יום ראשון, 26 בפברואר 2012

ביקורת מסעדות (נכשל). קופון וחוויות שהיו יכולות להיגמר אחרת.

שירות לקוחות = נכשל!!
(נכון להיום, כשבועיים אחרי ששלחתי האימייל, להלן, עדיין לא קיבלתי מענה כלשהו)

12 לפברואר 2012.


שלום,
לנציגי "קפה הלל", "רול"... (ולצערי אין לי כתובת של "טובה'לה". אולי אתם תוכלו להפנות את תשומת ליבם לביקורת?)

סופסוף, במאמץ לא קטן (פשוט רוצים לשים את החוויה הזו כבר מאחורינו)...
העליתי את ביקורת המסעדות בהן חווינו חוויות שהיו יכולות להימנע, אם היה קצת יותר רצון טוב אצל נותני השירות.
ראו נא פירוט החוויה (אנחה), בקישור הבא.

מה המטרה בשיתוף הציבור והפנייה (הזו) אליכם?

- העלאת המודעות, הן כנותן וכן כמקבל שירות.
- בשאיפה שתכנסו לנעלינו ותבינו לליבנו... ותעשו מה שצריך כדי למנוע עוגמות נפש כאלה מלקוחותיכם בעתיד.

אל תטרחו, אם יעלה על דעתכם, לשלוח לנו קופון או הזמנה נוספת כפיצוי; יקח לנו עוד זמן, לשכוח את החוויה, ולנסות אתכם שוב.

מצפה לתגובתכם,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה