יום ב', 14 ליולי 2014
אני מתקשר בניסיון למצוא פתרון לתקלה בשלט המזגן; יש תצוגת נתונים, אך
השלט אינו משדר למזגן, וכפתור ההדלקה והכיבוי (בשלט) אינו מתפקד.
(1345) אני מתקשר לשירות אלקטרה 1800-22-22-22...
מחכה למענה של נציג שירות 6 דקות ו 40 שניות... ואז השיחה מתנתקת.
(1355) אני מתקשר למס' שירות נוסף 1700-50-4000...
"אנו עסוקים בפניות קודמות.
נשמח לעמוד לשירותכם, מיד כשנתפנה.
השירות המוביל בישראל. אלקטרה
– מתקדמים באיכות החיים".
(1406)... אחרי 11 דקות המתנה (בנוסף ל- 6 הדקות קודם). עונה נציגה בשם נוי.
לפי מס' הטלפון, היא מאתרת את פרטי הלקוח, ואת העובדה שהמזגן אכן הותקן
ב- 2003. בתגובה לתיאור הבעיה, נוי אומרת
שאי אפשר לתקן את השלט, ויש לרכוש חדש, בעלות של 169 ₪. לשם כך עליי לנסוע למחסן שלהם בראשל"צ...
או, אפשר לרכוש בכרטיס אשראי בטלפון, בתוספת 30 ₪ דמי משלוח, והשלט אמור להגיע
אלינו, בדואר, עד 7 ימי עסקים.
נראה מה נמצא.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה