יום שבת, 31 בדצמבר 2011

אנו עדים למלחמת חולי הנפש בעמי הארצות

הרב ד"ר אליהו זייני:

במיטב המסורת ה'ישראלית העדכנית', יורשת הנאמנה של אותו בולשביזם נוראי שעד היום לא הצליחו בני עמנו להשתחרר ממנה, נקבע שלכל בעיה יש לגשת באמצעי אחד ויחיד בלבד: אלימות.


הייתי מעיז לומר שזה אף גרוע מכך. ישנו חיפוש וחתירה למציאת שטח ציבור שיוכל להגיש לנו בנדיבות כר נרחב לשפיכת דם ואלימות.

לא זו בלבד ששכחו אצלנו לפתור בעיה בדרך שאיננה אלימה, אלא שעל אף שרוב העם סולד מכך ומכל סוגי שנאה ואלימות, באים אבירי 'זכות הצבור לדעת', קרי אמצעי התקשורת בגיבוי הכרעות משפטיות עריצותיות, והופכים כל מתח קטן למלחמת אחים.


בבית ספר לקצונה, באוטובוס מאשדוד, בבית שמש מתגוששים עמי ארצות עם חולי נפש, קיצוניים מהעולם החרדי מול קיצוניים מהצד החילוני, על זוטות, על אוויליות, על שנאת חינם.


מי הם חולי הנפש בסיפור זה ומי הם עמי הארצות? שני הצדדים בהשוואה אחת, ללא ספק.


איפה רבני הציונות הדתית?


הנורא ביותר הוא בבית שמש, כאשר מנוולים מנצלים במות שונות ומגוונות כדי לטעון שמדובר במתח דתיים חילוניים כאשר הילדה, קרבן הבריונות, היא מהמגזר הציוני דתי!!


אותה בת הבאה מאותו צבור 'נוראי' שאינו מוכן לשמוע שירת נשים בבה"ד-1, מוצאת את עצמה מגלמת היום את דמות החילונית במיטבה!!


ומי שותק? רבני הציונות הדתית, אותם חסרי אומץ לעמוד ולגנות אותם חרדים קיצוניים, עמי הארצות וחולי הנפש הממציאים הלכות יש מאין, ועוד יותר חסרי אומץ לגנות אותם החילונים הקיצוניים, חולי הנפש ועמי הארצות, שמתוך שנאה לכל מה שריח דת נודף ממנו, מוכנים לצאת אפילו להגנת בת מתוך אותו ציבור המצמיח 'מתנחלים' רק כדי לנגח חרדים שנואי נפשם.


שני דברים חייבים להיאמר בשעה זו. הראשון: כמה נבזה ומאוס היה אותו קצין שכפה כפייה חילונית מובהקת לשמוע שירת נשים (כידוע שירת נשים בצה"ל היא בבחינת מבצע צבאי ממעלה ראשונה!!) על חניכי קצונה חדורי מוטיבציית הקרבה למען עם ישראל, והצית את כל השטח הצבורי בנושא הדרת נשים.


חבל שהרמטכ"ל, המאויים ככל אישיות ציבורית, לא הכניס את הכסיל הזה לכלא, או לכל הפחות היה שולח אותו לפגישה עם קב"ן במחלקה הפסיכאטרית של צה"ל.


השני, והוא העיקר: רוב עם ישראל סולד משנאת חינם זו. הוא סולד מדתיים חולים המנסים לכפות שגעונותיהם על הצבור, והוא סולד עוד יותר מאותם ה'פלורליסטים' שאינם מוכנים לסבול שום דבר שאיננו בדיוק על פי האג'נדה שלהם.


לא ניתן להם לפרק את עם ישראל


מטורף ירק בפניה של ילדה תמימה דתייה, הקב"ה ישלם לו כגמולו, ואני מקווה בקרוב, אבל אנו רובו של כלל ישראל, לא נירק זה בפניו של זה ולא נרמוס אלו את אלו בגלל מטורף זה, או בגלל מפקד כסיל מבה"ד-1.

לא רק משום שבעיות לאין ערוך יותר רציניות אורבות לנו מכל עבר במזרח התיכון שלנו, אלא משום שכעם ה' לא ניתן לא למטורפים ולא לאווילים לפרק עמנו ולהרוס אהבתנו ההדדית אמיתית וכנה למרות אי אלו ויכוחים מרים לעיתים בינינו.



==

הרב ד"ר אליהו זייני הוא ראש ישיבת ההסדר 'אור וישועה' בחיפה
(המאמר התפרסם באתר "סרוגים")

תגובה 1:

  1. חיילים בני ישיבות הוכרחו לסחוב חיילות
    https://rotter.net/forum/scoops1/652742.shtml

    במקום השלישי מהסוף: פערי השכר בין גברים ונשים בישראל - מהגבוהים במדינות ה-OECD
    https://rotter.net/forum/scoops1/653326.shtml

    השבמחק