יום שני, 28 במאי 2012

שירות לקוחות קלוקל - כביש 6 (לא פעם ראשונה)

שירות לקוחות = נכשל

ב- 25 למאי, נכנסתי ל
אתר של כביש 6, וניסיתי ליצור קשר.
מילאתי הפרטים כנדרש, ולהלן תוכן הפנייה:

שלום,


הנה הודעה שניסיתי להעביר ב- "צור קשר" באתר שלכם... אולם קיבלתי הודעת שגיאה לא ברורה (ראו להלן):

1. מתי כבר תשפרו את האתר שלכם, שיציג מידע מלא ידידותי מקיף ושקוף יותר על החיובים?
אולי קובץ PDF צבעוני, שניתן להורדה, כמו הגלויה שאתם מחלקים בתחנות השירות?
2. קראתי באיזה מקום שיש הנחות על נסיעה שלא בשעות העומס. משום-מה התקשתי ולא מצאתי מידע על כך באתר שלכם, מדוע? ובבקשה לשלוח לי (באימייל) מידע מפורט בנושא.
3. נא ליצור קשר ולהעביר כל המידע באימייל (**לא בטלפון**)
4. תודה
This page can't be displayed. Contact support for additional information.
The incident ID is: 3783277940465837886.

מחכה ומצפה לתגובה ותשובה,
> השארתי שם, מספר ת"ז ומספר הרכב.




ב- 28 למאי, המענה הבא הגיע מכתובת noreply@my.nanorep.com:


שלום,

בתשובה לפנייתך "מקבל שגיאת משלוח צור קשר" :

באפשרותך לפנות למוקד שירות הלקוחות של החברה, בטלפון 03-9081111 או 6116* .


בכבוד רב,
שירות לקוחות כביש 6



אני שוב תוהה, ולא בפעם הראשונה... האם מי שקיבל והגיב לאימייל שלי, הינו מחשב או בן-אדם?! ואם זה בנאדם... מעניין איזה ציון הוא קיבל בהבנת הנקרא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה