יום שלישי, 22 במאי 2012

אני חושב שגיליתי פתרון לבעיית הפליטים

אולי להקים בדרום ת"א, ליד תחנת "ההגנה", איזה "אומשלגפלץ"... ולהוציא משם רכבות "מזרחה", ליעד בלתי ידוע... וככה לחסל את התופעה?!

אם נלמד מהשיטתיות והיעילות של הנאצים ימ"ש... אפשר להשתמש ברכבות הקומותיים של רכבת ישראל.
ע"פ המפרט הטכני של הקרונות, יש בכל קרון 142 מושבים נוחים + 79 מושבים ביחידת הקטר... ככה שבכל רכבת ניתן להעביר 505 נוסעים.
אם ישנם, ע"פ ההערכות, 60,000 פליטים... ידרשו כ- 119 רכבות בלבד.
אם ניקח את המודל הגרמני, המדבר על שילוח 7,000 בני-אדם ביום, הרי מדובר על כ- 14 רכבות ביום. ותוך כשמונה ימים בלבד, לא ישאר אף פליט במדינת ישראל.
אם לא תהיה שביתה ברכבת... ואם, הישראלים יתעלו על עצמם, ויפעלו ביעילות המיוחדת שלהם (סטארט-אפים והייטקים), אולי יהיה אפשר לחסל הבעיה תוך שבוע אחד בלבד!
מתנגדים למבצע הטיהור - יועלו גם הם על הרכבות.
וחסל.

צריך רק לשחזר את "הנחישות וההתמדה" שהציגו הישראלים בפינוי גוש-קטיף... ושום-דבר לא יעמוד בדרכם.


לא מעט אקציות בוצעו בחגים וימים מיוחדים בלוח השנה היהודי. רה"מ שרון, למד את השיטה היטב, ופינוי הגוש נקבע ל- תשעה באב ה'תשס"ה (14 לאוגוסט 2005). ראו מאמר "תכנית ההתנתקות" (וויקיפדיה).

לשם השוואה, לקח למדינת ישראל לטרנספר 8,600 בני אדם מבתיהם (פלוס 48 גופות שהוצאו מקבריהם), ולהחריב ולהרוס 21 ישובים, ב- 28 ימים בלבד.
בעניין הפליטים, ב"ה, לא מדובר בנדל"ן... אלא רק בבני-אדם. העבודה צריכה להיות קלה יותר.
עברנו את "גוש קטיף"... לא נעבור גם את זה???

נכון, ברוך ה', הייתה "
פרשת טוביאנסקי" ככל הנראה, מקרה חד-פעמי... אבל לא צריך ללכת עד הסוף, כמו הנאצים; אפשר לגרום המון המון עוול, גם בלי לקחת חיים. ולא... אני לא מגזים בתיאור המציאות!!!

אוקיי...
אז ברור שבמקרה הנ"ל, אני פרובוקטיבי להחריד... אבל מה האלטרנטיבה?
כיצד מאלצים את רה"מ לצאת מהשלווה שלו, ולהתחיל להגן על העם?
וכיצד מאלצים את העם לצאת משלוותו... ולהתחיל להתנהג כמו בן-אדם... ומי שלא יכול להתנהג כמו בן-אדם, ובמעשיו הוא פוגע באחדות הציבור (כמו, העסקת עובדי קבלן, הפקעות מחירים, מיסוי גבוה, מחלקות לשימור לקוחות, ושירות לקוחות עלוב)... שיכנס לכלא, או יגורש!

איך אומר הפתגם...
"אל תתנהג כמו נאצי - לא יקראו לך נאצי!"
(אנחה) עצוב וכואב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה