ׳: אם לא הגנתי על גנץ אחרי חשיפת ההקלטות שלו, כנראה לא הייתי בסדר
    https://rotter.net/forum/scoops1/765488.shtml

    השבמחק
  32. ח''כ סמוטריץ בתגובה חריפה מאד לרוה''מ לפיד דמגוג קטן חלול ומסית..
    https://rotter.net/forum/scoops1/765561.shtml

    דיון חירום בבית היהודי: יו״ר המפלגה קוראת לאיילת שקד ״לגלות אחריות ולפרוש״
    https://rotter.net/forum/scoops1/765567.shtml

    השבמחק
  33. נקמתו של הליכוד: האפליקציה שמגדילה את שיעור המצביעים לא תעמוד לרשות הציונות הדתית
    https://rotter.net/forum/scoops1/765678.shtml

    בנימין נתניהו הוא המועמד המועדף לראשות הממשלה בקרב המגזר הערבי
    https://rotter.net/forum/scoops1/765611.shtml

    השבמחק
  34. חדשות 13: פעיל ליכוד בתשלום הוביל את ההפרעות כנגד נאום רה״מ בנט ביום הזיכרון לחללי צה״ל
    https://rotter.net/forum/scoops1/765978.shtml

    השבמחק
  35. גורמים בציונות הדתית: מוטרדים מהדיווחים על כך שנתניהו מתנגד למינוי של סמוטריץ׳ בשל הלחץ של ממשל ביידן
    https://rotter.net/forum/scoops1/769205.shtml

    השבמחק
  36. יריב לוין (ליכוד), שר המשפטים, מנהל מגעים עם מנסור עבאס לתמיכת רע''ם ברפורמה
    https://rotter.net/forum/scoops1/794125.shtml

    השבמחק
  37. שני סרוגים בקואליציה מתעמתים:
    השר קרעי במתקפה חריפה נגד השר סמוטריץ': ''שר האוצר אליטיסטי ומנותק, אין לי אמון בסמוטריץ' שידאג לחלשים''
    https://rotter.net/forum/scoops1/798624.shtml

    השבמחק
  38. 2023
    השר לוין מתעקש על מינויו של טיבי לסגן יו''ר הכנסת. במליאה נשמע נוזף בח''כ טלי גוטליב: ״אנחנו צריכים אותו והוא ייבחר''| ותגובת גוטליב:
    https://rotter.net/forum/scoops1/802343.shtml

    1997
    טיבי במחווה ידידותית לביבי: תיעוד נדיר מהתקופה שהשניים היו ביחסים טובים כשטיבי סידר לנתניהו שיחה עם יאסר ערפאת
    https://www.facebook.com/N12News/videos/806814469658040/

    2021
    שיתוף פעולה מפתיע. הליכוד ואנשי הימין בגוש הצביעו בעד ההצעה של הרשימה המשותפת, להקמת ועדת חקירה למחדלי המשטרה בחברה הערבית
    https://www.youtube.com/watch?v=FWSYB5FIa8I

    ביבי, טיבי, ערפאת ואבו מאזן - LOVE STORY
    https://www.youtube.com/watch?v=Dazpnyeg3fA

    השבמחק
  39. עמית סגל: הציונות הדתית ומפלגת הבית היהודי יחתמו היום על הסכם איחוד מפלגות
    https://rotter.net/forum/scoops1/806583.shtml

    השבמחק
  40. ח''כ סעדה (ליכוד): ''ממשלת אחדות היא הדרך הנכונה לחברה הישראלית''
    https://rotter.net/forum/scoops1/808298.shtml

    השבמחק
  41. 5.4
    הקשר שלא דווח עם סילמן: בוטל מינוי המועמד לתפקיד יו''ר מליאת רשות הטבע והגנים
    https://rotter.net/forum/scoops1/843677.shtml

    השבמחק
  42. 11.4
    ראש עיריית שדרות אלון דוידי לרשת ב': נתניהו הבטיח לי באופן אישי שהעזתים לא יחזרו לצפון הרצועה
    https://rotter.net/forum/scoops1/844535.shtml

    השבמחק