יום ראשון, 13 במאי 2012

Moses - מסעדה לא כשרה

23 לאוגוסט 2011.

בתיבת הדואר נמצאה פרסומת של "מוזס", והתחוור לנו שמדובר במקום טרף (בשר בחלב, בייקון).

יצרתי קשר... ושלחתי את ההודעה הבאה, עליה אף אחד לא טרח להשיב:

שלום,

ציער אותנו מאוד לקבל את התפריט שלכם בתיבת הדואר שלנו.
לידיעתכם, גרים פה יהודים... ויהודים בדר"כ אוכלים אוכל כשר...; והתפריט שלכם פוגע ומעליב, כשהוא מחולק ליהודים שכמונו.
זה קצת כמו לשים תפריט "בייקון" למוסלמים.

מילא לא כשר אצלכם... אבל קצת צניעות בפירסום לא תזיק לכם,


בברכה



תשעה חודשים לאחר מכן, ב- 24 למאי 2012... שוב, קיבלנו לתיבת הדואר פרסומת של החברה, הכולל תפריט.
הפעם, התקשרתי 9449* + "3" + "2"... כדי להגיע להנהלה, להעביר להם המסר בעל-פה.
ענתה ליאן... ואמרה שמי שיכול לטפל בזה זו, אולי, שירי... וזה יהיה אחרי חג השבועות.

שוב הסברתי בנועם (אם כי בטון מוקפד משהו), שאני מבקש שיקחו לתשומת לבם, לא לפרסם את עצמם, בשכונות ובאזורים מובקהים בהם אחוז שומרי התורה הכשרות והמצוות גבוה... ולא לפגוע ברגשות הציבור, שלא לצורך.
הגב' אפילו לא שאלה היכן אני גר, או דוגמא למקומות בהם רצוי לפרסם.
הארכתי ואמרתי, שגם ככה הבעיות החברתיות במדינת ישראל, יותר מידיי מורכבות, ויש לא מעט מתחים בין מיגזריים...
ביקשתי שיקחו לתשומת לבם.
אמרתי שאני כותב על כך בבלוג... והגב' אמרה שתעביר דבריי הלאה. מסרתי לה כתובת האימייל שלי, ואמרתי שארצה להעלות כאן, גם את "תגובת החברה".

נחכה...
 

2 תגובות:

  1. תשובות
    1. 1. תודה על התעניינותך.
      2. באוגוסט 2011... התגובה היחידה שקיבלתי מהם, הייתה האימייל האוטומאטי, המאשר שפניתי אליהם. תאריך: 13:47 23-08-2011
      3. ב- 24 במאי 2012... עוד באותו יום (ואינני זוכר אם זה היה בתגובה לפנייה הטלפונית שלי, או עוד פנייה בכתב דרך האתר שלהם), ענה לי אסף -מנהל מוקד משלוחים:

      "שלום רב. אשמח אם תוכל לרשום לי את שם העיר והשכונה שבה חולקו הפלאיירים בכדי שנידע לא לעשות זאת בעתיד. ובנוסף אני מתנצל אם נפגעת מהדבר, זה לא היה בזדון".

      כתבתי לאסף על הישוב והשכונה הספציפית... ועל כך השיב לי:
      "אין בעיה נדאג להבא לא לחלק פלאיירים באיזור זה. ושוב מצטערים על האי נוחות".

      נקווה לטוב.

      מחק