יום ראשון, 9 במרץ 2014

פריויון



בסוף ינואר – תחילת פברואר 2014... אני פונה לתנובה, דרך אתר "מוזיאון תנובה":
פעם היה לכם משקה "פריוויון" (כמו ריוויון).  מעניין שאף אחד לא זוכר את המוצר הזה.  תוכלו בבקשה לשלוח לי תמונה שלו + קצת מידע (מתי נכנס ומתי יצא מהשוק, ועוד)?  אם זכור לי... זה היה משקה מצויין ואהוב.  מדוע הופסק היצור שלו?


תשובתה של אתי ממוקד שירות צרכנים:
אנו מודים לך על גלישתך לאתרנו.  ננסה לברר בנושא פנייתך.  זה לא יהיה קל כי מדובר במוצר עבר שכבר הרבה שנים לא מיוצר.  כמו כן בזמנו התיעוד היה ידני ולא כל כך נשמר.  בכל מקרה, נבדוק איזה מידע נשמר ונחזור אליך.

עוברים כ- 10 ימים ואתי חוזרת אלי עם המידע הבא:
מצורפות תמונות של סוגי משקאות הפרילי (=פריוויון).  לא כולם יוצרו באותה שנה, אך ברמה הכללית, ייצור הפריוויון (פרילי), התחיל ב 1997 והסתיים ב 2006.  ההחלטה להוציא מוצר כזה או אחר מהגיוון הינה החלטה שיווקית הנשענת על מערכת מורכבת של שיקולים כמו עלויות, רמת ביקוש, בעיות תפעול, זמינות חומרי גלם, מעקב אחר תגובות צרכנינו, תוכניות עתידיות וכדו' וכדו'.  יחד עם זאת, אנו קשובים לצרכנינו ובודקים את ציפיותיהם מפעם לפעם ואף בוחנים מחדש החלטות שהתקבלו.  במסגרת זו, נדאג להעביר את תוכן פנייתך ותגובתך למשקה הפריוויון, לידיעת הגורמים המתאימים.

תגובתי חזרה:
נפלא :))))))))))  תודה על התשובה המפורטת.
זה בדיוק מה שרציתי לקבל.

תגובתה של אתי:
שמחים לשמוע שקלענו לרצונך.

(התמונות, באדיבות מוקד שירות צרכנים של תנובה)

לקריאה נוספת:
"תנובה משיקה לרגל חג השבועות 10 מוצרים חדשים, בהשקעה של כמיליון . בין המוצרים החדשים... שני משקאות נוספים בסדרת פרילי פריויון" (גלובס, אפריל 2002)
"בחודשים הקרובים תכניס תנובה מוצרים נוספים תחת המותג יופלה... בהמשך, היא תוריד את משקאות היוגורט "פריוויון" ותכניס במקומם את משקאות היוגורט של יופלה" (דה-מרקר, דצמבר 2002)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה