ב- 10 לאוקטובר (בעוד אני "נאבק" עם אמקס. ישראל ומתחנן לקצת תשומת לב ושירות לקוחות בסיסי), קיבלתי את האימייל, להלן, מ- Amex USA:
We've been listening to your feedback and have taken steps to improve and
simplify your experience managing your account online. This change is part of an
overall effort to provide you with an easier, more productive, and more enjoyable
web experience.
simplify your experience managing your account online. This change is part of an
overall effort to provide you with an easier, more productive, and more enjoyable
web experience.
The new Profile & Preferences gives you one streamlined and centralized location where
you can:
you can:
|
This is just one of the many improvements we are making over the next few months.
Stay tuned for more information on what's coming next.
Stay tuned for more information on what's coming next.
ניגוד מדהים ואפילו מזעזע לאנטי-שירות שקיבלתי מאמקס. ישראל.
בארה"ב... עפ"י רוב... הלקוח הוא מלך אהוב!!!
בישראל... עפ"י רוב... הלקוח הוא קורבן התעללות (ברישיון מהמדינה).
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה