יום ראשון, 12 בפברואר 2012

ביקורת מסעדות (שלילי)

שירות לקוחות = טעון שיפור דחוף!!

לרגל יום נישואינו, קיבלנו קופונים מ- "רול", לקפה הלל, פ"ת... ולטובה'לה (פ"ת).

בקופון של קפה הלל, המגבלה היחידה שהייתה כתובה... שה- קיש מחוץ לעסקה.
אני בכלל חשבתי להראות להם את הקופון בסוף הארוחה, כדי לא לתת מקום ב-ד-י-ו-ק לסיפורים מסוג זה. אך המלצרים המיומנים של "קפה הלל", איכשהו זיהו שיש לנו קופון.
נגשה אלינו ליאורה (אחראית משמרת או משהו), ופירטה מה עוד לא נוכל להזמין מהמנות העיקריות: לא קיש, לא רביולי, ולא סלט פטריות חמות.



טענתי שהמגבלות שזה עתה ציינה לא מופיעות על הקופון, ושנדמה לי שעל פי החוק, הקופון קובע?! אך נעננו: ככה זה אצלנו. אי אפשר לפרט על הקופון את כל המגבלות. ואם יש לך תלונה, אפשר לפנות להנהלה.

לגבי הפטריות החמות... אם זה קשור למחיר... תהינו מדוע הסלט הזה מחוץ לתחום, כשמחירו הוא שקל אחד יותר מסלט אחר, ש- ״מותר״ לנו להזמין... ואם זה היה כל-כך קריטי... היינו מסכימים להוסיף עוד שקל... כמו שנאמר לנו לגבי מנות ותוספות אחרות.

למנה עיקרית הזמנו: ״סלט נעמה״ ו- ניוקי ברוטב סלסה רוזה.
לגבי הסלט, ווידאנו בעת ההזמנה, עם המלצרית, עקב ניסיון קודם ולא חיובי (במקומות אחרים), שכל מרכיבי הסלט, כפי שמצויינים בתפריט, אכן יהיו בסלט; ועברנו איתה אחד אחד. כשקיבלנו הסלט... העירית והקרוטונים נעדרו. לגבי העירית, המלצרית טענה שזה בגלל אילוצי כשרות. לגבי  הקרטונים, המלצרית אמרה שיכול להיות (אם כי לא ברור) שהם מכילים מרכיבים אליהם אני אלרגי (כפי שפירטתי בתחילת הסעודה). הזהירות הזו, מצד המסעדה, טובה וחיובית... אבל, ראוי שידעו אם מכיל או לא... ולא ינחשו.
ה- ניוקי ברוטב סלסה רוזה, היה בסדר, רק נראה שהגיע בצלחת גדולה מידיי... אלא אם לא הגישו לנו מנה מלאה?!

לפי הקופון, מגיע לכל אחד מאיתנו סלט אישי, ירוק או קצוץ... ביקשנו סלט קצוץ. אולם, כשקיבלנו את המנות העיקריות... קיבלנו רק סלט אחד!! כששאלנו מדוע לא נקבל שתי מנות סלט, כמו שמצויין בקופון... נאמר לנו שמי שמזמין סלט כמנה עיקרית... לא מקבל גם סלט אישי. גם לא צוין בקופון... מה שאומר שאם רוצים להנות מהקופון עד הסוף (מנה עיקרית + סלט), אז כל הסלטים מחוץ לתחום.

לפי הקופון, מגיע לכל אחד מאיתנו, שתייה חמה או קרה... וגם פה, פירטה ליאורה, רשימה לא קצרה של מה אפשר להזמין ומה לא.

לקינוח, צויינו על הקופון לבחירה אחת מ- 3 אופציות. ״מרקיז שוקולד״, לא היה... ומהגלידה, "אפשר רק 2 כדורים".  לא היה ברור אם שני לכל אחד, או שניים לשנינו ביחד. הזמנו את ״טירוף שוקולד״; המלצרית הביאה שתי קוביות שוקולד (מריר?) על צלחת שטוחה... כשבאחת מהן תקוע זיקוק צנוע. בין הקוביות מעט קצפת, ובסירופ שוקולד רשמו: ״מזל טוב״. אולי כהמתקה, משהו, של החוויה?!

עניין אחר, חשוב לא פחות:
במסעדה, אזור נפרד למעשנים, אך דלת הגישה אליו נמצאת מתוך החלק ללא מעשנים... כך שכל פתיחת דלת, מביאה עימה לתוך המסעדה משב-רוח מעושן למדיי, המורגש היטב גם בחלק ללא עישון. ישבנו הכי רחוק שאפשר, אולם ריח העישון עדיין היה מורגש ולא נעים. גם ביציאה מהמסעדה (כשהלכנו הביתה), קשה להימנע מלשאוף, שוב, עשן סיגריות... כשעובדי המסעדה, עומדים ומעשנים ממש ליד דלת הכניסה.

סיימנו את הסעודה, על פי החשבון, ב- 2035.
לפי הקבלה... ״קפה הלל פ״ת״ שייך ל- ״לוי יזמות אספרסו בר 2005 בע״מ״.

הסעודה עלתה 138 ש״ח... והקופון הוריד לנו 49 ש״ח... סה״כ עלתה לנו החוויה 89 ש״ח + חווייה שהייתה יכולה להיות נעימה וידידותית יותר, אם רק היינו יודעים את כל המידע והגבלות מראש; או אם רק החבר'ה היו יותר ידידותיים ופחות קטנוניים.

אחרי "קפה הלל", בסביבות 2100, הגענו ל- "טובה׳לה", כשבידנו קופון מתנה נוסף: "קינוח לזוג". לא היה כתוב שזה מותנה בארוחה או ישיבה במקום, וחשבנו שאם אנחנו כבר באזור, לקחת מנת קינוח הביתה.
המקום לא היה מלא, אך למרות זאת שלושת-ארבעת המלצרים/יות ומי שזוהה כאחראי המשמרת או סמכות בכירה אחרת, התרוצצו, בלי שהיה לאף אחד מהם זמן לתת לנו תפריט (למרות כמה בקשות), ולקחת מאיתנו הזמנה, או אולי אפילו להציע לנו לשבת עד שיתפנו.

אגב, בפעם הקודמת, כשביקרנו אצל טובה׳לה (מאי 2011)... זה לא היה כיף. זו הייתה שערוריית-שירות, שבסופה, כשכבר היינו בדרך החוצה, הגיעה המנהלת, ששכחתי את שמה, ואמרה שכשנרצה להגיע בפעם הבאה... שנתקשר לתאם מראש את הגעתנו, והיא תפצה אותנו. 

כך תיארנו, אז, את החוויה:
היינו והתאכזבנו. מנות שרשומות בתפריט, לא קיימות בפועל. מנה שהוזמנה לא היתה מבושלת כמו שצריך במנות האחרות היו חסרים חלק מהרכיבים שהיו אמורים להיות בה ע"פ התפריט. המלצרים לא זמינים בשטח וצריך לחכות המון זמן להופעתם או לגשת עצמאית כדי לקרוא להם ולקבל שירות.  בסה"כ יצאנו עם טעם רע ורושם גרוע. חבל.



הפעם, ממש התחשק לי בלינצ׳ס חם ומתוק.

לאחר המתנה ארוכה, קיבלנו, סופסוף, את התפריט... אך הובהר לנו שנוכל לקבל, בעבור הקופון, רק וופל בלגי... ורק בישיבה :(
אז יפה שמה שהציעו זה הקינוח היקר ביותר (בשווי 50 ש״ח)... אבל למהומדוע רק בישיבה? למה לא לתת, נניח, קינוח ב- 30 ש״ח, ממגוום העוגות
אם ההסדר של רול ו- טובה'לה, כל כך מגביל... למוצר אחד ויחיד (ובישיבה בלבד), שיציינו את זה בקופון.

דבר נוסף שממש, אבל ממש, לא עשה לנו חשק להישאר או לקחת משהו... הייתה העובדה, שהעובד מאחורי מקרר הגלידות והעוגות, פשוט עמד שם ועישן!!! ככה לעיני כל, בלי בושה ובלי ניסיון להסתתר!!! מגיש אוכל מעשן ליד המוצרים?? ובמקום ציבורי??!
מה שראינו היה מפתיע ביותר, ומאוד לא לטובה׳לה!! 

תגובה 1:

  1. אנחנו ככלל לא אוכלים בחוץ. למעט 2 מסעדות שבהם ראינו את המלצרים אוכלים. אם זה מספיק נקי למלצרים זה מספיק נקי לנו :)

    השבמחק