יום רביעי, 29 בינואר 2014

הקופה רוצה, אבל לא תמיד נותנים לה



"כאן הקופה רושמת פחות" היא הסיסמא הצרכנית של סופרמרקט "חביב".
הגעתי לקופה עם שקית של 5 פיתות.  לבקשתי, סרקה אחת הקופאיות של ברקוד השקית, והמחיר שהופיע על המסך היה 2.90 ₪.  לכל הדעות מחיר זול במיוחד.  בהמשך, העברתי את כל המוצרים שקניתי בקופה אחרת.  הקופאי, אחד האנשים הוותיקים והמיומנים בחנות.  בהגיעו לחבילת הפיתות, הוא החליט שהוא לא סורק את הברקוד... אלא מקיש קוד 100... והמחיר שהופיע על הצג היה 4.50 ש"ח.  שאלתי מדוע הוא לא סורק את הברקוד של השקית, אך לא קיבלתי תשובה ברורה.  אמרתי לו שבדקתי קודם את המחיר, בקופה אחרת, והמחיר נמוך יותר מ- 4.50 ₪.  לאחר שהתעקשתי שוב, הברקוד נסרק... והפלא ופלא, על הצג הופיע סך 2.90 ₪.  תגובתו של הקופאי הייתה: הו, נראה שהמחיר ירד.  הוא לא אמר שה- 2.90 זו טעות במחיר, או משהו דומה... ובלי שאמרתי מילה נוספת... הוא העביר כרטיס מנהל, וזיכה אותי ב- 4.50 שחייב קודם (בלי שום וויכוח, כמו שבדר"כ קורה במקרים דומים).  קוד הפיתות נרשם כ- 7290002697145.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה