יום שני, 19 בדצמבר 2011

המדינה והתקשורת השתגעו: ענייני צניעות והאדרת נשים.

ביום שני, 5 לדצמבר 2011... הופיע, בידיעות אחרונות" מאמר של יאיר לפיד שכותרתו (בעמוד הראשון של המהדורה המודפסת היה): ״ אתם משחקים באש״.

בין היתר, כתב: ״במדינת ישראל לא תתקיים -- לא יכולה להתקיים, אסור שתתקיים -- הדרת נשים מהמרחב הציבורי... שוויון האשה הוא קודשי ישראל, ועם קודשי ישראל אף אחד לא יכול להתעסק... כל ניסיון לערער על זכותו של אדם אחר להגדרה עצמית ולחופש הוא ניסיון מגונה ומכוער; חסר תוקף מפני שחברה אנושית אינה יכולה להתקיים אם היא מדירה קבוצות שלמות מתוכה... ויש דברים שעליהם -- עם כל הרצון הטוב -- אי-אפשר להתפשר...״.


<עד כאן דברי לפיד>


"שוויון האשה הוא קודשי ישראל"??? הרי זו בורות שאין כדוגמתה, לומר דבר כזה.


לא ברור מי שאב את ההשראה ממני... אך גם רה"מ נתניהו, אמר דברים ברוח דומה: "
מקומן של הנשים במרחב הציבורי חייב להיות מובטח ושוויוני", ציין נתניהו. "אני מבקש לומר בצורה ברורה וחד משמעית - אני מתנגד נחרץ לתופעה זו (של הדרת נשים). היא סותרת את המסורת היהודית"... "השוויון בין גברים ונשים הוא מוחלט. כך זה היה וכך זה ימשיך להיות".

אדוני רה"מ... אולי היה לך להיוועץ עם בנך (שזכה בתואר "
חתן התנ"ך הארצי")... שהיה מספר לך מה כותבים הפרשנים על "ותצא דינה... לראות בבנות הארץ" (בראשית לד' א'): "... והכתוב מגנה את האשה כשהיא יצאנית (שיצאה לראות ולהראות)... אבל כשהיא צנועה ועומדת בביתה הכתוב משבחה, שנאמר (תהלים מ"ה): כל כבודה בת מלך פנימה", וכן בשרה אמנו (בראשית י"ח): הנה באהל. ובמדרש, בזמן שהאשה עומדת בתוך ביתה - מכפרת על ביתה... הוא שכתוב (תהלים קכ"ח): אשתך כגפן פריה בירכתי ביתך...; כן האשה הצנועה ראויה לישב בירכתי הבית פן יראו אותה עוברים ושבים...".

וממשיך הכתוב ומשבח את האשה הצנועה, בת-ישראל. זו יהדות!!! וכך ראוי יהודי לחשוב, לדבר ולהתנהג,
כמו שאמר אריה דרעי: אין דת בעולם שמכבדת את האשה כמו הדת היהודית!!!

ראו גם מאמר חשוב בשם "
לדחות את הפטרונות על הסף" ("שיחת השבוע" לפרשת "וישב" ה'תשע"ב).




מ- לפיד... אני לא מצפה לכלום.
- יאיר לפיד ו"ידיעות אחרונות" יפצו את החייל המצטיין שסירב ללחוץ את ידו של הרמטכ"ל

- תזכורת.
- פרשנות. " החייל האמיץ חננאל"

מדינה בפשיטת רגל מוסרית וערכית!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה