יום שישי, 10 בינואר 2014

מצוקה בעבודה 2 (פנייה למשרד התמ"ת)




להלן אימייל ששלחתי (לאחר שיחה מקדימה), ביום רביעי, 7 לנובמבר 2012
ל- אגף לאכיפת חוקי עבודה של משרד התמ"ת:

שלום וברכה,

עבדתי בחברת "ז'.י. בע"מ", מ- 25 לאוקטובר 2011 עד שפוטרתי מעבודתי, לאחר 6 חודשי עבודה, ב- 25 לאפריל 2012.

במהלך תקופת העבודה המעביד לא שילם או לא נתן לי את הזכויות הבאות... ולמרות פניות חוזרות ונשנות, כולל מכתב בקשה רשמי, שקיבל בדואר רשום ביום 24 לאוקטובר 2012... המעביד עדיין לא יצר איתי שום קשר, למימוש זכויותיי.  להלן תקציר הנקודות בהן זכויותיי נרמסו:

1.    לא קיבלתי, למרות שביקשתי... הודעה על תנאי עבודה, כחוק!!!
2.    עבדתי כ- 6 וחצי שעות כל יום... ולא קיבלתי הפסקה כחוק, במשך כל התקופה!
3.    עבדתי 6 וחצי שעות כל יום, אולם שכר עבודה שולם רק עבור 6 ורבע שעות!
4.    הייתי מבוטח בקרן פנסיה, לפני תחילת עבודתי... אולם המעביד כלל לא הפריש לי פנסיה, למעט עבור החודש האחרון לעבודה.
5.    פוטרתי באופן מפתיע ביותר, שלא בתום לב, ללא שימוע, ובלי לתת לי זכות להתגונן.
6.    דמי חגים לא שולמו.
7.    המעסיק לא ניהל שעון נוכחות כחוק.
8.    דמי מחלה לא שולמו כחוק.
9.    הלנת שכר - מתוך 6 משכורות, שכרי הולן פעמיים... ושולם אחרי ה- 9 לחודש.
10.                       טופס 106 – לשנת 2011, לא קיבלתי. מקווה שאקבל טופס זה עבור 2012.
11.                       הרעת תנאי עבודה. מנהל העבודה התנכל לי באופן אישי, משך 3 חודשים, עד שפוטרתי.

אנא, ראו מצ"ב... המכתב שהעברתי למעביד (+ אישור מסירה של הדואר).

המעביד רמס כמעט כל זכות, שעומדת לי ע"פ החוק... ובאופן בוטה ומתמשך מתעלם מבקשותיי ליישב את התביעה.

פניתי גם למזמין השירות – אוני' ב.א.; שם טענו שהמעביד אצלו הועסקתי, בתחומי האוני', הינו "חברה" ולא "קבלן"... ולכן רשויות האוני' מוגבלות יותר, מלהתערב לטובתי מול החברה.

מה אני עושה עכשיו?
האם תוכלו לעזור לי?

בתודה מראש,

)חתימה, כתובת אימייל, טלפון)


לקריאה נוספת (אתר "כל זכות"):

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה