יום רביעי, 11 בנובמבר 2015

זמן תגובה

0905          נתגלה רכב שחוסם לי היציאה מהחניה שלי, ואני מתקשר 100, אולי יוכלו לאתר את בעל הרכב, ולבקש ממנו להזיז הרכב?!
0912          אני גם מתקשר למוקד העירוני, אולי יש פקח זמין, שיוכל גם לסייע?! מס' פניה: 2197
0927          מוקד עירוני: הפניה הועברה ל- "רשות החניה".
0955          50 דקות לאחר הפניה הראשונה למוקד 100, העבריין עדיין חוסם אותי, ואני מתקשר לברר מה קורה.  המוקדנית אומרת: "הבנאדם אותר, ואמר שהוא כבר מזיז את האוטו".  אני מיידע את מוקד 100, שהרכב עדיין עומד במקומו.
1008          למזלי, הרכב שחנה משמאלי נסע לו, ואני מצליח לתמרן ולצאת לדרכי.
1040          כשעה וחצי לאחר הפניה הראשונה, הגיעה למקום ניידת משטרה... והם מנסים לאתר (שוב?) את בעל הרכב.  הבנאדם לא מאותר, וה- "שוטרים"(?) עוזבים את המקום, כלעומת שבאו, בלי לנקוט בשום פעולה אחרת.
1115          הרכב החוסם כבר עזב.
1157          כשעתיים ו- 45 דקות, מהשיחה הראשונה למוקד העירוני.
אני חוזר הביתה, ומנסה לברר עם המוקד את סטטוס הפניה.  מאור אומר: "עדיין אין מידע.  התלונה עדיין לא סגורה..." ומתקשר לפקחית אליה (כנראה) נותבה תלונתי.  תזמון מדהים, רכב הפיקוח העירוני, ב-ד-י-ו-ק הגיע למקום.
1200          אני יורד לדבר עם הפקחית (אליה נילווה פקח, אבל היא היית הדומיננטית מבין השניים).  היא מסכימה ששעתיים ו- 45 דקות זה זמן תגובה לא אופטימאלי.  הרכב כאמור כבר לא במקום, אז אני רק מסביר לה, היכן חנה הרכב, ומראה לה שזו בעיה כרונית; אך אין לנו אלא לחכות לעבריין הבא, ולקוות שרשות האכיפה, ומי שאמון על שמירת הסדר הציבורי ושלום הציבור, יגיעו מעט קודם, בפעם הבאה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה