יום שלישי, 18 בנובמבר 2014

"מכבי". מערכת לא מסונכרנת?



רגעים ספורים אחרי ששיתפתי חוויותיי ברשומה: סניף "מכבי", קרית אונו. דרוש שיפור בשירות... כתבתי על כך לסניף, למנהלת המעבדה... ורציתי ליידע גם את הנהלת המחוז; בעיקר כדי לנסות לדחוף פתרונות טכנולוגיים מתאימים.

באתר "מכבי", דיי במרכז חלקו העליון של העמוד הראשי, מצאתי את הקישור ל- "פניות הציבור", והגעתי לעמוד שכותרתו: יש לכם תלונה, דברי שבח או הצעה? נציבות פניות הציבור לשירותכם.

הצטערתי שאין כתובת אימייל זמינה וישירה... ומילאתי את שדות החובה בפרטיי, כמתבקש... מיענתי את הפניה ל- "פניות הציבור של המחוז", והוספתי:
בעקבות חוסר שירות שחוויתי לאחרונה, העליתי את פרטי האירוע לבלוג שלי.  אני מבקש להיות מעורב, ולהתעדכן במסקנות הבדיקה שלכם... כשהמטרה היא שיפור השירות... וכדי לא לגרום יאוש כה רב למבוטחים אחרים, בסיטואציה דומה.  מחכה לתגובתכם ב- **אימייל** חוזר.

הקלקתי "שלח"... ולהפתעתי החיובית, קיבלתי על המסך, את ההודעה הבאה:

 
... ואכן, כמוצהר בשורה האחרונה בהודעה, קיבלתי מיד באימייל: "אישור קבלת פנייה מאתר מכבי":
          מבוטחים נכבדים, פנייתכם נקלטה בהצלחה!
          נעשה כל מאמץ להשיב לפנייתכם בהקדם.

ההודעה כוללת את כל הפרטים שהקלדתי, ואת האישור:
הפנייה נקלטה בתאריך 18.11.2014  :שעה 15:58

בברכת בריאות טובה,
מכבי שירותי בריאות.

יפה מאוד! מצויין!! כל הכבוד!!!
זה בדיוק התוצאה שרציתי להשיג בהצעת היעול שלי, במאמר הביקורת.
שתהיה פלטפורמה ידידותית לשלוח הודעה לסניף... שמקבל האימייל יהיה אדם יעודי, שידע לאן ולמי להעביר את הפניות... והמערכת תוכל לעקוב, ולוודא שהעניין בטיפול והפונה מקבל מענה.
זאת אף זאת... ששולח האימייל יקבל אישור המערכת שהפניה התקבלה.

הצעת יעול נוספת ומשלימה...
... רק בתחתית טופס ה- "צור קשר", מופיע הודעה:
למי אתם מעוניינים למען את פנייתכם?
מומלץ למען תחילה את פנייתכם לסניף מכבי או להנהלת המחוז אליו אתם משוייכים.

הייתי מציע, להציב את החלק הזה בראש העמוד, לאפשר לפונים לבחור, מ- Dropdown Menu list, את שם הסניף או כתובת הנהלת המחוז, אליה רוצים למען הפניה, בכדי למקד שליחת הפניה בצורה הטובה ביותר?!

 
כמו כן, ראוי שהנהלת הסניפים ועובדיהם, ידעו על הפלטפורמה הזו... ויסייעו למבוטחים ולפונים להיעזר בה.

כל שנותר לי, בשלב זה... זה לחכות ולראות מתי, על-ידי מי, ובאיזה אופן אקבל מענה לפנייתי... ובתקווה שהגורמים המתאימים יטפלו ושיפרו את המערכות הטכנולוגיות בקופה.

נקווה לטוב.


לקריאה נוספת:
-         "אנא הסר תווים לא חוקיים" (מכבי טבעי)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה