יום שני, 21 במאי 2012

'המרב"ד' בדו"ח מבקר המדינה

בשיחה משפחתית, העליתי (שוב) את טענותיי נגד המרב"ד (המכון הרפואי לבטיחות בדרכים) ומדינת ישראל (על קצה קצה המזלג)... וגיסתי אמרה שהיא לא מאמינה לטענותיי על הקונספירציה של הרשויות נגד האזרח הקטן והנהגים בישראל, ועל העובדה שהמרב"ד מזיק לעם הרבה יותר ממה שמביא תועלת.

למה לשמוע לי ולחוויותיי, ממקור ראשון??
הנה דברו של מבקר המדינה (מדינת ישראל) בנושא המרב"ד וכו'... שריכזתי ותימצתתי, בזמנו, לנוחיות הקוראים:

- דו"ח שנתי 40 לשנת 1989 ולחשבונות שנת הכספים 1988
- דו"ח שנתי 46 לשנת 1995 ולחשבונות שנת הכספים 1994
- דו"ח ביקורת בנושא המאבק בתאונות הדרכים. דו"ח מס' 3 / שנת 2000. עמ' 111 עד 115
- דו"ח ביקורת בנושא המאבק בתאונות הדרכים. דו"ח מס' 3 / שנת 2000. עמ' 115 עד 121
- דו"ח שנתי 52ב לשנת 2001 ולחשבונות שנת הכספים 2000
- דו"ח שנתי 32 לשנת 2005
- דו"ח שנתי 56ב לשנת 2005 ולחשבונות שנת הכספים 2004
- דו"ח שנתי 33 לשנת 2006
- דו"ח שנתי 57ב לשנת 2006 ולחשבונות שנת הכספים 2005

כמובן שיש עוד מקורות מידע ודו"חות, רק שמלאי האנרגיה שלי לנשוא מוגבל ומצוצמם, ב"ה.

מקורות נוספים:
- מאי 2000. כתבה ב- "הארץ": דו"ח חריף על תיפקוד המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הקובע כשירות לנהיגה.
- יוני 2003. דו"ח המרכז למחקר ומידע של הכנסת, בנושא: אגרות המכון הרפואי לבטיחות בדרכים.

אזהרה, לידיעת מי שצריך יעוץ משפטי:
מניסיון!!! ישנם עורכי-דין השותפים לקונספירציה נגד האזרח הקטן, ועושים יד אחת עם אנשי המכון.
אתם עלולים לשלם אלפי שקלים, במקרה הטוב... ואלפי דולרים במקרה הפחות טוב... ולמצוא את עצמכם נזרקים מכל המדרגות.

4 תגובות:

  1. "התעללות באנשים": השירות הרע של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים
    https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5466069,00.html

    השבמחק
  2. תחקיר על המכון רפואי לבטיחות בדרכים | נהגים בשלילה נשלחים בטעות לבדיקות בטיפת חלב, פרטים רפואיים רגישים דולפים
    https://rotter.net/forum/scoops1/596162.shtml

    השבמחק
  3. 11.6
    דיווח: גרוטו מינה ללא מכרז את מקורבו לתפקיד אליו אין לו הכשרה
    https://www.maariv.co.il/news/health/Article-770919

    8.11
    המשנה למנכל משרד הבריאות פרופ איתמר גרוטו הודיע על התפטרותו
    https://rotter.net/forum/scoops1/665419.shtml

    השבמחק
  4. 4.6.2018
    פרוטוקול מס' 139
    מישיבת הוועדה לפניות הציבור

    היו"ר ישראל אייכלר:
    אתה משנה למנכ"ל משרד הבריאות. היית מודע לזה ש- 40 אלף אנשים בשנה פונים למשרד, שיש שם כמה פקידים שבאופן ידני צריכים לענות להם?

    פרופ' איתמר גרוטו:
    אנחנו מטפלים בזה הרבה זמן. קודם כל חלק מהתהליך הוא ממוחשב, יש תיק רפואי ממוחשב. הרבה מים זרמו כדי שאנחנו נוכל להגיע למצב שהיום יש לנו תכנית סוף סוף ממוחשבת.

    שלומית אבינח:
    גם פניות של הוועדה לפניות הציבור, אנחנו ממתינים חודשים, זה פינג פונג בין משרד התחבורה למרב"ד וזה לוקח חודשים למענה.

    https://www.nevo.co.il/law_html/law103/20_ptv_499981.htm

    השבמחק