יום שני, 14 ביולי 2014

שירות אלקטרה (דרוש שיפור)




יום ב', 14 ליולי 2014
אני מתקשר בניסיון למצוא פתרון לתקלה בשלט המזגן; יש תצוגת נתונים, אך השלט אינו משדר למזגן, וכפתור ההדלקה והכיבוי (בשלט) אינו מתפקד.

(1345) אני מתקשר לשירות אלקטרה 1800-22-22-22...
מחכה למענה של נציג שירות 6 דקות ו 40 שניות... ואז השיחה מתנתקת.

(1355) אני מתקשר למס' שירות נוסף 1700-50-4000...
"אנו עסוקים בפניות קודמות.  נשמח לעמוד לשירותכם, מיד כשנתפנה.
השירות המוביל בישראל.  אלקטרה – מתקדמים באיכות החיים".
                                                                  
(1406)... אחרי 11 דקות המתנה (בנוסף ל- 6 הדקות קודם).  עונה נציגה בשם נוי.
לפי מס' הטלפון, היא מאתרת את פרטי הלקוח, ואת העובדה שהמזגן אכן הותקן ב- 2003.  בתגובה לתיאור הבעיה, נוי אומרת שאי אפשר לתקן את השלט, ויש לרכוש חדש, בעלות של 169 ₪.  לשם כך עליי לנסוע למחסן שלהם בראשל"צ... או, אפשר לרכוש בכרטיס אשראי בטלפון, בתוספת 30 ₪ דמי משלוח, והשלט אמור להגיע אלינו, בדואר, עד 7 ימי עסקים.

בחיפוש באינטרנט – "שלט מזגן אלקטרה RC5", נראה שאפשר להשיג השלט הזה, בעלות של כ- 60% פחות.

נראה מה נמצא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה