יום שלישי, 3 בנובמבר 2015

פסגות בתחתית?

אתה מנסה להיות אזרח טוב, ובמקום להשליך לפח את הדואר של בעלי הבית הקודמים (שעברו מכאן לפני כשנתיים)... אתה עושה מאמץ ליצור קשר עם, במקרה הזה – בית ההשקעות "פסגות"... ושולח אימייל לחברה, ע"פ הכתובת הרשומה על המעטפה (שכאמור, לא מיועדת בכלל לך) pniyot@psagot.co.il, כדלהלן:

20 לאוקטובר 2015 (יום שלישי)
שלום, פסגות.  הלקוחה שלכם: _____ מכתובת: ____ כבר לא גרה בכתובת זו, זה למעלה משנתיים... אולם דואר ממשיך להגיע מכם, ולא נאסף על-ידה.

1.    אנא אשרו שאתם מפסיקים ברגע זה את משלוח דברי בדואר לכתובת הנ"ל.
2.    האם אפשר לגרוס את פרטי הדואר שברשותנו?

מיד לאחר שליחת האימייל, בשעה 1505, אני מקבל מענה אוטומאטי, שמצהיר: פנייתך התקבלה ותטופל עד יום עסקים מקבלת הפנייה.

26 לאוקטובר 2015 (יום שני)
עוברים 6 ימים (ללא כל מענה מ- "פסגות")... ואני שולח עוד אימייל:
שלום, בשבוע שעבר, 20.10 שלחתי לכם אימייל (להלן). קיבלתי מענה אוטומאטי: "פנייתך התקבלה ותטופל עד יום עסקים מקבלת הפנייה"... אולם עברו כמה וכמה ימים, ולא קיבלתי מכם כל תגובה?! האם אתם במצוקה תקציבית כל-כך גדולה, שלא יכולים לתת שירות מקצועי ויעיל?

מיד לאחר שליחת האימייל, בשעה 1109, אני מקבל מענה אוטומאטי מוכר:
פנייתך התקבלה ותטופל עד יום עסקים מקבלת הפנייה.

27 לאוקטובר 2015 (יום שלישי)
בשעה 1104... 24 שעות (מינוס 5 דקות) לאחר משלוח האימייל השני שלי, אני מקבל את האימייל הבא, ממחלקת שירות הלקוחות:
על מנת להשלים את תהליך עדכון הפרטים עלייך לשלוח לנו צילום ת.ז כולל ספח ובקשה חתומה בכתב.  באם הכתובת אותה הינך מעוניין לעדכן שונה מהמופיע בספח אנא צרף מכתב המפרט את בקשתך כולל חתימה למייל זה.

27 לאוקטובר 2015 (1329)
אני כותב ל- "פסגות" אימייל מס' 3:
שלום,

האם מחשב ענה לי, או בנאדם אנושי (שיכול לקרוא, להבין, ולהסיק מסקנות)??

1.    תודה שחזרתם אליי, אחרי 7 ימים!!!
2.    נראה שלא קראתם או לא הבנתם את הפנייה שלי.  אני צד ג' פה!!!
3.    ברור וטוב שאתם לא משנים פרטי לקוח, ע"פ בקשה של צד שלישי, אלא לפי בקשה רשמית מטעם הלקוח עצמו.
4.    אני גם בטוח שאתם לא רוצים להפקיר מידע אישי ופרטי של הלקוחות שלכם, לידי גורמים זרים!!
5.    תחשבו לרגע על הסיטואציה!!! אני סתם אזרח שמבקש לסייע ולעשות טוב.  נתקלתי בבעיה השייכת לכם וללקוח שלכם.  אני יוצא מגדרי כדי ליצור קשר, להתריע, ולנסות לגרום לכם לתקן את הבעיה... אך תשובתכם איננה רלבנטית!!!
6.    הלוואי שכולם היו נוהגים ככה, אם היו מוצאים דבר-דואר חשוב שמתגלגל במקומות זרים, ופונים למקור, לתיקון הבעיה; כפי שאני עושה ברגע זה!
7.    הצעתי היא (אם לא הצלחתם לחשוב על זה לבד (וסליחה על הציניות))... ש-
-         תפנו ללקוחה שלכם (בטח תוכלו לאתר אותה אצלכם במערכת).  דברו איתה, וראו שאני דובר אמת, והיא כבר לא גרה כאן, מעל לשנתיים!!
-         קבלו ממנה פרטי משלוח דואר חדשים ומעודכנים (כן! זה דורש מכם קצת מאמץ (ושוב, סליחה על הציניות))... ועדכנו אותי שבוצע?!
8.    מקווה שהצלחתי הפעם להאיר עיניכם, בהצעה לפתרון הבעיה.

מקווה לשמוע מכם בקרוב מאוד, שהעניין טופל מול הלקוחה... ואם אפשר לגרוס את דברי הדואר שהגיעו עד כה, וחסל!

>>> דיי להפקרות -- קדימה פיקוד ואחריות
כך כתבתי ל- "פסגות".

מיד לאחר שליחת האימייל, בשעה 1329, אני מקבל מענה אוטומאטי מוכר (בפעם השלישית): פנייתך התקבלה ותטופל עד יום עסקים מקבלת הפנייה.

3 לנובמבר 2015
... עובר יותר משבוע, ו- "פסגות" שומרים על דממת אלחוט.
האם נוכל לראות שתיקה רועמת זו, כ- "שתיקה כהודאה"?

קישור למאמר ביקורת זה, אשלח בלי נדר, בעמוד ה- "צור קשר" באתר החברה; ונראה אם נזכה לתגובה.


בעוד שהישוב פסגות... (השוכן "ג'בל טוויל") ממשיך להתנשא "לגובה 906 מטר מעל פני הים ושולט על סביבתו" (ע"פ וויקיפדיה)... – נראה שבית ההשקעות "פסגות" יורד מטה-מטה, ואופן תפקודו כבר לא מתאים לשמו?!?


7 תגובות:

  1. באופן לא מפתיע כלל... כשניסיתי לשלוח ל- "פסגות" הודעה עם קישור למאמר הנ"ל, קיבלתי הודעת השגיאה הבאה:
    The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.
    Your support ID is: 6419751358945742006

    השבמחק
  2. והנה, היום - Wed, Nov 4, 2015 at 3:28 PM... אני מקבל אימייל מפתיע, קצר ולקוני, מ- BenyT - נציג שרות הלקוחות של "פסגות":

    תודה על פנייתך בעניין כתובת הדואר השגויה,
    העניין טופל ולא תקבל עוד מכתבים.

    השבמחק
  3. בית ההשקעות פסגות סיים שנה מוצלחת, עם גידול של 1% בהכנסות ל-940 מיליון שקל
    http://www.themarker.com/markets/1.2835884

    השבמחק
  4. "הרגנו את השוק": האם בכירי פסגות לשעבר יורשעו בתרמית בניירות ערך?
    http://www.themarker.com/law/1.3166826

    השבמחק
  5. עונשים חמורים בפרשת פסגות: 4.5 שנות מאסר לאדרי, שנתיים וחצי לבן דוד
    http://www.themarker.com/law/1.4051274

    השבמחק
  6. לקוחות פסגות זועמים: "לא מצליחים לקבל שירות"
    https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5306965,00.html

    השבמחק
  7. בית ההשקעות פסגות לא סיפרה ליורשים על החשבון של אמא - וזה יעלה לה 60 מיליון שקל
    https://rotter.net/forum/scoops1/597937.shtml

    השבמחק