יום ראשון, 26 בפברואר 2012

ביקורת מסעדות (חיובי)

1.
שלישי לפברואר. הארוחה ב- "קפה קפה" (קרית ים), הסתיימה ב- 1419, עם ציון משובח וחיובי לצוות המלצריות ואחראית המשמרת.

הזמננו "כריך סלמון נורבגי", וסלט ירקות בצידו + סלט טונה/ירקות. קיבלנו גם לחם הבית ורוטבים.

לגבי הכריך, שאלתי את המלצרית כמה תוספת עליי לשלם עבור חביתה, שאני חפץ שיוסיפו לכריך, היא אמרה ששה שקלים, ושזה יגיע בצד.

להפתעתנו, הכריך עב-הכרס, הגיע עם החביתה בפנים, והיה טעים מ-א-ו-ד... וכמו שאני אוהב.

המסעדה הייתה מלאה, בפנים ובחוץ. האווירה הייתה טובה. ברוך ה'.

בסוף הארוחה, ראיתי שהוסיפו לחשבון עשרה שקלים, לא צפויים.
האחראית הגיעה, בחנה החשבון, ומיד התנצלה, שככל הנראה הייתה אי-הבנה בינה לבין המלצרית, ששאלה אותה לגבי תוספת בחביתה... ותוך כמה רגעים, היא סידרה העניין, והביאה לנו חשבון מתוקן, בלי שום בעיה.

לאות תודה לשביעות רצון, השארנו 20% טיפ + כמה מילות תודה מחוייכות.


זו הייתה חוויה חיובית מאוד, במיוחד לאחר שתי החוויות השליליות, שהיו לנו קודם.



2.

עשירי לפברואר. נאלצתי להיכנס ל- "קפה גרג", באוניברסיטת בר-אילן, לאחר שדוכן "קופי-טיים" בו אני בדר"כ מבקר היה סגור. זו פעם ראשונה שביקשתי "קפה ומאפה". המחיר - 14 שקלים (לעומת 10 שקלים ב- "קופי-טיים"),
40 אחוז יותר! 
מסרתי את ההזמנה, שילמתי, וחיכיתי ליד הדלפק, עד שיכריזו שזה מוכן.

ואז, אני רואה שהם מחממים, איפה שמחממים הטוסטים?!, את עוגת הגבינה... ושאלתי בתמיהה את איש השירות, מדוע?! והאם זה כה נחוץ; והושב לי, שבוודאי ככה עושים. הזדיינתי בסבלנות, אך עם קצת חוסר מנוחה; פשוט, זו פעם ראשונה שמחממים לי את העוגה.

הקיצר, עם הביס הראשון, הבנתי!!! דבר כזה טעים ואיכותי, מ-ז-מ-ן לא טעמתי. גם העוגה הייתה באיכות אחרת ממה שמוכרים ב- "קופי-טיים", וגם החימום היה מועיל מאוד.

אגב, בקבלה שקיבלתי, היה מודפס: "קופי-טיים בע"מ", ומתחת לזה "גרג בר אילן". אז זו אותה חברה???!

הקיצר, היה יקר - אבל, שווה!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה